To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Warszawa: Rozbudowa Systemu przetwarzania danych Państwowej Służby Hydrogeologicznej (PSH) - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 250861 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203645 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Systemu przetwarzania danych Państwowej Służby Hydrogeologicznej (PSH) - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług informatycznych w zakresie projektu pt: System przetwarzania danych PSH - rozbudowa aplikacji do gromadzenia i przetwarzania informacji hydrogeologicznej, dostosowanie do Dyrektywy INSPIRE oraz do aktualnych aktów prawnych, polegających na: wykonaniu systemu w wersji 7.0 tj. rozbudowie aplikacji Monitoring Wód Podziemnych wraz z wdrożeniem, niezbędnymi dokumentacjami, asystą techniczną w wymiarze 20 godzin w okresie 12 miesięcy, oraz zapewnieniem działania wszystkich aplikacji w ramach systemu przetwarzania danych PSH i 12-miesięczną gwarancją. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia nr EZ-106/2010 udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERGRAPH POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INTERGRAPH POLSKA" SP. Z O.O.
- Intergraph Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349982,50
Oferta z najniższą ceną: 349982,50 / Oferta z najwyższą ceną: 349982,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Planowane prace w zakresie modernizacji aplikacji internetowej Monitoring Wód Podziemnych 7.0 są kontynuacją prac nad tą aplikacją i wynikają z konieczności dostosowania aplikacji dla administratorów i użytkowników. W momencie definiowania zamówienia podstawowego zakres prac nie obejmował aktualnie zaplanowanych zadań ze względu na fakt, że wymagania dotyczące bardziej zaawansowanego udostępniania informacji dla użytkowników pojawiły się dopiero po rozstrzygnięciu postępowania podstawowego. Obecny Wykonawca (firma Intergraph Polska) posiada potencjał kadrowy, doświadczenie i najlepszą wiedzę na temat aktualnej wersji Systemu przetwarzania danych PSH (aplikacji internetowych w wersji 7.0) jak również wiedzę o systemie opartym na rozwiązaniach GeoMedia Professional 6.1 (aplikacji desktopowych w wersji 6.1) z których Zamawiający chce przenieść określoną funkcjonalność do aplikacji internetowych. Oferta Wykonawcy została uznana jako najkorzystniejsza w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienia uzupełniające były przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu. Uzasadnienie prawne: Na podstawie artykułu 67 ust. 1 pkt 6). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
- Ewaluacja wdrażania i realizacji Edycji 2023 Programu Dom Kultury+ Narodowego Centrum Kultury
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- poczta kurierska pomiędzy WKW.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.