eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA - KADRY-PŁACE Z MODUŁEM ZLECENIA - AUTOMATYCZNA DEKRETACJA KSIĘGOWA - OBSŁUGA BANKÓW I PŁATNOŚCI dla 6-ciu stanowisk jednoczesnego dostępu do bazy danych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-21

Kraków: USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA - KADRY-PŁACE Z MODUŁEM ZLECENIA - AUTOMATYCZNA DEKRETACJA KSIĘGOWA - OBSŁUGA BANKÓW I PŁATNOŚCI dla 6-ciu stanowisk jednoczesnego dostępu do bazy danych
Numer ogłoszenia: 25085 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4937 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA - KADRY-PŁACE Z MODUŁEM ZLECENIA - AUTOMATYCZNA DEKRETACJA KSIĘGOWA - OBSŁUGA BANKÓW I PŁATNOŚCI dla 6-ciu stanowisk jednoczesnego dostępu do bazy danych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres serwisowania KADRY-PŁACE Z MODUŁEM ZLECENIA, AUTOMATYCZNA DEKRETACJA KSIĘGOWA, OBSŁUGA BANKÓW I PŁATNOŚCI - dla 6-ciu stanowisk jednoczesnego dostępu do bazy danych 1 pakiet TAK - OPISAĆ 1. Dostarczanie aktualnych /nowych/ wersji oprogramowania( w tym modyfikacje wynikające ze zmian ustawodawczych) TAK - OPISAĆ 2. Konsultacje telefoniczne TAK - OPISAĆ 3. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów eksploatacyjnych TAK - OPISAĆ 4. Szkolenie pracowników w zakresie oprogramowania (nowe funkcje, nowe możliwości oprogramowania). TAK - OPISAĆ 5. Sprawdzenie poprawności działania systemu w ramach wizyt serwisowych TAK - OPISAĆ II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI. L.p. Wyszczególnienie danych WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Czas usunięcia awarii krytycznej (tzn. uniemożliwiającej pracę) od chwili zawiadomienia (dotyczy dni roboczych) 24 godz. PODAĆ WARTOŚĆ 2. Wykonawca w siedzibie zamawiającego udzieli konsultacji i wsparcia technicznego oraz dokona sprawdzenia i przeglądu prawidłowości funkcjonowania oprogramowania w ilości do 2 godzin w miesiącu TAK PODAĆ WARTOŚĆ 3. W okresie objętym serwisowaniem wykonawca zobowiązuje się aktualizować serwisowane oprogramowania zgodnie z aktualnym ustawodawstwem TAK PODAĆ WARTOŚĆ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA - KADRY-PŁACE Z MODUŁEM ZLECENIA - AUTOMATYCZNA DEKRETACJA KSIĘGOWA - OBSŁUGA BANKÓW I PŁATNOŚCI dla 6-ciu stanowisk jednoczesnego dostępu do bazy danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG INFORMATYCZNYCH I KSIĘGOWYCH INFO M-M MAŁGORZATA GALETA, MAREK GALETA, UL. MALWOWA 8A, 30-611 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13365,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13365,84

  • Oferta z najniższą ceną: 13365,84 / Oferta z najwyższą ceną: 13365,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.