eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wykonanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnację roślin w pomieszczeniach Kancelarii Sejmu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Warszawa: Dostawa i wykonanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnację roślin w pomieszczeniach Kancelarii Sejmu
Numer ogłoszenia: 250850 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP , ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, faks 022 6942098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wykonanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnację roślin w pomieszczeniach Kancelarii Sejmu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie i wykonywanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnacja kwiatów doniczkowych w pomieszczeniach Kancelarii Sejmu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (A i B). Przewidywana wielkość zamówienia: wartość umowy nie przekroczy w części A: 200 000 zł netto + VAT, w części B: 140 000 zł netto + VAT. Termin realizacji zamówienia: 48 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia może ulec skróceniu w przypadku wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na jego realizację..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.21.0 - Kompozycje kwiatowe 31.21.20.0 - Kwiaty cięte 31.21.00.0 - Produkty ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości : dla części A: 2.000,00 zł, dla części B: 1.400,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na dekoracji wnętrz kompozycjami kwiatowymi. W przypadku, gdyby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki muszą spełniać: warunek 1 - każdy Wykonawca, warunek 2- łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz zamówień, d)pełnomocnictwo(a), w przypadku podpisywania oferty przez osobę(y), której(ych) uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt b), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy (podpisane przez wszystkich Wykonawców). Uwaga: W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione: w pkt. a), b) - winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, w pkt. c) - winien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) spełniający warunek, w pkt. e) - winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, bud. C wejście C II..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wykonanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnacja roślin w pomieszczeniach Kancelarii Sejmu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie i wykonywanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnacja kwiatów doniczkowych w pomieszczeniach Kancelarii Sejmu. Wartość umowy nie przekroczy w tej części : 200 000 zł netto + VAT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.12.10-0, 03.12.12.00-7, 03.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wykonanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnacja roślin - w Domu Poselskim Kancelarii Sejmu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie i wykonywanie kompozycji kwiatowych oraz pielęgnacja kwiatów doniczkowych - w Domu Poselskim Kancelarii Sejmu. Wartość umowy nie przekroczy w tej części : 140 000 zł netto + VAT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.12.10-0, 03.12.12.00-7, 03.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.