To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Gdynia: WYWÓZ ODPADÓW Z TERENU CMENTARZY KOMUNALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W GDYNI
Numer ogłoszenia: 250835 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341568 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni, ul. Witomińska 76, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 660-89-50, faks 0-58 660-89-69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW Z TERENU CMENTARZY KOMUNALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W GDYNI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia składa się z 3 (trzech) części: 1.Część pierwsza obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej 1.1. Rodzaj i kod odpadów: - pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), - gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 1.2. Wielkość i rodzaj kontenerów: Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7m3) , KP-8 (8 m3) i KP-9 m3, otwarte, odbiór hakowy. 1.3. Dodatkowe kontenery: Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2015 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3. 2. Część druga obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej 2.1. Rodzaj i kod odpadów: -pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), -ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03), -gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 2.2. Wielkość i rodzaj kontenerów Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-8 (8 m3), otwarte, odbiór hakowy. 2.3. Dodatkowe kontenery: Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01) albo ziemi i kamieni z wykopów pod groby inne niż wymienione w 17 05 03 (kod odpadu: 17 05 04), w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3, w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2015 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 2 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3. 3. Część trzecia obejmuje wywóz odpadów Z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej 3.1. Rodzaj i kod odpadów: -pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), -ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03), -gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 3.2. Wielkość i rodzaj kontenerów Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7 m3) i KP-8 (8 m3), otwarte, odbiór hakowy. 3.3. Dodatkowe kontenery: Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01) albo ziemi i kamieni z wykopów pod groby inne niż wymienione w 17 05 03 (kod odpadu: 17 05 04), w dniach 15.10-03.11.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3, w dniach 01-05.01.2015 r., 19.03-08.04.2015 r., 21-27.05.2014 r., 11-31.12.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 dodatkowego kontenera o pojemności 7 m3 lub 8 m3. 4. Zasady realizacji usługi wywozu odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni (wspólne dla wszystkich części): 4.1. w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarzy, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza. 4.2. usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4.4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od poniedziałku do soboty. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 4.3. wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4.4, winno się odbyć najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (tj. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500. 4.4. w dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj. 15.10-03.11.2015 r., Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.4.1.bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt 4.2 i 4.3, 4.4.2.wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższym okresie. 4.5. każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę. 4.6. Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia. 4.7. Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną (co najmniej 2 numery telefoniczne), faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości. 5. Prognozowana ilość wywozu kontenerów w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia wskazanym w rozdziale III pkt. 1 Wykonawca dokona wywozu kontenerów w następujących ilościach: 5.1. dla części pierwszej zamówienia tj. z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Witomińskiej w Gdyni: kontener 7 m3 - 180 wywozów, kontener 8 m3 - 250 wywozów, kontener 9 m3 - 70 wywozów, kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 100 wywozów. 5.2. dla części drugiej zamówienia tj. z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej w Gdyni: kontener 8 m3 - 130 wywozów, kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 15 wywozów, kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu ziemi i kamieni) - 5 wywozów 5.3. dla części trzeciej zamówienia tj. z cmentarza komunalnego w Kosakowie przy ul. Rzemieślniczej: kontener 7 m3 - 30 wywozów, kontener 8 m3 - 140 wywozów, kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 5 wywozów, kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu ziemi i kamieni) - 15 wywozów. UWAGA! Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. Termin realizacji zamówienia: usługi w ramach zamówienia będą świadczone w następujących okresach: 1) w zakresie części pierwszej zamówienia: (tj. z cmentarza przy ulicy Witomińskiej w Gdyni) od dnia 1 stycznia do 31 grudnia 2015r., 2) w zakresie części drugiej zamówienia: (tj. z cmentarza przy ulicy Spokojnej w Gdyni ) od od dnia 1 stycznia do 31 grudnia 2015r., 3) w zakresie części trzeciej zamówienia: (tj. z cmentarza przy ulicy Rzemieślniczej w Kosakowie) od dnia 1 stycznia do 31 grudnia 2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SANITARNO-PORZĄDKOWYCH "SANIPOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173690,00
Oferta z najniższą ceną: 171650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SANITARNO-PORZĄDKOWYCH "SANIPOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44190,00
Oferta z najniższą ceną: 42150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59608,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SANITARNO-PORZĄDKOWYCH "SANIPOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50190,00
Oferta z najniższą ceną: 50190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69835,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy obiektów sportowych i rekreacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Zespołu Szkół Administracyjno - Ekonomicznych w Gdyni.
- Dostawa artykułów niezbędnych do zabezpieczenia Szkoleń, Ćwiczeń i Poligonów
- Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej w m. Gdynia, Siemirowice, Malbork, Pruszcz Gdański, Ustka.
- Remont klatki schodowej i korytarzy w budynku ul. Opata Hackiego 31
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 w ilości do 1 000 Mg
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rzewnie
- ,,ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCIENIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY PERZÓW
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.