eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonywanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia. sprawa 105/KPW/INFR/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Gdynia: Wykonywanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia. sprawa 105/KPW/INFR/2012
Numer ogłoszenia: 250829 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia. sprawa 105/KPW/INFR/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39 w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, obsługiwanych przez: CZĘŚĆ I: Grupa Zabezpieczenia Gdańsk CZĘŚĆ II: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie CZĘŚĆ III: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino CZĘŚĆ IV: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze CZĘŚĆ V: Sekcja Obsługi Infrastruktury w Helu 2. Usługa winna być wykonana zgodnie z nw. warunkami: a) Wykonawca ustawi sprawne technicznie, o wyglądzie estetycznym kontenery pojemniki na niesegregowane odpady komunalne w ilości i pojemności określonej w wykazach odbioru (załączniki nr 1 do umowy, dostępny po podpisaniu umowy). b) Wykonawca ustawi sprawne technicznie, o wyglądzie estetycznym, kryte pojemniki na selektywne zbieranie odpadów komunalnych w ilości i pojemności określonej w wykazach odbioru (załączniki nr 2 do umowy, dostępny po podpisaniu umowy). c) Wykonawca postawi kontenery i pojemniki w miejscach wskazanych przez kierownika Grupy Zabezpieczenia SOI. d) Wykonawca będzie realizował usługę w dzień tygodnia dni miesiąca, które ustali Kierownik Grupy Zabezpieczenia SOI. e) Wykonawca dokona odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych na telefoniczne zgłoszenie przedstawiciela GRUPY ZABEZPIECZENIA SOI z wyprzedzeniem 2 dniowym. f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim przy wykonywaniu przedmiotu umowy. g) Wykonawca zobowiązuje się, w wyjątkowych sytuacjach, do wywozu kontenerów/pojemników (poza częstotliwością określoną w załączniku nr 1, 2), w ciągu 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego przez właściwego dla danego kompleksu wojskowego Kierownika Grupy Zabezpieczenia SOI. h) Wykonawca podczas odbioru kontenera pojemnika posprząta oczyści miejsce ustawienia kontenera pojemnika z odpadów znajdujących się poza kontenerem/ pojemnikiem. wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada: 1. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych lub dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 Nr 236, poz. 2008 z późn. zmianami) z terenów objętych zamówieniem (odpowiednio dla każdej z części); 2. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zmianami) na terenach objętych zamówieniem (odpowiednio dla każdej z części)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo do zmiany lokalizacji pojemników i kontenerów, zmiany ilości oraz częstotliwości wywozu pojemników i kontenerów w obrębie administrowanych kompleksów, która nie będzie skutkowała zmianą wartości przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie trwania umowy, zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy o wysokość różnicy między aktualną stawką podatku VAT a obowiązująca po wejściu w życie przepisów. Powyższe odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Sekcja zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa Zabezpieczenia Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury w Helu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.