Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Gdynia: Wykonywanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku
i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia. sprawa 105/KPW/INFR/2012
Numer ogłoszenia: 250829 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia. sprawa 105/KPW/INFR/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39 w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, obsługiwanych przez: CZĘŚĆ I: Grupa Zabezpieczenia Gdańsk CZĘŚĆ II: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie CZĘŚĆ III: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino CZĘŚĆ IV: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze CZĘŚĆ V: Sekcja Obsługi Infrastruktury w Helu 2. Usługa winna być wykonana zgodnie z nw. warunkami: a) Wykonawca ustawi sprawne technicznie, o wyglądzie estetycznym kontenery pojemniki na niesegregowane odpady komunalne w ilości i pojemności określonej w wykazach odbioru (załączniki nr 1 do umowy, dostępny po podpisaniu umowy). b) Wykonawca ustawi sprawne technicznie, o wyglądzie estetycznym, kryte pojemniki na selektywne zbieranie odpadów komunalnych w ilości i pojemności określonej w wykazach odbioru (załączniki nr 2 do umowy, dostępny po podpisaniu umowy). c) Wykonawca postawi kontenery i pojemniki w miejscach wskazanych przez kierownika Grupy Zabezpieczenia SOI. d) Wykonawca będzie realizował usługę w dzień tygodnia dni miesiąca, które ustali Kierownik Grupy Zabezpieczenia SOI. e) Wykonawca dokona odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych na telefoniczne zgłoszenie przedstawiciela GRUPY ZABEZPIECZENIA SOI z wyprzedzeniem 2 dniowym. f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim przy wykonywaniu przedmiotu umowy. g) Wykonawca zobowiązuje się, w wyjątkowych sytuacjach, do wywozu kontenerów/pojemników (poza częstotliwością określoną w załączniku nr 1, 2), w ciągu 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego przez właściwego dla danego kompleksu wojskowego Kierownika Grupy Zabezpieczenia SOI. h) Wykonawca podczas odbioru kontenera pojemnika posprząta oczyści miejsce ustawienia kontenera pojemnika z odpadów znajdujących się poza kontenerem/ pojemnikiem. wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada: 1. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych lub dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 Nr 236, poz. 2008 z późn. zmianami) z terenów objętych zamówieniem (odpowiednio dla każdej z części); 2. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zmianami) na terenach objętych zamówieniem (odpowiednio dla każdej z części)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo do zmiany lokalizacji pojemników i kontenerów, zmiany ilości oraz częstotliwości wywozu pojemników i kontenerów w obrębie administrowanych kompleksów, która nie będzie skutkowała zmianą wartości przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie trwania umowy, zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy o wysokość różnicy między aktualną stawką podatku VAT a obowiązująca po wejściu w życie przepisów. Powyższe odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Sekcja zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa Zabezpieczenia Gdańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sekcja Obsługi Infrastruktury w Helu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, załadunku, transportu, odzysku i unieszkodliwiania niżej wymienionych odpadów komunalnych: Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywa sztuczne 20 01 39.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.