eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i montaż urządzeń do klimatyzacji precyzyjnej serwerowni CNIM w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 37.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Poznań: Dostawa i montaż urządzeń do klimatyzacji precyzyjnej serwerowni CNIM w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 37.
Numer ogłoszenia: 2507 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ul. Rokietnicka 5C, 60-806 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547401, fax 061 8547413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzi.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń do klimatyzacji precyzyjnej serwerowni CNIM w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 37..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do klimatyzacji precyzyjnej dla pomieszczeń serwerowni CMIN w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 37. W zakres dostawy wchodzą : 2 szafy klimatyzacji precyzyjnej nawiewające zimne powietrze na poziom podłogi, 2 jednostki zewnętrzne chłodzone powietrzem, instalacje łączące szafy klimatyzacji z jednostkami zewnętrznymi, Instalacja odprowadzania skroplin, automatyka umożliwiająca pracę agregatów w trybie naprzemiennym oraz sygnalizację uszkodzenia (styk beznapięciowy) i powiadomienie o przekroczeniu temperatury z wysłaniem alarmu na telefon komórkowy lub maila na wskazaną skrzynkę odbiorczą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 14 stycznia 2008r., godz.10.00 ., w wysokości 3.000,- zł (trzytysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zgodnie z art.22-24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Oferenci mający swoja siedzibę poza granicami dostarczają zamiennie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U.2006.87.605) b) pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania oświadczeń i wyjaśnień (nie jest wymagane, gdy podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są oni wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) c) informacje potwierdzające kwalifikacje techniczne, doświadczenie i potencjał ekonomiczny oferenta (wzór -zał. nr 3) - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - informacja określająca obroty, zobowiązania i należności ogółem w ostatnim roku obrachunkowym (2006) - informacja o zatrudnieniu d) Pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg Art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych) Dodatkowe dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie (konsorcjum): a) informacja która winna określać: - sposób reprezentacji oferenta w zakresie wszelkich czynności prawnych związanych z niniejszym zamówieniem publicznym - wykaz podmiotów wchodzących w skład Konsorcjum - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, Przed podpisaniem umowy na realizację dostaw objętych niniejszym przetargiem zostanie Zamawiającemu przekazana kopia Umowy Konsorcjum. Umowa konsorcjum oprócz informacji podanych powyżej winna zawierać: - oznaczenie czasu obowiązywania umowy obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i gwarancji - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez którykolwiek podmiot do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego b) dokumenty wymienione w pkt. 2.5 winny być wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. warunki gwarancji i serwisu - 20
  • 3. termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umzi.ump.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ należy pobrać bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje SIWZ w terminie 5 dni w siedzibie zamawiajacego po pisemnym zamówieniu i dokonaniu opłat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego, Poznań, ul. Rokietnicka 5c, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Z/2.30/I/1.3.1/351/04 Budowa i wyposażenie sal kongresowo-dydaktycznych CNIM w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.