eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Usługi z zakresu zadań inżynierii miejskiej na terenie Miasta Zgorzelec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-14

Zgorzelec: Usługi z zakresu zadań inżynierii miejskiej na terenie Miasta Zgorzelec
Numer ogłoszenia: 250795 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgorzelec.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu zadań inżynierii miejskiej na terenie Miasta Zgorzelec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w 2008 roku w zakresie bieżącego utrzymania : 1.1837 szt. znaków drogowych pionowych (w tym oznakowanie progów zwalniających) zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Zgorzelec. W zakres utrzymania wchodzi: - prostowanie słupków znaków drogowych, - obracanie przekręconych tarcz znaków drogowych, - remont i malowanie słupków znaków drogowych, - mycie tarcz znaków drogowych, - zakup i wymiana zniszczonych tarcz znaków drogowych na nowe, - remont obejm tarcz znaków drogowych, - zakup i wymiana zniszczonych obejm tarcz znaków drogowych na nowe, - renowacja istniejących znaków drogowych w przypadku braku ich czytelności, - prostowanie i malowanie 120 sztuk słupków wraz z łańcuchami w obrębie skrzyżowań, - utrzymanie (prostowanie , malowanie) 22szt. słupów blokujących - utrzymanie (prostowanie , malowanie) barier ochronnych 300 mb zlokalizowanych w ciągach dróg gminnych i na obiektach mostowych, - przycinanie gałęzi drzew w przypadku braku widoczności oznakowania pionowego, - utrzymanie ( malowanie) 3 szt. konstrukcji bramowych do oznakowania pionowego przy - ulicach : Domańskiego, Kościuszki i E. Plater. - utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym 10 szt. tablic informacyjnych (Miasta Partnerskie, Zgorzelec Miastem Monitorowanym, Gmina Fair Play, obowiązek jazdy z włączonymi światłami); 2.Odnowienie 1 raz w roku oznakowania poziomego na powierzchni 4.039,72m2 przy użyciu farb nakładanych warstwą grubości 0,3-0,8 mm na mokro, przy najmniejszym natężeniu ruchu drogowego w godzinach popołudniowych i nocnych; 3.Odnowienie 1 raz w roku oznakowania poziomego 7 przejść dla pieszych na powierzchni 180m2 metodą grubowarstwową przy użyciu mas termoplastycznych grubości 2,5 do 3,5 mm, przy najmniejszym natężeniu ruchu drogowego w godzinach popołudniowych, przy szkołach w mieście. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, dzieląc zamówienie na 3 części : Część zadania nr 1 Bieżące utrzymanie 1837 sztuk znaków drogowych pionowych zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Miasta Zgorzelec. Część zadania nr 2 Utrzymanie poprzez odnowienie minimum 1 raz w roku oznakowania poziomego drogowego dróg gminnych w Zgorzelcu na powierzchni 4.039,72 m2 . Część zadania nr 3 Utrzymanie poprzez odnowienie minimum 1 raz w roku oznakowania poziomego 7 przejść dla pieszych na powierzchni 180m2 metodą grubowarstwową. Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium odpowiednio dla każdej części zamówienia w wysokości: Część zadania nr 1 - 925,00 PLN Część zadania nr 2 - 1060,00 PLN Część zadania nr 3 - 360,00 PLN 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy dot. w.w ustaleń będą podlegały - odpowiednio nowym terminom. 3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie wyznaczonej na składanie ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP /Dz.U. Nr 109, poz.1158 z póź.zm./ 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na usługi z zakresu zadań inżynierii miejskiej na terenie miasta Zgorzelec - Część zadania nr Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego. 7. Wadium zostanie zwrócone jeżeli: -upłynął termin związania ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b/ który został wykluczony z postępowania, c/ którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego roztrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12 Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2 metodą spełnia nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 24.ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia : 1/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) . Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż sześć m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument, wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie i opatrzone urzędową adnotacją potwierdzającą jego aktualność. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego a/ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 podpunkty 1, i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski wraz z poświadczeniem przez tłumacza przysięgłego. 2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 2, Zamawiający żąda: 1/ wykazu co najmniej trzech usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. usługi z zakresu inżynierii o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 15.000,00 zł., wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ - warunek dotyczy każdej części zamówienia Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z przedsiębiorców. 2.3 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 3, Zamawiający żąda: 1/polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2/ załączenia oświadczenia, iż Wykonawca w przypadku uzyskania zamówienia zobowiąże się przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania realizacji zamówienia. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 2.4 W celu potwierdzenia, warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1 Zamawiający żąda: 1/ oświadczenia Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ . Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają załącznik nr 3A. 3. Wymagania dotyczące oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 3.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 3.2 informacja na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków konsorcjum), 3.3 informacja Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgorzelec.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec Wydział Zamówień Publicznych 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie 1837 sztuk znaków drogowych pionowych zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Miasta Zgorzelec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w 2008 roku w zakresie bieżącego utrzymania : 1837 szt. znaków drogowych pionowych (w tym oznakowanie progów zwalniających) zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Zgorzelec. W zakres utrzymania wchodzi: - prostowanie słupków znaków drogowych, - obracanie przekręconych tarcz znaków drogowych, - remont i malowanie słupków znaków drogowych, - mycie tarcz znaków drogowych, - zakup i wymiana zniszczonych tarcz znaków drogowych na nowe, - remont obejm tarcz znaków drogowych, - zakup i wymiana zniszczonych obejm tarcz znaków drogowych na nowe, - renowacja istniejących znaków drogowych w przypadku braku ich czytelności, - prostowanie i malowanie 120 sztuk słupków wraz z łańcuchami w obrębie skrzyżowań, - utrzymanie (prostowanie , malowanie) 22szt. słupów blokujących - utrzymanie (prostowanie , malowanie) barier ochronnych 300 mb zlokalizowanych w ciągach dróg gminnych i na obiektach mostowych. - przycinanie gałęzi drzew w przypadku braku widoczności oznakowania pionowego, - utrzymanie ( malowanie) 3 szt. konstrukcji bramowych do oznakowania pionowego przy ulicach : Domańskiego, Kościuszki i E. Plater. - utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym 10 szt. tablic informacyjnych (Miasta Partnerskie, Zgorzelec Miastem Monitorowanym, Gmina Fair Play, obowiązek jazdy z włączonymi światłami);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.35.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie poprzez odnowienie minimum 1 raz w roku oznakowania poziomego drogowego dróg gminnych w Zgorzelcu na powierzchni 4.039,72 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w 2008 roku w zakresie bieżącego utrzymania polegających na: odnowieniu 1 raz w roku oznakowania poziomego na powierzchni 4.039,72m2 przy użyciu farb nakładanych warstwą grubości 0,3-0,8 mm na mokro, przy najmniejszym natężeniu ruchu drogowego w godzinach popołudniowych i nocnych;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.35.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie poprzez odnowienie minimum 1 raz w roku oznakowania poziomego 7 przejść dla pieszych na powierzchni 180m2 metodą grubowarstwową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w 2008 roku w zakresie bieżącego utrzymania polegających na: odnowieniu 1 raz w roku oznakowania poziomego 7 przejść dla pieszych na powierzchni 180m2 metodą grubowarstwową przy użyciu mas termoplastycznych grubości 2,5 do 3,5 mm, przy najmniejszym natężeniu ruchu drogowego w godzinach popołudniowych, przy szkołach w mieście..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.35.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.