eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2015 - 2017 w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Katowice: Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2015 - 2017 w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 250777 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2015 - 2017 w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach usuwanie nieszczelności instalacji gazowej stwierdzonej w czasie kontroli. Przeglądy instalacji będą odbywały się w trzech cyklach, każdy cykl rozliczeniowy będzie kończył się 30 listopada danego roku, w którym realizowana jest usługa tj. pierwszy cykl rozliczeniowy do 30.11.2015r. drugi cykl rozliczeniowy do 30.11.2016r. trzeci cykl rozliczeniowy do 30.11.2017r. Coroczna kontrola stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach. Zakres: Przegląd poziomów i pionów instalacji gazowej, Sprawdzenie oznakowania pomieszczenia kurka głównego wraz z informacją o jego lokalizacji oraz, czy przewody gazowe w piwnicach pomalowane są na kolor żółty, Przeglądy dostępu do zaworów gazowych i oceny jego stanu technicznego, Sprawdzenie przejść przewodów przez przegrody budowlane zewnętrzne i wewnętrzne, Kontrola szczelności połączeń spawanych, gwintowanych, lutowanych, zaciskowych i zaworów gazowych, Kontrola prawidłowego przebiegu i szczelności instalacji gazowej od zaworu głównego do urządzeń gazowych odbiorczych w lokalach, Sprawdzenie obecności gazu przy pomocy eksplozymetru w sanitarnych kanałach zbiorczych, Sprawdzenie obecności gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza, Sprawdzenie stanu urządzeń gazowych w lokalach i prawidłowości ich działania, Sprawdzenie stanu elastycznych podłączeń urządzeń gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami, Sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych odprowadzających spaliny z urządzeń gazowych do kanałów spalinowych, Sprawdzenie stanu technicznego kratek wentylacyjnych. Sprawdzenie, czy w lokalu występują urządzenia podłączone do butli gazowej. Zestawienie budynków i lokali objętych roczną kontrolą instalacji gazowych, w tym kotłownie gazowe wyodrębnione w budynkach jako lokale, objęte kontrolą zawiera załącznik nr 2 i 2a do umowy. Po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem nowego cyklu Zamawiający przekaże Wykonawcy także w formie elektronicznej, wykaz adresowy budynków zarządzanych przez właściwy Oddział Eksploatacji Budynków. Oddział Eksploatacji Budynków zaopatrzy Wykonawcę w pismo upoważniające do prowadzenia kontroli, napraw, które Wykonawca będzie okazywał najemcom i właścicielom lokali. Podczas przeglądu pracownicy Wykonawcy wyposażeni będą w identyfikatory zawierające imię i nazwisko pracownika, stanowisko oraz nazwę firmy wykonującej przegląd. Przeglądom corocznym poddawane są wszystkie odcinki przewodów gazowych od kurka głównego do urządzeń gazowych włącznie. Sprawdzenie szczelności powinno być przeprowadzone w instalacji gazowej wypełnionej paliwem gazowym i pod ciśnieniem roboczym gazu. W celu sprawdzenia szczelności instalacji gazowej należy dokonać miejscowej kontroli szczelności w miejscach montażu kurków, trójników, wszystkich połączeń gwintowanych, gazomierzy, poszczególnych elementów składowych urządzeń gazowych oraz reduktorów ciśnienia, jeżeli są montowane na przyłączach do budynków. Nieszczelności przewodów należy ustalić indywidualnymi przyrządami gazometrycznymi takimi jak: eksplozymetry, metanomierze lub wykrywacze gazu. W ramach przeglądu należy określić stan techniczny głównych zaworów gazowych oraz skrzynek. Informację o złym stanie głównych zaworów gazowych należy wpisać do protokołu z przeglądu instalacji gazowej budynku i niezwłocznie przekazać osobie nadzorującej umowę właściwego Oddziału Eksploatacji Budynków (załącznik nr 5 do umowy). Wykonawca zobowiązuje się spisywać wyniki przeglądów w protokołach przeglądów budynków oraz protokołach przeglądu lokali, których wzory stanowią załączniki nr 5 i 6 do umowy. W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzeń gazowych lub innych nieszczelnościach na instalacjach gazowych, zagrażających bezpieczeństwu użytkowników Wykonawca odcina dopływ gazu na zaworze głównym, pod pionem, sekcyjnym lub przy liczniku, odnotowując powyższą informację w protokole przeglądu instalacji gazowej budynku lub lokalu i powiadamia o zaistniałej sytuacji właściwy Oddział Eksploatacji Budynków (EB). Wykonawca wystawia stosowne zawiadomienie o zakazie korzystania z instalacji (urządzeń) do czasu dokonania naprawy i zobowiązany jest wręczyć za potwierdzeniem jego oryginał użytkownikowi lokalu a kopię niezwłocznie przekazuje się do właściwego EB - do godziny 900 kolejnego dnia roboczego od stwierdzenia nieszczelności instalacji. Wzór zawiadomienia stanowi załącznik nr 7 do umowy. W przypadku braku możliwości skontrolowania lokalu z powodów niezależnych od Wykonawcy, dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do umowy potwierdza osoba nadzorująca umowę właściwego Oddziału Eksploatacji Budynków. Terminy realizacji przeglądów: Kontrolę instalacji w budynku, lokalu należy zakończyć w nieprzekraczalnym terminie 7 dni przed upływem 12 miesięcy od daty ostatniej kontroli, która podana jest w załączniku nr 2a do umowy dla każdego EB oddzielnie. Wykonawca, z 7 dniowym wyprzedzeniem, powiadomi lokatorów poszczególnych budynków o planowanym terminie przeglądów tj. o dacie i godzinie przeglądu, poprzez wywieszenie w widocznym miejscu w budynkach informacji potwierdzonej przez właściwy dla danego terenu EB - załącznik nr 10. W celu skontrolowania wszystkich lokali, znajdujących się w budynku, Wykonawca podejmuje, co najmniej 3 próby dotarcia do lokali, potwierdzone przez właściwy EB na ogłoszeniach - załącznik nr 10. W przypadku braku możliwości skontrolowania lokalu z powodów niezależnych od Wykonawcy, stosowny dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do umowy potwierdza osoba upoważniona z właściwego EB Wykonawca, co miesiąc przekazuje do właściwego Oddziału Eksploatacji Budynków wykaz dokumentacji odbiorowej stanowiący załącznik nr 9 wraz z protokołami z wykonanej w danym miesiącu okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynku i lokalach stanowiącymi załączniki nr 5,6,7,8 nie później niż do 3 dni roboczych po zakończeniu danego miesiąca. Weryfikacja następuje w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia i polegać będzie na sprawdzeniu kompletności dokumentów przeglądowych wymaganych niniejszą specyfikacją i spełnieniu warunków umownych. Dokumentowanie wykonania kontroli odbioru usługi: Wyniki z kontroli należy spisać w protokołach i załącznikach do protokołów opracowanych przez Zamawiającego i załączonych do umowy: Wzór protokołu odbioru usługi miesięczny/cykliczny - załącznik nr 4 do umowy, Wzory protokołów z kontroli instalacji gazowej w budynku - załącznik nr 5, 6 i 7 do umowy, Wzór protokołu potwierdzającego nie udostępnienie lokalu - załącznik nr 8 do umowy. Wzór: wykaz dokumentacji odbiorowej z kontroli instalacji gazowej miesięczny/cykliczny - załącznik nr 9 do umowy. Protokół dotyczący całego budynku można wystawić po kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w lokalach znajdujących się w kontrolowanym budynku, z dopuszczeniem sytuacji opisanej w pkt. 11 ppkt. c. Odbiór przedmiotu umowy dotyczącej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych następuje komisyjnie poprzez spisanie protokołu odbioru usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, Doraźne kontrole stanu technicznego instalacji gazowej w budynku należy wykonywać zgodnie z wytycznymi dla corocznych kontroli według zakresu określonego w zleceniu. Obowiązują załączniki nr 3 i 4a do umowy. Usuwanie nieszczelności instalacji gazowej (naprawy instalacji gazowych). Zakres obejmuje w szczególności wykonanie poniższych napraw: Przewinięcie instalacji w miejscach stwierdzonych nieszczelności bez użycia materiału, Wymiana kurka gazowego o średnicy od 15 mm do 25 mm w lokalu, Wymiana kurka gazowego o średnicy od 32 mm do 65 mm w budynku, Wymiana odcinka rury czarnej o średnicy od 15 mm do 25 mm w lokalu, Wymiana odcinka rury czarnej o średnicy od 32 mm do 65 mm w budynku (piony, poziomy), Wymiana podejścia pod gazomierz, Wymiana kształtek na instalacji wewnętrznej (kolana, mufy, nyple, śrubunki o średnicy od 15 mm do 25 mm), Wymiana kształtek na instalacji w budynku (kolana, mufy, nyple, śrubunki o średnicy od 32 mm do 65 mm), Napełnienie instalacji gazowej po usunięciu nieszczelności, Wykonanie próby szczelności instalacji gazowej po każdej naprawie. Przedmiot umowy określony w § 1 ust. 1 pkt 3) wykonywany będzie przez Wykonawcę wówczas, gdy podczas przeglądu instalacji gazowej w lokalu lub budynku nastąpi konieczność usunięcia nieszczelności instalacji gazowej, co zostanie odnotowane w protokole z przeglądu. Wykonawca o stwierdzeniu nieszczelności instalacji gazowej zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego (właściwy Oddział Eksploatacji Budynków) najpóźniej do godziny 9oo kolejnego dnia roboczego i ustala z Zamawiającym termin i zakres usunięcia nieszczelności, który zobowiązuje się dochować pod rygorem naliczenia kary umownej określonej § 10 ust. 1 pkt 4). Wykonywanie przedmiotu umowy, o którym mowa w §1 ust. 1 pkt. 3) we wskazanym budynku, lokalu będzie realizowane w oparciu o wystawione przez Zamawiającego zlecenie stanowiące załącznik nr 3 określające szczegółowy zakres czynności z zastosowaniem pozycji kosztorysowych z oferty Wykonawcy, termin oraz miejsce wykonania. Zamawiający przesyła Wykonawcy zlecenie faksem lub drogą elektroniczną, który jest zobowiązany podpisać zlecenie i przesłać je faxem, lub mailem lub doręczyć je osobiście Zamawiającemu tj. w Oddziale Eksploatacji Budynków wystawiającym zlecenie, w ciągu dwóch dni roboczych od dnia otrzymania faksu/maila. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu, przy czym samo zabezpieczenie nieszczelności instalacji gazowej natychmiastowo. Po usunięciu nieszczelności fakt ten zostanie potwierdzony w protokole odbioru usunięcia nieszczelności instalacji gazowej - załącznik nr 4a do umowy. Na wniosek Wykonawcy, przekazany faksem lub telefonicznie w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może wyznaczyć dłuższy termin usunięcia nieszczelności instalacji gazowej. W przypadku nie usunięcia nieszczelności w wyznaczonym terminie, Zamawiający może zlecić jej usunięcie innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. W zakres wykonywanych usług wchodzą również prace, które powinny być wykonane w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji pracy podczas świadczonej usługi z wykorzystaniem materiałów i urządzeń zapewniających bezpieczeństwo w zakresie bhp i p. poż. w miejscu jej prowadzenia. Odbiór usunięcia nieszczelności instalacji gazowej następuje poprzez spisanie protokołu odbioru usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy z załącznikami - załącznik nr 6 do SIWZ przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ w zakresie usuwania nieszczelności instalacji W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, Prawo opcji polega na możliwości zmniejszenia bądź też zwiększenia ilości corocznych oraz doraźnych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych o nie więcej niż 15% Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji i tym samym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Zamawiający będzie zlecał usuwanie nieszczelności w zależności od potrzeb do kwoty nie wyższej niż kwota określona w § 4 pkt 5 umowy tj. 84.701,04 zł brutto. Rozliczenie robót budowlanych polegających na usuwaniu nieszczelności instalacji gazowej będzie odbywać się kosztorysem powykonawczym zgodnie z zapisami Rozdziału XV SIWZ oraz § 4 ust 5 umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe oraz zakres wykonywanych przez nie czynności: co najmniej trzema osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci Grupy III - Urządzenia i instalacje gazowe - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci; co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci Grupy III - Urządzenia i instalacje gazowe - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca musi wykazać, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powinien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy. d) kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ 2. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ: a) Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego; b) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; c) Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji; d) Oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń; e) Oświadczenie iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres rękojmi za wady na wykonane naprawy instalacji gazowych - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ): Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez wydłużenie o okres nie dłuższy niż 14 dni w stosunku do terminów określonych w § 2 ust. 2 i 3 jeżeli w trakcie realizacji prac wystąpiły nieprzewidziane w dniu podpisania umowy okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a które uniemożliwiają ich terminowe ukończenie. W szczególności takie jak: siła wyższa - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji itp.), protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, wystąpienie niewypałów, niewybuchów, innych przedmiotów stanowiących zagrożenie, okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nieobecność użytkownika lokalu lub odmowa udostępnienia lokalu. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym wnioskiem, w którym powiadomi Zamawiającego o ww. okolicznościach wraz z ich udokumentowaniem. Pisemne powiadomienie musi być jednak dostarczone do Zamawiającego nie później niż 14 dni przed upływem terminu zakończenia poszczególnych cykli. Po tym terminie Zamawiający będzie uważał wniosek o przedłużenie terminu za nieuzasadniony. Zmiana terminu usunięcia nieszczelności instalacji gazowej w budynku określonego w zleceniu na wniosek Wykonawcy przekazany faxem, e-mailem lub telefonicznie w uzasadnionych przypadkach. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć: ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. w następstwie zmiany liczby budynków lub lokali zarządzanych przez Zamawiającego, jeżeli zmiana ta wynosić będzie +/- 15% określonej przez Zamawiającego liczby. zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy - w przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania, po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego; zmiana Podwykonawcy, wprowadzenie Podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę lub rezygnacja z podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z Podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany wymagają wyrażenia zgody obu stron pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów KZGM w Katowicach - ul. Mieszka I 2, Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 08:45, miejsce: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.4.1) z uwagi na opis sposobu dokonana oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający nie wymaga podania doświadczenia i wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.