eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Organizacja Gali Boksu Zawodowego w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Łomianki: Organizacja Gali Boksu Zawodowego w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach
Numer ogłoszenia: 250754 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe w Łomiankach , ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 751 04 74, faks 0-22 751 78 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icds.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Gali Boksu Zawodowego w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Organizacja Gali Boksu Zawodowego w dniu 10.10 2010 r. w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach, przy ul. Staszica 2 , 05-092 Łomianki. Wykonawca w czasie realizacji organizacji imprezy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia zobowiązuje się , w szczególności do: dostarczenia, montażu i demontażu profesjonalnego ringu do boksu zawodowego, rampy i bramki oświetleniowej oraz innego niezbędnego sprzętu technicznego. Zapewnienia obecności sędziego delegatów, jury i delegata sportowego federacji WBC, PZB i WBZ. Zapewnienia ściany monitorów oraz montażu, demontażu i obsługi telewizorów plazmowych nad ringiem. Zapewnienia obecności lekarza sportowego. Zapewnienie pięciu walk z udziałem zawodników polskich i zagranicznych w wadze od lekkiej do super średniej w tym jedna z walk musi być w federacji WBC: 1) 3 rundy x 3 min. - zawodnicy kadry narodowej( amatorskiej);2) 4 rundy x 3 min. - walka rankingowa boksu zawodowego; 3) 6 rund x 3 min. - walka rankingowa boksu zawodowego; 4) 8 rund x 3 min. - walka rankingowa boksu zawodowego; 5)10 rund x 3 min. - walka rankingowa boksu zawodowego. Zapewnienie profesjonalnego sprzętu sportowego do boksu zawodowego z certyfikatami WBC, PZB, WBZ. Zapewnienie konferansjera. Nagłośnienie i oświetlenie imprezy o parametrach niezbędnych do przeprowadzenia transmisji telewizyjnej. Wydrukowanie plakatów , zaproszeń , biletów oraz identyfikatorów zgodnie z projektem zaakceptowanym przez zamawiającego w następującej ilości: Plakaty - minimum 500 szt., Zaproszenia - minimum 100 szt., Bilety - minimum 760 szt., Identyfikatory - minimum 100 szt. Zapewnienie profesjonalnej obsługi fotograficznej i video gali boksu. Zapewnienie minimum czterech hostess do prezentacji rund. Zapewnienie ochrony dla zawodników, sędziów i gości VIP - minimum czterech. Bezpośrednia transmisja co najmniej dwóch walk w co najmniej dwóch stacjach telewizyjnych, w tym przynajmniej jedna ze stacji to telewizja publiczna. Zapewnienie występu artystycznego trwającego łącznie minimum 10 min. w czasie przerw między walkami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach(wymaganych przez Zamawiającego i podanych w siwz)dołączonych do oferty .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach(wymaganych przez Zamawiającego i podanych w siwz)dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icds.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki pok.1:15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki pok.1:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.