Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Kielce: DOSTAWA MIĘSA, DROBIU I WĘDLIN DLA ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W KIELCACH z podziałem na 2 pakiety
Numer ogłoszenia: 250754 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych , ul. Jagiellońska 30, 25-608 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3661867, 3452828, faks 041 3661867 wew. 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpsw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA, DROBIU I WĘDLIN DLA ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W KIELCACH z podziałem na 2 pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA MIĘSA, DROBIU I WĘDLIN DLA ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W KIELCACH z podziałem na 2 pakiety:Pakiet I - Mięso wieprzowe i wołowe oraz drób Pakiet II - Wędliny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust.1, pkt 1. uPzp, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt 2 uPzp, jeżeli w okresie 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,- zł (netto) odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo cenowy i Załącznik nr 2 - Ogólny formularz oferty), następujące dokumenty i oświadczenia: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 i art.24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 uPzp - Załącznik nr 3, b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 4 - o zrealizowaniu co najmniej dwóch dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,- zł (netto): - o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. 2. Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzać na załączonych drukach lub na własnych z zastrzeżeniem, że z ich treści musi wynikać nie budzące wątpliwości oświadczenie woli Wykonawcy zgodne z wymogami zamawiającego. 3. Dokument wymieniony w pkt. 1.b. należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U 87 poz. 605 z 2006)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpsw.kielce.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych 25-608 Kielce, ul.Jagiellońska 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych 25-608 Kielce, ul.Jagiellońska 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.08.2009.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów, naprawie/malowaniu el. budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pion. ściany fund. w PT KRUS w Opatowie
- Świadczenie usług w zakresie transportu dekoracji do sztuki Widnokrąg" na trasie Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach - Teatr Narodowy Rejkiavik (Islandia) i z powrotem
- Wykonanie digitalizacji materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego znajdujących się w archiwum prowadzonym przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa...
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Remont pomieszczeń w oddziale Ostrowiec Św., ul. Focha 5
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb.
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa mięsa i wędlin (ZP-64/2024)
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.