eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 250736 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201472 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 63 57 700, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie w ramach zamówień cząstkowych przez okres 1 roku materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi, zgodnie ze Szczegółowym cenowym formularzem oferty stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga dostarczenia towarów fabrycznie nowych, opatrzonych znakiem firmowym producenta. 3.W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, towar fabrycznie nowy oznacza towar: -wytworzony przez producenta z fabrycznie nowych elementów, tj. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania, -nieregenerowany, -zaopatrzony w etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Zamawiający nie uzna za towar fabrycznie nowy wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, jedynie wyczyszczonego przed ponownym napełnieniem albo wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. 4.Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów muszą być produktami zalecanymi przez producentów tych urządzeń. Zamawiający dopuszcza towary równoważne, przez które rozumie materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta danego sprzętu i spełniające te same normy jakościowe, ale przez niego nie produkowane. 5. Wykonawca składając ofertę na towary równoważne musi dołączyć oświadczenie, że zaproponowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego, oraz że wszelkie uszkodzenia sprzętu, wynikłe z faktu użycia równoważnych materiałów eksploatacyjnych, będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta na koszt Wykonawcy - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 6.Dostarczane produkty muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 12-tu miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 7. Płatności realizowane będą w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Figińscy, Spółka Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119914,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98127,70

  • Oferta z najniższą ceną: 98127,70 / Oferta z najwyższą ceną: 108941,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.