eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Remont budynków oraz wykonanie ogrodzeń leśniczówek w Nadleśnictwie Lubaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Lubaczów: Remont budynków oraz wykonanie ogrodzeń leśniczówek w Nadleśnictwie Lubaczów
Numer ogłoszenia: 250698 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubaczów , ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków oraz wykonanie ogrodzeń leśniczówek w Nadleśnictwie Lubaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Remont elewacji leśniczówek oraz budynków gospodarczych w Nadleśnictwie Lubaczów 1. Remont elewacji leśniczówki Polanka - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego elewacji i cokołu, - odnowienie tynków kominów ponad dachem, - wykonanie nakrywy kominowej na kominie c.o. - uzupełnienie kratek wentylacyjnych na kominach, - uszczelnienie rynien dachowych, - uzupełnienie i wymiana płytek gresowych przy wejściu do budynku, - skucie popękanej płyty betonowej odbojowej wokół budynku, - wykonanie nowej płyty odbojowej wokół budynku z kostki betonowej brukowej, grubości 4 cm. 2. Remont elewacji budynku gospodarczego - leśnictwo Polanka - uzupełnienie tynków w narożu budynku, - malowanie farbami emulsyjnymi tynków elewacji, - malowanie farbą olejną stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej oraz drzwi metalowych garażowych, - uzupełnienie rur spustowych, kolanka, - pokrycie dachu nad wejściem, papą, - wykonanie dwóch pokryw żelbetowych na szambach, - przyspawanie zawiasów w drzwiach garażowych, 3. Remont elewacji leśniczówki Nowa Grobla - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego, 4. Remont elewacji leśniczówki Nowiny Horynieckie - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego, - malowanie tynków cokołu, 5. Remont elewacji budynku gospodarczego - leśnictwo Nowiny Horynieckie - uzupełnienie tynków cokołu w narożu budynku, - malowanie farbami emulsyjnymi tynków elewacji, - malowanie tynków cokołu, - malowanie farbą olejną stolarki okiennej drewnianej i drzwi metalowych garażowych, 6. Remont elewacji leśniczówki i wrót do stodoły - Wielkie Oczy - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego, - wymiana wrót drewnianych deskowych szpungowych do stodoły, - naprawa stopni schodowych wejściowych (zerwanie płytek, uzupełnienie i wyrównanie - stopni schodowych, obłożenie stopni płytkami antypoślizgowymi na kleju mrozoodpornym. ( charakter ruchu obsługa Nadleśnictwa Lubaczów). II. Wykonanie ogrodzeń leśniczówki Nowa Grobla i Młodów 1. Przebudowa ogrodzenia leśniczówki Nowa Grobla - rozbiórka starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, - rozbiórka ogrodzenia drewnianego ze sztachet na łatach, - rozbiórka cokołu betonowego, - wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej powlekanej o wys. 1,50 m, słupki z rur o70 mm o rozstawie 2,1m obsadzonych w gruncie i obetonowanych, - słupki betonowe wyprofilowane o wym. 25x25x25 cm do obsadzenia cokołu prefabrykowanego, - osadzenia cokołów betonowych prefabrykowanych, - ogrodzenie z siatki o wys. 1,25 m w ramach z kątownika wzmocnione drutem o 12mm przeciw zwichrowaniu, obsadzone w słupkach betonowych (ogrodzenie z frontu), - malowanie dwukrotnie farbą olejną bramy i furtki. 2. Budowa ogrodzenia leśniczówki Młodów - rozbiórka starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, osadzonych w gruncie, - karczowanie żywopłotu, - wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej powlekanej o wys. 1,50 m, słupki z rur o70 mm o rozstawie 2,1m obsadzonych w gruncie i obetonowanych, - osadzenie słupków betonowe wyprofilowane o wym. 25x25x25 cm do obsadzenia cokołu prefabrykowanego, - osadzenia prefabrykowanych cokołów betonowych, - osadzenie bramy i furtki z siatki na ramach z kątownika i wzmocnionych prętami o 12 mm przeciw zwichrowaniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 34.92.82.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012.07.27 do godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 9.3 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; 1. Jeżeli wykonawca składa ofertę na 1 zadanie - na wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym zakresie: Dla zadania częściowego nr 1 - o wartości brutto 10 000,00 PLN, Dla zadania częściowego nr 2 - o wartości brutto 10 000,00 PLN, Jeżeli wykonawca składa ofertę na 2 zadania - na wykonaniu co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym zakresie o wartości minimum brutto 10 000,00 PLN każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, w tym co najmniej: Dla zadania nr 1. 1 komplet rusztowania dla wysokości powyżej 4 m

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przetargiem - dla każdego zadania oddzielnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez : posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż; Dla zadania częściowego nr 1 - o wartości brutto 50 000,00 PLN, Dla zadania częściowego nr 2 - o wartości brutto 50 000,00 PLN, W przypadku składania oferty na 2 zadania, wartość ubezpieczenia należy sumować. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 38. 2. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 2.1 zmiany zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2.2 zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 2.3 zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), h) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 3. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 38 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)- ad pkt 1 - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) - ad pkt 2 - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) - ad pkt. 3 - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, - lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwią wykonanie zamówienia. - lit. c), d), e), f), g), h), - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubaczów z siedzibą w Lubaczowie ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 13:30, miejsce: Nadleśnictwo Lubaczów z siedzibą w Lubaczowie, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, pok nr 1 (sekretariat), Otwarcie siedziba N-ctwa 27-09-2012, pok. Nr 9 o godz. 13:45.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elewacji leśniczówek oraz budynków gospodarczych w Nadleśnictwie Lubaczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont elewacji leśniczówki Polanka - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego elewacji i cokołu, - odnowienie tynków kominów ponad dachem, - wykonanie nakrywy kominowej na kominie c.o. - uzupełnienie kratek wentylacyjnych na kominach, - uszczelnienie rynien dachowych, - uzupełnienie i wymiana płytek gresowych przy wejściu do budynku, - skucie popękanej płyty betonowej odbojowej wokół budynku, - wykonanie nowej płyty odbojowej wokół budynku z kostki betonowej brukowej, grubości 4 cm. 2. Remont elewacji budynku gospodarczego - leśnictwo Polanka - uzupełnienie tynków w narożu budynku, - malowanie farbami emulsyjnymi tynków elewacji, - malowanie farbą olejną stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej oraz drzwi metalowych garażowych, - uzupełnienie rur spustowych, kolanka, - pokrycie dachu nad wejściem, papą, - wykonanie dwóch pokryw żelbetowych na szambach, - przyspawanie zawiasów w drzwiach garażowych, 3. Remont elewacji leśniczówki Nowa Grobla - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego, 4. Remont elewacji leśniczówki Nowiny Horynieckie - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego, - malowanie tynków cokołu, 5. Remont elewacji budynku gospodarczego - leśnictwo Nowiny Horynieckie - uzupełnienie tynków cokołu w narożu budynku, - malowanie farbami emulsyjnymi tynków elewacji, - malowanie tynków cokołu, - malowanie farbą olejną stolarki okiennej drewnianej i drzwi metalowych garażowych, 6. Remont elewacji leśniczówki i wrót do stodoły - Wielkie Oczy - oczyszczenie powierzchni elewacji, - wykonanie nowego tynku akrylowego drobnoziarnistego, - wymiana wrót drewnianych deskowych szpungowych do stodoły, - naprawa stopni schodowych wejściowych (zerwanie płytek, uzupełnienie i wyrównanie - stopni schodowych, obłożenie stopni płytkami antypoślizgowymi na kleju mrozoodpornym. ( charakter ruchu obsługa Nadleśnictwa Lubaczów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ogrodzeń leśniczówki Nowa Grobla i Młodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa ogrodzenia leśniczówki Nowa Grobla - rozbiórka starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, - rozbiórka ogrodzenia drewnianego ze sztachet na łatach, - rozbiórka cokołu betonowego, - wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej powlekanej o wys. 1,50 m, słupki z rur o70 mm o rozstawie 2,1m obsadzonych w gruncie i obetonowanych, - słupki betonowe wyprofilowane o wym. 25x25x25 cm do obsadzenia cokołu prefabrykowanego, - osadzenia cokołów betonowych prefabrykowanych, - ogrodzenie z siatki o wys. 1,25 m w ramach z kątownika wzmocnione drutem o 12mm przeciw zwichrowaniu, obsadzone w słupkach betonowych (ogrodzenie z frontu), - malowanie dwukrotnie farbą olejną bramy i furtki. 2. Budowa ogrodzenia leśniczówki Młodów - rozbiórka starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, osadzonych w gruncie, - karczowanie żywopłotu, - wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej powlekanej o wys. 1,50 m, słupki z rur o70 mm o rozstawie 2,1m obsadzonych w gruncie i obetonowanych, - osadzenie słupków betonowe wyprofilowane o wym. 25x25x25 cm do obsadzenia cokołu prefabrykowanego, - osadzenia prefabrykowanych cokołów betonowych, - osadzenie bramy i furtki z siatki na ramach z kątownika i wzmocnionych prętami o 12 mm przeciw zwichrowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.