eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Remonty dróg leśnych w leśnictwach Bojary, Nadrzecze, Biszcza i Potok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Biłgoraj: Remonty dróg leśnych w leśnictwach Bojary, Nadrzecze, Biszcza i Potok
Numer ogłoszenia: 250675 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.start.lasy.gov.pl/web/bilgoraj

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg leśnych w leśnictwach Bojary, Nadrzecze, Biszcza i Potok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z zadań zlokalizowanych na terenie czterech Leśnictw : 1.Remont drogi leśnej od km 0+000,00 do km 0+020,00 i od km 0+103,50 do km 0+716,00 w oddziałach Nr 81,82 i 83 w leśnictwie Bojary Zadanie to obejmuje następujące rodzaje robót : 1 ROBOTY ZIEMNE I PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym km 0,36 1.2 Mechaniczne karczowanie pni, Fi16-25cm szt 2 1.3 Mechaniczne karczowanie pni, Fi26-35cm szt 10 1.4 Mechaniczne karczowanie pni, Fi36-45cm szt 12 1.5 Mechaniczne karczowanie pni, Fi46-55cm szt 6 1.6 Mechaniczne karczowanie pni, Fi56-65cm szt 3 1.7 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii III (rowy przydrożne - nowe odcinki) 252,42m3 1.8 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii III, spycharka 55kW (75KM) 252,42m3 1.9 Zagęszczanie nasypów walcami, walec samojezdny statyczny ogumiony, grunt sypki kategorii I-III, walec 10t 252,42m3 1.10 Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 20cm (renowacja istniejących rowów) 340,80m 2 PRZEPUST Z RUR PP Z RDZENIEM LITYM O SZTYWNOŚCI OBWODOWEJ SN8 O 60 cm POD DROGĄ LEŚNĄ w km 0+624,90 2.1 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii I-II (wykop pod przepust) 9,95m3 2.2 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury z tworzywa sztucznego PVC lub PP z rdzeniem litym, o sztywności obwodowej SN8 Fi60cm, ława z kruszywa łamanego grubości 25 cm - ANALOGIA 7,80m 2.3 Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach kolejowych i drogowych, z zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, kategoria gruntu I-III 5,58m3 2.4 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii I-II, spycharka 55kW (75KM) 4,37m3 3 PRZEPUST Z RUR PP Z RDZENIEM LITYM O SZTYWNOŚCI OBWODOWEJ SN8 O 60 cm POD ZJAZDEM w km 0+225,50 3.1 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii I-II (wykop pod przepust) 15,30m3 3.2 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury z tworzywa sztucznego PVC lub PP z rdzeniem litym, o sztywności obwodowej SN8 Fi60cm, ława z kruszywa łamanego grubości 25 cm - ANALOGIA 12,00m 3.3 Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach kolejowych i drogowych, z zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, kategoria gruntu I-III 8,58m3 3.4 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii I-II, spycharka 55kW (75KM) 6,72m3 4 RÓW ODPŁYWOWY DŁUGOŚCI 30,0 m w km 0+393,00 strona lewa 4.1 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii III 62,40m3 4.2 Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1m wykopu, kategoria gruntu I-IV 62,40m3 5 PODBUDOWA 5.1 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV 767,52m2 5.2 Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm (nowe odcinki podbudowy) 767,52m2 5.3 Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna grubości 2cm po zagęszczeniu 767,52m2 5.4 Podbudowa z kruszywa łamanego, kliniec, warstwa górna grubości 5 cm po zagęszczeniu 767,52m2 5.5 Podbudowa z kruszywa łamanego, kliniec, warstwa górna grubości 3cm po zagęszczeniu (wyrównanie i zaklinowanie istniejącej podbudowy) 577,15m2 6 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 6.1 Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III 1162,82m2 2.Remont drogi leśnej od km 0+606,00 do km 0+988,00 w oddziałach Nr 119,120 z przedłużeniem przepustu w oddziale Nr 118 w leśnictwie Biszcza 1 ROBOTY ZIEMNE I PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym 0,38km 1.2 Mechaniczne karczowanie pni, Fi26-35cm szt. 1 1.3 Mechaniczne karczowanie pni, Fi36-45cm szt. 1 1.4 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii III (rowy przydrożne - nowe odcinki) 28,16m3 1.5 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii III, spycharka 55kW (75KM) 28,16m3 1.6 Zagęszczanie nasypów walcami, walec samojezdny statyczny ogumiony, grunt sypki kategorii I-III, walec 10t 28,16m3 1.7 Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, na głębokości 10cm 1207,50m2 2 PODBUDOWA 2.1 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV 1207,50m2 2.2 Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm 1207,50m2 2.3 Podbudowa z kruszywa łamanego, kliniec, warstwa górna grubości 5 cm 1207,50m2 3 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 3.1 Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III 645,16m2 4 PRZEDŁUŻENIE PRZEPUSTU Z RUR ŻELBETOWYCH Fi 60 cm POD DROGĄ LEŚNĄ W ODDZIALE NR 118 o L=2 x 2,00m 4.1 Oczyszczanie przepustów z namułu, przepusty Fi0,6m 6,00m 4.2 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii I-II (wykop pod przedłużenie przepustu) , 5,10m3 4.3 Rozebranie przepustów rurowych, rury żelbetowe skośne - analogia Fi60cm,2,00m 4.4 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi60cm, 4,00m 4.5 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi60cm zakończenia skośne (rury kołnierzowe skośne z odzysku) 2,00m 4.6 Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach kolejowych i drogowych, z zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, kategoria gruntu I-III 2,59m3 4.7 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii I-II, spycharka 55kW (75KM), 1,78m3 4.8 Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30cm 40,00m 4.9 Koryta wykonywane na poszerzeniach, na jezdniach, grunt kategorii II-IV, głębokość 15cm (poszerzenie na włączeniu - łuki o promieniu R=12,00 m),46,44 m2 4.10 Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm 46,44m2 4.11 Podbudowa z kruszywa łamanego, kliniec, warstwa górna grubości 5 cm 46,44m2 4.12 Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III 82,52m2 3.Remont drogi leśnej od km 1+717,20 do km 2+568,20 w oddziałach Nr 19 i 20 z odbudową przepustu w oddziale nr 26 w leśnictwie Nadrzecze 1 ROBOTY ZIEMNE I PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym ,0,84km 1.2 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii III (rowy przydrożne - nowe odcinki), 1370,70m3 1.3 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii III, spycharka 55kW (75KM), 1370,70m3 1.4 Zagęszczanie nasypów walcami, walec samojezdny statyczny ogumiony, grunt sypki kategorii I-III, walec 10t, 252,42m3 1.5 Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 20cm (renowacja istniejących rowów), 285,00m 1.6 Naprawy dróg gruntowych wykonywane ręcznie, mechanicznie, profilowanie,2722,59m2 2 PODBUDOWA 2.1 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, 560,00m2 2.2 Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm, 560,00m2 2.3 Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna grubości 2 cm, 560,00m2 2.4 Podbudowa z kruszywa łamanego, kliniec, warstwa górna grubości 5 cm 560,00m2 3 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 3.1 Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III m2 3398,10 4 ODBUDOWA PRZEPUSTU Z RUR PP Z RDZENIEM LITYM O SZTYWNOŚCI OBWODOWEJ SN8 Fi 60 cm POD DROGĄ LEŚNĄ W ODDZIALE NR 26 4.1 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii I-II (wykop pod przepust), 9,95m3 4.2 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury z tworzywa sztucznego PVC lub PP z rdzeniem litym, o sztywności obwodowej SN8 Fi60cm, ława z kruszywa łamanego grubości 25 cm - ANALOGIA, 7,80m 4.3 Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach kolejowych i drogowych, z zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, kategoria gruntu I-III, 5,58m3 4.4 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii I-II, spycharka 55kW (75KM), 4,37m3 4.5 Mechaniczne karczowanie pni, Fi10-15cm szt. 2 4.6 Mechaniczne karczowanie pni, Fi16-25cm szt. 4 4.7 Mechaniczne karczowanie pni, Fi26-35cm szt. 3 4.8 Mechaniczne karczowanie pni, Fi36-45cm szt. 3 4.9 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,40m3, grunt kategorii III (rowy przydrożne) ,80,64m3 4.10 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii III, spycharka 55kW (75KM),80,64m3 4.11 Naprawy dróg gruntowych wykonywane ręcznie, mechanicznie, profilowanie, 110,25m2 4.12 Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30cm, 60,00m 4.13 Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III, 253,89m2 4.Remont drogi leśnej od km 1+903,00 do km 2+220,00 i od km 2+600,00 do km 2+670,00 w oddziałach Nr 159 i 166/167 w leśnictwie Potok 1 ROBOTY ZIEMNE I PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym 0,39km 1.2 Mechaniczne karczowanie pni, Fi10-15cm szt. 3 1.3 Mechaniczne karczowanie pni, Fi16-25cm szt. 19 1.4 Mechaniczne karczowanie pni, Fi26-35cm szt. 6 1.5 Mechaniczne karczowanie pni, Fi36-45cm szt. 3 1.6 Mechaniczne karczowanie pni, Fi46-55cm szt. 1 1.7 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,40 m3, grunt kategorii III (rowy przydrożne - nowe odcinki), 396,80m3 1.8 Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii III, spycharka 55kW (75KM), 396,80m3 1.9 Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami mocy 75 KM, grunt piaszczysty w ilości 140,77 m3 dowieziony samochodami samowyładowczymi (materiał Wykonawcy) - ANALOGIA 95,38m3 1.10 Zagęszczanie nasypów walcami, walec samojezdny statyczny ogumiony, grunt sypki kategorii I-III, walec 10t, 396,80m3 2 PODBUDOWA 2.1 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, 1167,50m2 2.2 Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm (nowe odcinki podbudowy), 1167,50m2 2.3 Podbudowa z kruszywa łamanego, kliniec, warstwa górna grubości 5 cm 1167,50m2 3 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 3.1 Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III, 1492,30m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w częściach, w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000.00 PLN (słownie: trzy tysiące i 00/100 PLN) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r, Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732,Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96 poz.620) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 74 1020 5385 0000 9202 0028 0842 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium - Przebudowa drogi w Leśnictwie Nadrzecze . 4. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale złożyć w pokoju nr 03 (kasa) w siedzibie Zamawiającego, zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunek Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, do uzupełnienia dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkiem dotyczącym osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł , odpowiednio potwierdzonej, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia , Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej: - beczkowozem ciągnionym o pojemności co najmniej 1500 dm3 - ciągnikiem gąsienicowym o mocy co najmniej 75 KM - koparką podsiębierną o pojemności łyżki ok.0,40 m3 - równiarką samojezdną mocy co najmniej 100KM - spycharką gąsienicową mocy co najmniej 75 KM - środkiem transportowym - ubijakiem spalinowym min.200kg - walcem statycznym samojezdnym ogumionym do 10t - walcem wibracyjnym samojezdnym ok. 7,5 t - żurawiem lub sprzętem zamiennym o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach jako zespołami sprzętowymi w różnych konfiguracjach uzupełniającymi się wzajemnie, zapewniającym realizację zadania zgodnie z założoną technologią wykonania. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl (zestaw).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (kierownik budowy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami własnymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00zł.,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W celu udokumentowania uprawnienia do podpisania oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualny odpis z rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowę spółki (niniejsze dokumenty traktowane będą jako pełnomocnictwo i powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania niniejszej umowy z powodu: -nie uzyskania zgody na wykonanie remontu do dnia podpisania umowy -opóźnienia w przekazaniu placu budowy -wstrzymania robót przez Zamawiającego -wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymania terminu umownego wykonania robót, -przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności -zalanie terenu wodą, -zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposobu prowadzenia robót, -zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, -przerw w realizacji robót w przypadku niewypałów, niewybuchów, -nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót -działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o okres trwania w/w przeszkód . W tym przypadku nie stosuje się kar umownych. 2.Zmiana wynagrodzenia w przypadku:a)zmiany stawki VAT,b)zmiany zmiany zakresu rzeczowego lub ilościowego wykonanych robót,c) zamiany materiałów lub urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego,będą to, przykładowo, okoliczności: a)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b)powodujące poprawienie parametrów technicznych, c)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów Ustalone wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku wstrzymania realizacji zadania przez Zamawiającego, wówczas Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy 3.Zmiana umowy nastąpi w przypadku zmiany osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/bilgoraj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, pok.nr 15 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.