eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Naprawa dachów budynków w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi przyczęść 1 - ul. Żwirki i Wigury 9, część 2- ul. Wita Stwosza 1, ul Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-16

Katowice: Naprawa dachów budynków w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi przy: część 1 - ul. Żwirki i Wigury 9, część 2- ul. Wita Stwosza 1, ul Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11
Numer ogłoszenia: 25065 - 2013; data zamieszczenia: 16.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dachów budynków w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi przy: część 1 - ul. Żwirki i Wigury 9, część 2- ul. Wita Stwosza 1, ul Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - część 1 - naprawa dachu i wymiana rynny oraz zabezpieczenie elewacji budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach; Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji. Budynek usytuowany jest bezpośrednio przy chodniku, a po przeciwległej stronie jednokierunkowej ulicy znajduje się parking. Odpadający tynk stwarza niebezpieczeństwo dla przechodniów oraz uszkodzenia zaparkowanych samochodów. W związku z powyższym część elewacji budynku należy zabezpieczyć siatką. Natomiast ze względu na usytuowanie odspojonych tynków, a także, aby zminimalizować uszkodzenia zabytkowej elewacji prace muszą zostać wykonane techniką alpinistyczną. - część 2 - naprawa dachu oraz wymiana rynny budynku przy ul. Wita Stwosza 1, naprawa dachu budynku muzeum przy ul. Szafranka 9 oraz naprawa dachu budynku przy ul. Kościuszki 11 w Katowicach. Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji, przemurowania kominów. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: - część 1 - Naprawa dachu budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi; - część 2 - Naprawa dachów budynków przy ul. Wita Stwosza 1, ul. Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - dla części 1 i 2: przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 3 lata i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych - dla każdej z części. 5. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 3 lata, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - dla każdej z części. 6. UWAGA!!! Wykonawca jest zobowiązany uzyskać na czas realizacji robót na ul. Wita Stwosza 1 (część 2) pozwolenie na zajęcie chodnika/parkingu i ponieść wszelkie opłaty z tego tytułu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Tam gdzie w przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej części zamówienia w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 - w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót dekarskich lub elewacyjnych technikami alpinistycznymi o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto. Dla części 2 potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 - w celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe oraz zakres wykonywanych czynności: - Kierownik budowy (minimum jedna osoba) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dla części 2 potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1.1, 1.2 do SIWZ- odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt 2b - pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy; d) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony na podstawie załączonych przedmiarów robót dla danej części, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby sporządzić kosztorys dla każdej części i każdego budynku (adresu) oddzielnie; e) w przypadku korzystania przez wykonawcę z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków należy złożyć pisemne zobowiązanie - w oryginale - tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z rozdz. VI pkt 9 SIWZ; f) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ - oddzielnie dla każdej części zamówienia. g) oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia; h) oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ- odpowiednio dla każdej części zamówienia; i) oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ- odpowiednio dla każdej części zamówienia; j) oświadczenie, o zapoznaniu się ze wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ; k) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 19 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, - terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), - terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 08:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.3.4) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia oraz wykształcenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dachu budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu i wymiana rynny oraz zabezpieczenie elewacji budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach; Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji. Budynek usytuowany jest bezpośrednio przy chodniku, a po przeciwległej stronie jednokierunkowej ulicy znajduje się parking. Odpadający tynk stwarza niebezpieczeństwo dla przechodniów oraz uszkodzenia zaparkowanych samochodów. W związku z powyższym część elewacji budynku należy zabezpieczyć siatką. Natomiast ze względu na usytuowanie odspojonych tynków, a także, aby zminimalizować uszkodzenia zabytkowej elewacji prace muszą zostać wykonane techniką alpinistyczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dachów budynków przy ul. Wita Stwosza 1, ul. Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu oraz wymiana rynny budynku przy ul. Wita Stwosza 1, naprawa dachu budynku muzeum przy ul. Szafranka 9 oraz naprawa dachu budynku przy ul. Kościuszki 11 w Katowicach. Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji, przemurowania kominów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.