Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-16
Katowice: Naprawa dachów budynków w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi przy: część 1 - ul. Żwirki i Wigury 9, część 2- ul. Wita Stwosza 1, ul Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11
Numer ogłoszenia: 25065 - 2013; data zamieszczenia: 16.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dachów budynków w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi przy: część 1 - ul. Żwirki i Wigury 9, część 2- ul. Wita Stwosza 1, ul Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - część 1 - naprawa dachu i wymiana rynny oraz zabezpieczenie elewacji budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach; Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji. Budynek usytuowany jest bezpośrednio przy chodniku, a po przeciwległej stronie jednokierunkowej ulicy znajduje się parking. Odpadający tynk stwarza niebezpieczeństwo dla przechodniów oraz uszkodzenia zaparkowanych samochodów. W związku z powyższym część elewacji budynku należy zabezpieczyć siatką. Natomiast ze względu na usytuowanie odspojonych tynków, a także, aby zminimalizować uszkodzenia zabytkowej elewacji prace muszą zostać wykonane techniką alpinistyczną. - część 2 - naprawa dachu oraz wymiana rynny budynku przy ul. Wita Stwosza 1, naprawa dachu budynku muzeum przy ul. Szafranka 9 oraz naprawa dachu budynku przy ul. Kościuszki 11 w Katowicach. Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji, przemurowania kominów. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: - część 1 - Naprawa dachu budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi; - część 2 - Naprawa dachów budynków przy ul. Wita Stwosza 1, ul. Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - dla części 1 i 2: przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 3 lata i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych - dla każdej z części. 5. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 3 lata, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - dla każdej z części. 6. UWAGA!!! Wykonawca jest zobowiązany uzyskać na czas realizacji robót na ul. Wita Stwosza 1 (część 2) pozwolenie na zajęcie chodnika/parkingu i ponieść wszelkie opłaty z tego tytułu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Tam gdzie w przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej części zamówienia w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 i 2 - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 - w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót dekarskich lub elewacyjnych technikami alpinistycznymi o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto. Dla części 2 potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 i 2 - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 - w celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe oraz zakres wykonywanych czynności: - Kierownik budowy (minimum jedna osoba) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dla części 2 potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 i 2 - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1.1, 1.2 do SIWZ- odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt 2b - pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy; d) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony na podstawie załączonych przedmiarów robót dla danej części, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby sporządzić kosztorys dla każdej części i każdego budynku (adresu) oddzielnie; e) w przypadku korzystania przez wykonawcę z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków należy złożyć pisemne zobowiązanie - w oryginale - tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z rozdz. VI pkt 9 SIWZ; f) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ - oddzielnie dla każdej części zamówienia. g) oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia; h) oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ- odpowiednio dla każdej części zamówienia; i) oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ- odpowiednio dla każdej części zamówienia; j) oświadczenie, o zapoznaniu się ze wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ; k) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2 do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 19 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, - terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), - terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 08:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.3.4) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia oraz wykształcenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dachu budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu i wymiana rynny oraz zabezpieczenie elewacji budynku przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Katowicach; Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji. Budynek usytuowany jest bezpośrednio przy chodniku, a po przeciwległej stronie jednokierunkowej ulicy znajduje się parking. Odpadający tynk stwarza niebezpieczeństwo dla przechodniów oraz uszkodzenia zaparkowanych samochodów. W związku z powyższym część elewacji budynku należy zabezpieczyć siatką. Natomiast ze względu na usytuowanie odspojonych tynków, a także, aby zminimalizować uszkodzenia zabytkowej elewacji prace muszą zostać wykonane techniką alpinistyczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dachów budynków przy ul. Wita Stwosza 1, ul. Szafranka 9 oraz ul. Kościuszki 11 w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu oraz wymiana rynny budynku przy ul. Wita Stwosza 1, naprawa dachu budynku muzeum przy ul. Szafranka 9 oraz naprawa dachu budynku przy ul. Kościuszki 11 w Katowicach. Zakres robót obejmuje między innymi prace polegające na: wymianie pojedynczych dachówek, rozebraniu i uzupełnieniu rynien, wymianie obróbek blacharskich, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, odbicie tynków na elewacji, przemurowania kominów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.