eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa auli na salę koncertową w budynku PSM w Jarosławiu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Jarosław: Przebudowa auli na salę koncertową w budynku PSM w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 250632 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Fryderyka Chopina , ul. Czesławy Puzon ps. Baśka 3, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 621 63 69, faks 016 621 63 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa auli na salę koncertową w budynku PSM w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy auli na salę koncertową w budynku PSM w Jarosławiu wraz z pomieszczeniami zaplecza, aranżacją i wyposażeniem wnętrz. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe elementów konstrukcyjnych stalowych, żelbetowych i betonowych, - roboty rozbiórkowe w zakresie tynków, elementów ścian, okładzin, posadzek, - wykonanie konstrukcji balkonu, widowni i sceny, - wykonanie warstw stropu i posadzek, - wykonanie elementów ścian i sufitów podwieszanych dźwiękochłonnych, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej z klimatyzacja, - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, p.pożarowej, sztankiety i oświetlenie sceniczne, - dostawę i montaż elementów wystroju i wyposażenia wnętrz (sali, sceny, reżyserki, pomieszczeń zaplecza) - dostawę i montaż urządzeń technologicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych piktogramami zgodnie z obowiązującymi przepisami, - opracowanie dokumentacji powykonawczej,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 50000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na udokumentowanie którego: a) Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 1 robota) w okresie ostatnich pięciu lat (2005-2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: ( zał. nr. 2). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane o wartości nie niższej od 2.500.000 zł. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru, itp. b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych; będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego w swoich specjalnościach (zał. nr 4) Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie miał do dyspozycji osoby: 1. Kierownika budowy posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe poparte posiadaniem uprawnień budowlanych w zakresie branży ogólnobudowlanej i aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Kierownika robót instalacyjnych posiadającego, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, poparte posiadaniem uprawnień budowlanych branży instalacji sanitarnych oraz aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Kierownika robót elektrycznych posiadającego, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe poparte posiadaniem uprawnień budowlanych energetycznych i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót. c) Wykonawca musi mieć osoby zdolne do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 25 pracowników (zał. nr 3). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 500.000 zł. b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , c) uzyskali w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie) obrót na poziomie nie niższym niż 1.500.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 00 ustawy pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółka jawna - wspólników; c) spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d) spółką komandytową - komplementariuszy; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f) osobą prawną - urzędujących członków organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwa opisane w w/w przepisie. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (przebieg kariery zawodowej) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ; 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10. Informację o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; 11. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 14. Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 14, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane (rozpatrywane łącznie). Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Fryderyka Chopina ul. Czesławy Puzon ps. Baśka 3 37-500 JAROSŁAW.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Fryderyka Chopina ul. Czesławy Puzon ps. Baśka 3 37-500 JAROSŁAW Sekretariat Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.