eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi nadzoru technicznego w zakresie akustyki przy realizacji inwestycji pn.Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Katowice: Usługi nadzoru technicznego w zakresie akustyki przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach
Numer ogłoszenia: 250623 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru technicznego w zakresie akustyki przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Przedmiotu zamówienia: Usługi nadzoru technicznego w zakresie akustyki przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. I. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje budowę Budynku Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach wraz z zagospodarowaniem terenu, drogami, placami wewnętrznymi, wjazdami, parkingami oraz sieci, przyłącza i przełożenie elementów infrastruktury podziemnej. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: 1. budowę budynku Narodowej Orkiestry Symfonicznej o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy - 7 874,80 m2 - powierzchnia całkowita - 35 059,50 m2 - powierzchnia terenu inwestycji - 43 255,70 m2 - gabaryty budynku - 115,00 x 61,60 m - wysokość części głównej (pierścienia) - 19,35 m - wysokość sali koncertowej - 28,05 m - ilość kondygnacji nadziemnych / podziemnych - 3 / 1 Siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia będzie się składać z trzech budynków. Sala koncertowa to jednokondygnacyjny budynek o wysokości 28,05 m, z którą ściśle związane są dwie, usytuowane przed i za widownią, trzykondygnacyjne części technologiczno - użytkowe (reżyserki, loże VIP, kulisy chóru, śluzy akustyczne, pomieszczenie techniczne). Pod salą usytuowana jest przestrzeń techniczna, komora rozprężna wentylacji bezpośrednio pod podłogą widowni i maszynownia estrady, a nad widownią poziom techniczny. Wokół Sali koncertowej zaprojektowano pięciokondygnacyjny budynek z foyer w atrium, zwany budynkiem pierścienia. W jego podpiwniczeniu zaplanowano garaż na 110 samochodów osobowych i pomieszczenia techniczne. Na kondygnacjach nadziemnych znajduje się foyer dla publiczności, garderoby, sale prób sekcyjnych, zaplecze administracyjno - biurowe, kuchenne, archiwum, biblioteka, sala konferencyjna, restauracja, pokoje gościnne, pomieszczenia warsztatowe, techniczne, magazynowe i pomocnicze. Z poziomu foyer w atrium dostępna jest sala kameralna. Od strony wschodniej do opisanych wyżej budynków przylega jednokondygnacyjny budynek techniczny (wentylatorownia), 2. zagospodarowanie terenu, w tym: - przebudowę urządzeń i przekładki sieci kolidujących (sieci cieplnej, teletechnicznej, energetycznej, wodociągowej i kanalizacji), - nową infrastrukturę podziemną w zakresie której znalazły się następujące elementy: - przyłącza cieplne do budynku, - przyłącze wody do budynku, - przyłącza kanalizacyjne do budynku, - zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - drenaż, - odwodnienie dróg i placów, - drogi (plac reprezentacyjny przed wejściem głównym oraz wzdłuż ul. Olimpijskiej, ul. Północna wraz z chodnikami i stanowiskami postojowymi dla niepełnosprawnych i autobusów, ul. Wschodnia z chodnikiem jednostronnym, dojście do istniejącej kładki nad DTŚ, ul. Południowa, dziedziniec wewnętrzny, plac gospodarczy, ciągi piesze w terenach zielonych), - parkingi (parking dla publiczności, parking dla muzyków i pracowników, miejsca postojowe dla dostaw i pojazdów technicznych), - ciągi komunikacji pieszej i rowerowej, - wodne elementy zagospodarowania terenu: fontanna na placu przedwejściowym (basen w kształcie elipsy o głębokości do 1 m), ciek wodny na Alei Muzyków (ciąg płytkich sadzawek połączonych kaskadowo), - zieleń (wycinka i nasadzenie nowych drzew i krzewów), - amfiteatr, - dostępność dla osób niepełnosprawnych, - ochrona przeciwpożarowa (przeciwpożarowe zaopatrzenie w wodę, drogi pożarowe), - elementy małej architektury (m.in. ławki, słupki wygrodzeniowe, kwietniki, klomby, murki oporowe, ściany oporowe, schody terenowe, maszty flagowe), - ogrodzenie, - oświetlenie (oświetlenie przestrzeni publicznych, iluminacja zewnętrzna budynku). II. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. zapoznania się z: - wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w zakresie niezbędnym do prawidłowego przygotowywania dokumentów rozliczeniowych Inwestycji, - dokumentacją projektową Inwestycji oraz zakresem robót i prac, które zostały już wykonane przez Generalnego Wykonawcę, - zatwierdzonymi certyfikatami płatności dla Generalnego Wykonawcy oraz ustalonymi zasadami dokonywania odbiorów przejściowych robót stanowiących podstawę do wystawienia miesięcznych faktur za roboty, - warunkami prowadzenia prac budowlanych przyjętymi przez Generalnego Wykonawcę, 2. nadzoru nad realizacją robót budowlanych mających wpływ na akustykę obiektu budowlanego, w szczególności na ochronę przeciwdźwiękową, akustykę wnętrz, technologię estradową, itp., w godzinach pracy Generalnego Wykonawcy, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, 3. współdziałania z Jednostką Projektową pełniącą nadzór autorski, w tym potwierdzania kart nadzoru z zakresu akustyki, w tym ochrony przeciwdźwiękowej, akustyki wnętrz, technologii estradowej itp., 4. weryfikowania kosztorysów lub przedmiarów robót (w tym zatwierdzanie za zgodność mas) pod kątem rozwiązań mających wpływ na akustykę oraz sprawdzania dokumentacji projektowej opracowanej w ramach nadzoru autorskiego i innych zleceń Zamawiającego, 5. informowania Inżyniera Kontraktu oraz Jednostkę projektową o wykrytych uchybieniach jakościowych realizowanych prac oraz odstępstwach od wytycznych projektowych, 6. współdziałania z Jednostką projektową w zakresie akustyki, a w szczególności wspierania w kontrolowaniu pomiarów akustycznych oraz przebiegu strojenia pomieszczeń zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej oraz wytycznymi przekazywanymi na bieżąco przez autorów projektów specjalistycznych, 7. udziału w naradach roboczych koordynacyjnych na terenie budowy i poza nim, 8. przygotowania materiałów z zakresu akustyki do odbioru końcowego, 9 udziału w przeprowadzanych przez Inżyniera Kontraktu przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych, 10. konsultowania z Inżynierem Kontraktu wszystkich decyzji o robotach w stosunku, do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie mających wpływ na akustykę obiektu budowlanego, 11. współpracy z Inżynierem Kontraktu siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, 12. współpracy z Wykonawcami robót siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia, 13. wykonanie wszelkich czynności związanych z przedmiotem umowy. UWAGI: I. Pełnienie obowiązków nadzoru technicznego w zakresie akustyki odbywać się będzie w sposób kompleksowy, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad robotami budowlanymi, również w porze nocnej. II. Wszystkie w/w czynności dotyczą zadania pn.: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, jak i wszystkich dodatkowych zadań, które pojawią się w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach i są konieczne do wykonania zadania podstawowego. III. Zamawiający informuje, że ma podpisaną umowę z konsorcjum firm: WARBUD S.A., Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EBUD - Przemysłówka Sp. z o.o. oraz LTT Sp. z o.o. na wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. IV. Zamawiający informuje, że ma podpisaną umowę z firmą BUD - INVENT Sp. z o.o., która pełni rolę Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. V. Zamawiający informuje, że ma podpisaną umowę z p. Tomaszem Koniorem, prowadzącym działalność pn. KONIOR STUDIO Tomasz Konior, na pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji - Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, będącym jednocześnie Projektantem przedmiotowego zadania. Szacunkowa wartość zamówienia: netto 306 727,67 pln Łącznie z zamówieniem uzupełniającym: netto 460 091,51 pln.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w wysokości nie większej niż 50%, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wykonania pomiarów lub badań laboratoryjnych stanowiących podstawę do sprawdzenia prawidłowości wykonania prac mających wpływ na akustykę obiektu budowlanego oraz w przypadku dłuższego niż zakładany termin wykonania robót budowlanych dla zadania: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, z zastrzeżeniem, że za każdy pełny miesiąc kalendarzowy świadczenia usług Wykonawca otrzyma wynagrodzenie nie przekraczające Miesięcznej Ceny Ryczałtowej (MCR) , o której mowa w § 4 projektu umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium prztargowe w wysokości 9 000 pln, (słownie: dziewięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości jn: Inspektor ds. akustyki - osoba wskazana do pełnienia tej funkcji winna spełniać poniższe warunki: - posiadać wyższe wykształcenie o specjalności Akustyka z minimum 10 letnim doświadczeniem zawodowym, - w okresie ostatnich 3 lat pełniła osobiście rolę nadzoru przy realizacji prac w zakresie akustyki i elektroakustyki dla co najmniej 2 inwestycji w obiektach typu opera lub filharmonia o liczbie miejsc na jednej widowni nie mniejszej niż 650, - w okresie ostatnich 10 lat pełniła osobiście rolę nadzoru w zakresie akustyki i elektroakustyki dla co najmniej 10 inwestycji w obiektach opisanych w dziale: 12 grupie: 126 klasie: 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (teatry, centra kultury, opery, filharmonie). Uwagi: Okres doświadczenia zawodowego liczony jest od momentu uzyskania dyplomu magisterskiego wyższej uczelni technicznej na specjalności Akustyka do dnia składania ofert. Za doświadczenia spełniające wymagania będą uznawane tylko te prace nadzorowe, które wskazana przez Oferenta osoba ds. akustyki wykonywała osobiście. Zamawiający nie uzna jako spełnienie wymagań, prac nadzorowych realizowanych przez osoby trzecie lub organizacje trzecie (również te, dla których pracuje lub z którymi współpracuje osoba ds. akustyki), jeżeli nadzory te nie były pełnione przez niego personalnie. Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące nadzór techniczny posiadały biegłą znajomość języka polskiego, a w przypadku gdy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferty wspólne: W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w III.4.2. ogłoszenia oraz sekcji III.4.3.1 (jeśli dotyczy) należy przedstawić j.n. : a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; 2. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z oświadczeniem, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Nastąpiła siła wyższa. 2) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. W takim przypadku stawka MCR netto pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40 - 006 Katowice. Koszt SIWZ 7,78 -zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40 - 006 Katowice, pok. nr 364..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. XI Priorytet Kultura i dziedzictwo kulturowe. Działanie 11.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu podregionalnym. - Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości usług w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 40% w stosunku do całości zamówienia np. w przypadku krótszego niż zakładany termin wykonania robót budowlanych dla zadania: Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach i odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy za skrócony okres wykonywania umowy (zgodnie z zapisami projektu umowy). - Pełnienie funkcji Inspektora akustyka odbywać się będzie od momentu podpisania umowy z Zamawiającym do zakończenia (usunięcia wszystkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego, oddania obiektu do użytkowania decyzją właściwego organu administracyjnego i rozliczenia) zadania inwestycyjnego Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. Przewiduje się realizację zamówienia w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.