To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Wrocław: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 4 części: 1. Część nr 1 - sukcesywna dostawa szklanych i plastikowych wyrobów laboratoryjnych, oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego 2. Część nr 2 - sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach 3. Część nr 3 - sukcesywna dostawa pipet i mikropipet 4. Część nr 4 - sukcesywna dostawa bibuł i sączków Sprawa RAP.272.98.2014.
Numer ogłoszenia: 250615 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205793 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 4 części: 1. Część nr 1 - sukcesywna dostawa szklanych i plastikowych wyrobów laboratoryjnych, oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego 2. Część nr 2 - sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach 3. Część nr 3 - sukcesywna dostawa pipet i mikropipet 4. Część nr 4 - sukcesywna dostawa bibuł i sączków Sprawa RAP.272.98.2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 4 części: 1. Część nr 1 - sukcesywna dostawa szklanych i plastikowych wyrobów laboratoryjnych, oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego 2. Część nr 2 - sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach 3. Część nr 3 - sukcesywna dostawa pipet i mikropipet 4. Część nr 4 - sukcesywna dostawa bibuł i sączków 1. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Część nr 1 38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 31711140-6 elektrody. 2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa szklanych i plastikowych wyrobów laboratoryjnych, oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego. a) Miejscem dostawy są: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu znajdujących się na terenie miasta Wrocławia. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6a do SIWZ. c) Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot zamówienia winien być nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta zdatny do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktu do Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu według bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6a do SIWZ. Podane w załączniku nr 6a do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, 2) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, 3) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 6a do SIWZ, 4) jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w pkt 4) na swój koszt i ryzyko, 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Część nr 2: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Część nr 2 38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 8. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach i materiałów z plastiku. d) Miejscem dostawy są: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu znajdujących się na terenie miasta Wrocławia. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6b do SIWZ. f) Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ 9. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot zamówienia winien być nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta zdatny do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktu do Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu według bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6B do SIWZ. Podane w załączniku nr 6B do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 10. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, 2) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, 3) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 6B do SIWZ, 4) jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 11. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w pkt 4) na swój koszt i ryzyko, 12. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Część nr 3: sukcesywna dostawa pipet i mikropipet . 1. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33790000-4 laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby 2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa pipet i mikropipet. a) Miejscem dostawy są: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu znajdujących się na terenie miasta Wrocławia. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6c do SIWZ. c) Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5c do SIWZ 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot zamówienia winien być nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta zdatny do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktu do Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu według bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6C do SIWZ. Podane w załączniku nr 6c do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6C do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, 2) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, 3) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 6C do SIWZ, 4) jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 5. W przypadku szkła miarowego klasy A Zamawiający wymaga szkła z załączonym certyfikatem serii z naniesionym numerem serii na produkcie, z naniesionym znakiem H na produkcie. Wykonawca z każda dostawą dot. ww. asortymentu musi dostarczyć certyfikat serii (kserokopię). 6. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w pkt 4) na swój koszt i ryzyko, 7. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Część nr 4: sukcesywna dostawa bibuł i sączków . 1. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33140000-3 materiały medyczne 30199780-1 bibuły, 2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa bibuł i sączków. a) Miejscem dostawy są: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu znajdujących się na terenie miasta Wrocławia. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6d do SIWZ. c) Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5d do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot zamówienia winien być nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta zdatny do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktu do Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu według bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6d do SIWZ. Podane w załączniku nr 6d do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6d do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, 2) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, 3) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 6D do SIWZ, 4) jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w pkt 4) na swój koszt i ryzyko, 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.71.11.40-6, 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3, 30.19.97.80-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1 - sukcesywna dostawa szklanych i plastikowych wyrobów laboratoryjnych, oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARCHEM Sp. z o.o., ul. Wesoła 8,, 55-002 Łany, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445069,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 483346,16
Oferta z najniższą ceną: 483346,16 / Oferta z najwyższą ceną: 722564,31
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 - sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARCHEM Sp. z o.o., ul. Wesoła 8, 55-002 Łany, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61427,73
Oferta z najniższą ceną: 61427,73 / Oferta z najwyższą ceną: 61427,73
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3 - sukcesywna dostawa pipet i mikropipet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alfachem Sp. z o.o., ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110470,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109867,94
Oferta z najniższą ceną: 109867,94 / Oferta z najwyższą ceną: 123987,86
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część nr 4 - sukcesywna dostawa bibuł i sączków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alfachem Sp. z o.o., ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67106,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48444,43
Oferta z najniższą ceną: 48444,43 / Oferta z najwyższą ceną: 114522,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
więcej: Bibuły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.