eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy papieru do drukowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Warszawa: Sukcesywne dostawy papieru do drukowania
Numer ogłoszenia: 25060 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawska Drukarnia Naukowa Polskiej Akademii Nauk - Zakład Budżetowy , ul. Śniadeckich 8, 00-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 628 76 14, faks 22 628 76 14 wew. 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdnpan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy papieru do drukowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna (partiami w zależności od potrzeb) dostawa papieru drukarskiego, wyszczególnionego co do rodzaju i ilości w nw. tabeli, w okresie do 31 grudnia 2010 roku od dnia zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Rodzaj papieru: 1. Papier offsetowy w formatach A1 i B1: gramatura 80g/m2, nieprzeźroczystość > 88%, białość CIE >130. Przewidziana ilość w okresie do 31.12.2010 roku: 13 ton ( 13 000 kg) 2.Papier kredowy silk w formatach A1 i B1, o parametrach: gramaturze 115 g/m2, nieprzeźroczystość > 94% białość ISO >122% spulchnienie > 0,80 cm3/g Przewidziana ilość w okresie do 31.12.2010 roku: 9 ton (9000kg) 3.Papier kredowy silk w formatach A1 i B1, o parametrach: gramaturze 130 g/m2 (dopuszczalna gramatura 135 g/m2), nieprzeźroczystość > 94% białość >122 % spulchnienie > 0,83 cm3/g Przewidziana ilość w okresie do 31.12.2010 roku: 3,5 tony (3500kg) 4. Karton okładkowy z białym spodem gramatura 250g/2 grubość 360-380?m. białość > 90 %. Przewidziana ilość w okresie do 31.12.2010 roku: 1 tona ( 1000kg) 2 Zestawienie asortymentowo-ilościowe papieru drukarskiego wyszczególnionego w ww. tabeli zostało sporządzone na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich dwunastu miesięcy w ramach prowadzonej przez Zamawiającego działalności wydawniczej. Mając na uwadze iż, na etapie prowadzonego postępowania Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć faktycznych potrzeb w okresie umowy tj. do 31 grudnia 2010 od dnia jej podpisania, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego papieru nie przekroczy kwoty przyszłej umowy, ustalonej na podstawie oferty złożonej w niniejszym postępowaniu, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia. 3. Ze względu na wyeliminowanie ew. strat papieru w procesie drukarskim na skutek jego niewłaściwego przechowywania lub uszkodzenia, Zamawiający wymaga, aby dostarczany papier pochodził z bieżącej produkcji i był konfekcjonowany na paletach w procesie jego produkcji tj. wyłącznie przez producenta papieru. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania papieru przepakowywanego powtórnie lub wyprodukowanego wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy do Zamawiającego. 4 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakościowych i ilościowych na dostarczony przedmiot zamówienia. Gwarancja jakościowa - liczona od daty dostawy towaru - udzielona jest na okres 3 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3 poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w dokumentach 4 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa w pkt 2. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz minimum trzech wykonanych dostaw papieru drukarskiego będącego przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto rocznie na rzecz każdego z podmiotów wyszczególnionych w ww. wykazie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie. 5 W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy: a oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; b aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj. zgodnie z pkt. 2 załącznika nr 4. 6 W celu potwierdzenia, że Wykonawca poprzez oferowane dostawy spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca w odniesieniu do oferowanego asortymentu papieru zobowiązany jest złożyć kartę produktu (papieru) wyszczególnionego w pkt 3.1 SIWZ. zawierającą co najmniej informacje o wymaganych przez zamawiającego dokumentach. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentów, o których mowa powyżej w języku angielskim, niemieckim. 7 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8 Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w punkcie 7, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w pkt. 2. i 5a. 9 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie, zgodnie z pkt 1 i 5a oraz zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 10 Dokumenty, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osobę lub osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub ich pełnomocników. 11 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 7, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 12 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, o ile w niniejszej SIWZ Zamawiający nie postanowił inaczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdnpan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WDN PAN ul. Śniadeckich 8 00-656 Warszawa 022-6288777.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: WDN PAN ul. Śniadeckich 8 00-656 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.