eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Pomagając innym- pomagam sobie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Środa Wielkopolska: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Pomagając innym- pomagam sobie
Numer ogłoszenia: 250568 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sportowa 9c, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2853580, faks 0-61 2853580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Pomagając innym- pomagam sobie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników realizowanego przez Zamawiającego Projektu Pomagając innym - pomagam sobie (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi zadanie nr: 1.Warsztaty aktywizacji zawodowej Warsztaty zostaną przeprowadzone dla łącznie 40 osób (4 grupy, każda po 10 osób), w terminie od sierpnia do września 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi 15 godzin lekcyjnych (45 minut każda) dla każdej grupy, tj. łącznie 60 godzin lekcyjnych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Program warsztatu obejmuje w szczególności następującą tematykę: a.zajęcia treningowe z zakresu doradztwa zawodowego mające na celu określenie i porównanie swoich mocnych stron z możliwościami oferowanymi przez rynek pracy, możliwości samo zatrudnienia, rozwijania umiejętności przedsiębiorczych, b.podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej, d.tworzenie dokumentów aplikacyjnych (Curriculum Vitae, jak dobrze zredagować list motywacyjny), e.zajęcia przeznaczone na zapoznanie uczestników z wymogami pracodawców i ich oczekiwaniami, f.zajęcia treningowe z zakresu rozmowy kwalifikacyjnej, sposobów poszukiwania pracy, analiza ogłoszeń o pracę, g.zajęcia mające na celu przekazanie Uczestnikom informacji na temat rynku pracy w ich regionie. 2.Kurs prawa jazdy Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 36 osób w terminie od września do 15 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i 45 godzin zegarowych zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia kursu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej oraz przeprowadzenia badań lekarskich. Program szkolenia obejmuje w szczególności następujące elementy: a.zajęcia teoretyczne przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy w części teoretycznej, b.zęcia praktyczne przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy w części praktycznej, c.pzeprowadzenie badań lekarskich. W koszt kursu obejmuje: 1.koszt przeprowadzenia pierwszego egzaminu, 2.badania lekarskie dla kierowców, 3.materiały dydaktyczne. 3.Warsztaty - przyuczenie do zawodu Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 4 osób , w terminie od września do 15 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 60 godzin zegarowych zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów (farby, gips, etc.). Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: a.zajęcia teoretyczne - przyuczenie do zawodu malarz - szpachlarz, b.zajęcia praktyczne - drobne prace remontowe przeprowadzone w bloku socjalnym (poprzez naukę Uczestnicy mogą przyczynić się do poprawy wyglądu najbliższego otoczenia). Warunki wspólne dla wszystkich części zamówienia, jakie musi spełnić Wykonawca Wykonawca jest zobowiązany do: a.przedstawienia harmonogramu i programu szkoleń do akceptacji przez Zamawiającego, b.realizacji zamówienia na terenie Środy Wielkopolskiej, c.zapewnienia sal dostosowanych do przedmiotu szkoleń, w tym w szczególności sale przeznaczone do przeprowadzenia zadania 2, tj. kurs prawa jazdy powinny być wyposażone w komputery po jednym dla każdego uczestnika. c.zapewnienia cateringu w postaci: przerwy kawowej (zimne i ciepłe napoje, kruche ciastka) i dwudaniowego obiadu, d.zapewnienia niezbędnego sprzętu technicznego i materiałów szkoleniowych. Szkolenia powinny być realizowane przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku. Maksymalna dzienna liczba godzin szkoleń nie może przekroczyć 5 godzin lekcyjnych. Zajęcia mogą być realizowane zarówno w godzinach przedpołudniowych jak i popołudniowych w zależności od harmonogramu i uzgodnień z Zamawiającym. Wykonawca jest uprawniony do uzupełniania programu szkolenia oraz do jego zmiany za zgodą Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: - warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, - sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, - ograniczenie zakresu usług objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, - termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku pojawienia się przeszkody w jego wykonaniu w przewidzianym terminie, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub w przypadku możliwości wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sroda.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sportowa 9c 63-000 Środa Wielkopolska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sportowa 9c 63-000 Środa Wielkopolska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL, Piriorytet VII Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.