eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Koszalin: Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 250565 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219867 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg na następujących warunkach: -uczestnicy mają być zakwaterowani w hotelu o standardzie 5* (pięciogwiazdkowym), -ilość uczestników 130 osób (w tym 70 osób korzystających z noclegów i pełnego wyżywienia -zakwaterowanie w pokojach jedno- i dwuosobowych (odpowiednio 62 pokoi jednoosobowych i 4 pokoje dwuosobowe), -posiłki w cenie pobytu, -udostępnienie w miejscu realizacji zamówienia jednocześnie, trzech sal: - klimatyzowana sala konferencyjna (na potrzeby sesji tematycznych) dla 130 osób wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie, możliwość zaciemnienia), - klimatyzowana sala konferencyjna (sesje plenarne) dla 80 osób, wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie), - sala na potrzeby wystawy o pow. ok. 80 m2 (wyposażenie: stoły, krzesła, zasilanie 230V dla każdego wystawcy) -udostępnienie sali na zorganizowanie sesji plakatowej (ścianki wystawowe na wywieszenie 30 plakatów o wymiarach 140 x 110 cm), -zamawiający wymaga aby sale konferencyjne, sala wystawowa oraz miejsce dla sesji plakatowej oraz miejsce przerw kawowych były zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie, -obsługa przerw kawowych, w tym przerw kawowych z kanapkami -możliwość zorganizowania własnej recepcji i biura konferencji, -parking do dyspozycji uczestników konferencji na terenie obiektu. W ofercie należy uwzględnić: -noclegi w dniach 18 - 21.11.2013 -śniadanie w dniach 19 - 21.11.2013 -obiad w dniach 19 - 20.11.2013 -uroczysta kolacja przy muzyce (20.11.2013r.), -kolacja (Get together) (bufet) (18.11.2013r.), -kolacja zwykła (19.11.2013r.), -6 przerw kawowych (w tym 2 z kanapkami). Zajęcia konferencji będą się odbywały w dniach od 18.11.2013r. do 21.11.2013r. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: - przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. -przedstawienia dokumentu potwierdzającego przyznanie standardu ośrodka o pięciu gwiazdkach (pięciogwiazdkowego)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-SAN M.Jagiełka i M.Wiszniewski Spółka Jawna, ul.Kasprowicza 24, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62962,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.