eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa leków w 12 pakietach zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Słupsk: Dostawa leków w 12 pakietach zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 250546 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku , ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428471 w.436, faks 059 8428471 w.436.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków w 12 pakietach zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków w 12 pakietach zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia 773 839,25 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu w kwocie: Pakiet 1- 850zł; Pakiet 2- 3000zł; Pakiet 3- 130zł; Pakiet 4- 2200zł; Pakiet 5- 600zł; Pakiet 6- 5000zł; Pakiet 7- 500zł; Pakiet 8- 65zł; Pakiet 9- 500zł; Pakiet 10- 1100zł; Pakiet 11- 330zł; Pakiet 12- 750zł;

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). 3.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 3.3. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci), wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz.U.2001.126.1381 z późn. zm.). 3.4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości minimum 100 000,00zł. 3.5. Wykonali co najmniej jedną dostawę leków stanowiących przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa oświadczenie osobno lub oświadczenie wspólnie podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 4.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożone wyżej wymienione oświadczenie dla każdego z nich) oraz: 4.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony wyżej wymieniony dokument dla każdego z nich). 4.2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (Pzp), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony wyżej wymieniony dokument dla każdego z nich) 4.2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony wyżej wymieniony dokument dla każdego z nich). 4.2.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony wyżej wymieniony dokument dla każdego z nich). 4.3. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci), wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz.U.2001. 126.1381). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). 4.4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). 4.5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego,pokój nr 21 osobiście lub pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FULVESTRANT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FULVESTRANT 24 ampułkostrzykawek 50mg/1ml a 5 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FERRUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FERRUM 600 opakowań po 5 ampułek w opakowaniu - ampułka 50mg/1ml a 2ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ACICLOVIR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ACICLOVIR 24 opakowania po 10 ampułek w opakowaniu - ampułka 250mg; 6 opakowań po 10 ampułek w opakowaniu - ampułka 500mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SEVELAMER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SEVELAMER 96 opakowań po 180 tabletek w opakowaniu - tabletka 800mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Antythrombin III Immuno otrzymana metodą PCR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antythrombin III Immuno otrzymana metodą PCR 20 fiolek 1000 IU i 20 fiolek 500 IU.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ABCIXIMAB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ABCIXIMAB 200 fiolek 10mg/5ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne w 20 pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tuberculina RT 23 inj 2 T.U. /0,1ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tuberculina RT 23 inj 2 T.U. /0,1ml 150 fiolek 1,5ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: AMIKACIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AMIKACIN 2400 fiolek 1,0g; 900 fiolek 0,5g; krople 0,3% 5ml - 120 fiolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CEFOTAXIME.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEFOTAXIME 24 000 fiolek 1,0g.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GARAMYCIN gąbka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GARAMYCIN gąbka 10 x 10 x 0,5cm - 50 sztuk; GARAMYCIN gąbka 5 x 5 x 0,5cm - 20 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: INTERFERON alfa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INTERFERON alfa 2 - 400 ampułkostrzykawek 6 mln. j.m./0.5ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.