eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › kompleksowa usługa - dostawa w 2014 roku gazu ziemnego z sieci gazowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Tarnów: kompleksowa usługa - dostawa w 2014 roku gazu ziemnego z sieci gazowej
Numer ogłoszenia: 250523 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie , ul. Szpitalna 53, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6888-667, 6888-668, faks 14 6888-666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa usługa - dostawa w 2014 roku gazu ziemnego z sieci gazowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : (kompleksowa usługa -dostawa w 2014 roku gazu ziemnego z sieci gazowej) w celu ciągłego zasilania gazem urządzeń gazowych znajdujących się budynku zamieszkania zbiorowego tj . Domu Pomocy Społecznej na działce 74/6 stanowiącej własność i prowadzonego przez Gminę Miasto Tarnów , będącym w trwałym zarządzie Zamawiającego. Kod zamówienia wg CPV: 09123000-7 gaz 65210000-8 przesył gazu 2.Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do budynku zamieszkania zbiorowego DPS o kubaturze 22338 m3 wynosi: 50.000 m3 Wymagane parametry gazu: -stabilne ciśnienie gazu dostępne po gazomierzu : w przedziale min. 1,6 do max 5 kPa; -ciepło spalania: w przedziale 34 do 40,6 MJ/m3 . Realizacja dostawy gazu odbywać się będzie bez przerw w podanym okresie czasu , w ilości wynikającej ze zużycia w zainstalowanych trwale urządzeniach odbiorczych. 3.Dostawa gazu winna być realizowana rurociągiem przyłączonym na stałe do budynku. Dostęp do rurociągu zapewnia sobie własnym staraniem dostawca gazu. 4. Wykonawca (tu w rozumieniu również dostawca, sprzedawca) będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia-przejęcia obowiązków dostawcy gazu i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej Zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa nowemu dostawcy do reprezentowania go przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz przed dotychczasowym sprzedawcą w celu dokonania niezbędnych formalności wypowiedzenia dotychczasowej umowy na dostawę gazu. 5. Zamawiający nie jest zobowiązany do odebrania i zapłacenia ilości jednostek gazu określonej w p.2. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczona będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych , cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę. 6. Wg stanu na dzień sporządzenia niniejszej SIWZ do instalacji gazowej w budynku DPS podłączone są nw przybory gazowe: Kuchenka gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem szt.2 Trzon kuchenny gazowy szt.3 Taboret gazowy szt.2 Kocioł parowy typ RUMIA 35 HTO z palnikami gaz/olej OYLON szt.2 SIWZ- gaz-2014 Strona 2 7. Maksymalne godzinowe zapotrzebowanie na gaz obserwowane w poprzednich latach wynosiło ok. 29 m3/h tj. przy równoczesnej pracy 2-ch kotłów parowych pracujących na pełnym obciążeniu i przy normalnej eksploatacji kuchennych przyborów gazowych. W okresie normalnej eksploatacji instalacji gazowej , maksymalny godzinowy pobór gazu przy pracy jednego kotła parowego i pozostałych urządzeń w kuchni wynosi od 10 do 16 m3/h. Zakładamy, że w roku 2014 zamówiona moc umowna gazu nie przekroczy 19 m3/godz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.30.00-7, 65.21.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do uznania spełnienia warunku potrzebne jest wykazanie przez wykonawcę posiadania koncesji w zakresie obrotu gazem i dystrybucji wydanej przez URE.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do uznania tego warunku za spełniony konieczne jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące prawa korzystania z instalacji sieci gazowej doprowadzajacej gaz do budynku Zamawiajacego, z podaniem nazwy i daty dokumentu źródłowego z którego to prawo wynika.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wg wzoru podanego w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Urzedowa zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.okay.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego - Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.