Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: przebudowa budynku magazynowego nr 6 na administracyjno-ambulatoryjny w 1 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Lublinie al. Racławickie 23
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, do kontaktów: Jolanta Zarek, ul. Lipowa 1A, 20-020 Lublin, tel. 081 7183530, fax 081 7183501, e-mail: sow8d_001@sow.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku magazynowego nr 6 na administracyjno-ambulatoryjny w 1 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Lublinie al. Racławickie 23. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie :Przebudowy budynku magazynowego nr 6 na administracyjno - ambulatoryjny w 1 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Lublinie al. Racławickie 23. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin, al. Racławickie 23. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 2 833 261,40PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2007;
III.1) Wymagane wadium: 50000PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 oraz spełniający warunki określone art.22ust.1-prawa zamówień publicznych, tj.;1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tj.:w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,Wykonawca zrealizował co najmniej jedną (1)robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (charater i technologia),i o porównywalnej wartości z wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (wartość robót określa się wg oferty złożonej przez Wykonawcę), posiadają narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach:konstrukcyjno - budowlanej;sanitarnej w specjalności:instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, elektrycznej w specjalności:instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;drogowej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.; informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1400000,00 zł; posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt XI SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.06.2006, cena - 13.12. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 13:15, Siedziba Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, pokój nr 111.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.05.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji rajdu rowerowego "Lubelskie rowerowe z KSOW-em" oraz spływu kajakowego "Kajakiem po Wieprzu" z podziałem na części.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 807
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Remont tarasu zabytkowego budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Topolowej 5
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Lipsku i świetlicy wiejskiej w Rygałówce wraz z przebudową parkingów przy tych budynkach.
- Adaptacja pomieszczeń po byłym Zespole Szkół i Placówek Oświatowych na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lidzbarku Warmińskim.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.