eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Opracowanie ewidencji dróg i obiektów mostowych na terenie Gminy i Miasta Dobczyce wraz z dostawą odpowiedniego oprogramowania wspomagającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Dobczyce: Opracowanie ewidencji dróg i obiektów mostowych na terenie Gminy i Miasta Dobczyce wraz z dostawą odpowiedniego oprogramowania wspomagającego.
Numer ogłoszenia: 25051 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce , ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, faks 012 2712993.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ewidencji dróg i obiektów mostowych na terenie Gminy i Miasta Dobczyce wraz z dostawą odpowiedniego oprogramowania wspomagającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie ewidencji dróg i ulic miejskich oraz obiektów mostowych o łącznej długości około 100 km na terenie Gminy i Miasta Dobczyce wraz z zebraniem informacji o punktach oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych, wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami oraz zebranie informacji o punktach oświetlania na drogach o wyższej kategorii, łącznej długości około 50 km zlokalizowanych w granicach administracyjnych Zamawiającego. Zamówienie obejmuje opracowanie wszystkich elementów ewidencji dróg wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanym drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r. Nr 67 poz. 582), w systemie referencyjnym jak i kilometrażowym wraz z programem do późniejszej obsługi ewidencji oraz przeszkoleniem pracowników. Wymagane jest, aby projekt systemu referencyjnego był dowiązany do systemu posiadanego przez powiatowy (myślenicki) i wojewódzki (małopolski) Zarząd Dróg i spójny z numeracją posiadaną przez w/w Zarządy Dróg - numeracją punktów referencyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.50.00 - Badania inżynieryjne 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem), na potwierdzenie spełnienia warunku załączają dokument o którym mowa w pkt 7 siwz, 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, , na potwierdzenie spełnienia warunku załączają wypełniony załącznik nr 2. 8. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Ustawy Prawo zamówień publicznych, na potwierdzenie spełnienia warunku załączają wypełniony załącznik nr 3. 9. Zapoznali się z warunkami przetargu, na potwierdzenie spełnienia warunku załączają wypełniony załącznik nr 4. 10. W okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie wykonywali roboty podobne pod względem zakresu przedmiotu zamówienia - należy przedstawić minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 6 b). Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 9. Jest niezgodna z ustawą, 10. Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 11. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 12. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 13. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 14. Zawiera błędy w obliczeniu ceny; 15. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 16. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, c). Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. d). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 7. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - Ustawa Prawo zamówień publicznych wypełniony załącznik nr 2. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 -Ustawy Prawo zamówień publicznych wypełniony załącznik nr 3. 4. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z warunkami przetargu wypełniony załącznik nr 4. 5. Wykazanie, że Oferent w okresie ostatnich trzech lat wykonał roboty podobne pod względem zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres - należy przedstawić minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik nr 6/ 6.W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U. Nr 87, poz. 604/ w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce 32-410 Dobczyce ,ul.Rynek 26 pok.211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce 32-410 Dobczyce ,ul.Rynek 26 sekretariat Urzędu pok.102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.