eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorzany › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Jeziorzany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Jeziorzany: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Jeziorzany
Numer ogłoszenia: 250470 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorzany , ul. Rynek 22, 21-146 Jeziorzany, woj. lubelskie, tel. 81 8578001, faks 81 8578002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jeziorzany.eu ;http://ugjeziorzany.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Jeziorzany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawów komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania do jednostek organizacyjnych Gminy Jeziorzany i Beneficjentów Ostatecznych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Jeziorzany. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Zakup i dostawa zestawów komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do jednostek organizacyjnych tj. Zespołu Szkół w Przytocznie, Gminny Ośrodek Kultury w Jeziorzanach, Gminna Biblioteka Publiczna w Jeziorzanach w następujących ilościach Zestaw komputerowy stacjonarny z systemem operacyjnym - 21 sztuk Zestaw komputerowy przenośny ( laptop) z systemem operacyjnym - 3 sztuki , Pakiet oprogramowania ( antywirus, antyspam, firewall, pakiet biurowy zawierający edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny) -24 sztuki , Laserowe Urządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki, Świadczenia serwisu gwarancyjnego przez minimum 60 m-cy Część II - Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Beneficjentów Ostatecznych w następujących ilościach Zestaw komputerowy stacjonarny z systemem operacyjnym - 95 sztuk, Listwa z filtrem - 95 sztuk, Pakiet oprogramowania ( antywirus, antyspam, firewall, pakiet biurowy zawierający edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny) - 95 sztuki, Usługa monitorująca lokalizację komputera - 95 sztuk Świadczenia serwisu gwarancyjnego przez minimum 60 m-cy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazujący minimalne parametry techniczne i funkcjonalne, określony został w Specyfikacji Technicznej Sprzętu Komputerowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ Rozwiązania równoważne : Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania ( oferty) równoważne, za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ , w szczególności w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne nie są gorsze niż wskazane w SIWZ ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności , przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca , który powoła się na rozwiązania równoważne , jest obowiązany wykazać ze oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zaoferowania, a po wyborze oferty najkorzystniejszej dostarczenia przez wybranego Wykonawcę sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia ( tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2013 r. sprzęt komputerowy należy oznaczyć naklejkami ewidencyjnymi zgodnie ze wzorem podanym przez Zamawiającego, wszystkie instrukcje użytkowania, broszury instalacyjne winny być dostarczone w języku polskim ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Gminy Jeziorzany dostawa przedmiotu zamówienia oraz uruchomienie serwisu gwarancyjnego zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez wszystkie stron protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymagania dotyczące gwarancji. Dostawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu kart gwarancyjnych na wszystkie elementy realizowanej dostawy. Gwarancja producenta sprzętu komputerowego w postaci zestawów komputerowych stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nastąpi w przeciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia awarii. Szczegółowe warunki realizacji serwisu gwarancyjnego określa §6 umowy stanowiącej część integralną specyfikacji. gwarancja obejmuje sprzęt wraz ze wszystkimi podzespołami,Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną, sporządzoną w języku polskim gwarancję na przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone zestawy komputerowe na okres nie krótszy niż: 60 miesięcy dla 116 zestawów komputerów stacjonarnych, 60 miesięcy dla 3 zestawów komputerów przenośnych, 60 miesięcy dla 3 urządzeń wielofunkcyjnych, 36 miesięcy dla 95 listew z filtrami. Od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, uprawnienia związane z gwarancją będą realizowali Beneficjenci Ostateczni projektu ( 95 zestawów komputerowych) Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Jeziorzany na postawie obowiązujących umów z Gminą Jeziorzany, jak również jednostki podległe Gminie Jeziorzany ( Zespół Szkół w Przytocznie , Gminna Biblioteka Publiczna w Jeziorzanach i Gminny Ośrodek Kultury w Jeziorzanach )serwis gwarancyjny świadczony będzie jeśli konieczne jest przetransportowanie sprzętu do naprawy w warunkach warsztatowych. Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy i montażu zgłoszenie awarii będzie następować we wszystkie dni robocze, w godzinach od 8.00 do 15.00. Zgłoszenie awarii może być dokonane telefonicznie, poprzez email lub za pomocą faksu. Koszty transportu do i z miejsca użytkowania sprzętu w trakcie okresu gwarancji ponosi Wykonawca wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż dwa dni od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 5 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia, w szczególnych przypadkach termin naprawy sprzętu może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 21 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu. W przypadku przekroczenia powyższego terminu Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od jego upływu, w przypadku ponownego wystąpienia wady ( awarii) sprzętu po wykonaniu trzech napraw, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego czwartej wady ( awarii), pod pojęciem sprzętu równoważny rozumie się sprzęt o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w SIWZ oraz złożonej ofercie, naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu, w przypadku naprawy gwarancyjnej przedłuża się czas gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości nie więcej niż 10 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 04.08.2014 r., do godz. 10.00. 2. Wadium może być wniesione formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto 34 8721 0008 0000 0648 2000 0040 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w oryginale dołączyć do składanej oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne zadanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania oferta zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a Ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 10. Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożenia opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość przedstawionej oferty. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ i niezbędnych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty dotyczące zestawów komputerowych z monitorem, oprogramowania dla gospodarstw domowych i jednostek podległych (Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w tabeli 1 a) Procesor/Wydajność będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Parametry pamięci masowej: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w tabeli 1 a) Parametry pamięci masowej będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Grafika: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych tabeli 1 a) Wydajność grafiki będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, d) Firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty, e) Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oprogramowania, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym - załączyć wydruk ze strony producenta oprogramowania, f) Stacjonarna stacja robocza - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty, g) Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 - do oferty załączyć certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov, h) Monitor: Tabela 1 b) Certyfikaty - Certyfikaty TCO 5.0, deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty i) Monitor, dokument potwierdzający, że oferowany monitor produkowany jest zgodnie z normą Energy Star 5.0 - załączyć do oferty certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov. Dokumenty dotyczące komputerów przenośnych z oprogramowaniem dla jednostek podległych (Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w tabeli 2.Wydajność będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Grafika: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych tabeli 2. Karta graficzna będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oprogramowania, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym - załączyć wydruk ze strony producenta oprogramowania, d) Firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty e) Deklaracja zgodności CE, Energy Star 5.0 - dla komputera osobistego - załączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zamiany postanowień zawartej umowy: a) zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, c) zmiany osób lub podmiotów reprezentujących oraz odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, d) wprowadzenie/ zmiana podwykonawcy. e) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, f) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów realizacji zamówienia w przypadku przedłużającego się postępowania przetargowego, g) Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, wystąpienie nieistotnych zmian, które nie mają wpływu na istotne postanowienia umowy. 3. Zmiana sposobu świadczenia Wykonawcy będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp//bip.jeziorzany.eu; http:/ugjeziorzany.bip.lubleskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeziorzany, Ul. Rynek 22, 21-146 Jeziorzany, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Jeziorzany, ul. Rynek 22, 21-146 Jeziorzany, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.