eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r - II etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Wilków: Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r - II etap.
Numer ogłoszenia: 250468 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa dróg zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r - II etap. Zakres prac obejmuje. 1. Odbudowa ciągu drogi gminnej Urządków - Wilków na odcinku 1 167,50mb W tym. 1.A. Odbudowa ciągu drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 55 i 72 od km 0+000 do km 0+671 w m. Urządków - podbudowa i nawierzchnia , oraz na działce numer ewidencyjny 693 od km 0+000 do km 0+468,50 w m. Wilków - I etap podbudowa. Zakres prac. - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- drogach, w terenie równinnym - 1,140km. - Rozebranie nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych, o powierzchni płyt do 1,0 m2 -JOMBA - 15,75m2. - Rozebranie przepustów rurowych -część przelotowa betonowych o średnicy 50 cm - 5,00m. - Wywiezienie gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładunku na odl. 5 km - 2,83m3. - Wykopy jamiste ze skarpami ,o głębokości do 1,5 m, w gruncie: kat. III, pod przepust -wykop trapezowy - 4,88m3. - Dopłata do wykopów liniowych lub jamistych ze skarpami za każde dalsze rozpoczęte 0,5 m głębokości ponad 1,5 m, w gruncie kat. III - 4,88m2. - Odspojenie i przewóz gruntu taczkami na odl. do 20 m w gr. kat. III, z wbudowaniem w nasyp -rów dopływowy i odpływowy na odległość po 5,0 dna rowu i skarpy - 4,70m3. - Ręczne formowanie nasypów w gruncie kat. III-IV ułożonego wzdłuż nasypu - 9,58m3. - Wyłożenie geowłókniny separacyjnej szer. 6 m na gruntach o umiarkowanej nośności jako umocnienie czaszy i skarp składowisk oraz nasypów włókniną syntetyczną wraz z zamknięciem od góry - 73,20m2. - Ławy fundamentowe przepustów rurowych pod zjazdami z kruszywa łamanego 4-31,5 mm, gr. 20 cm, o wymiarach 1,0 x 7,0 - 1,40m3. - Wykonanie podsypki piaskowej pod montowany przepust jako wyłożenie podłoży pod kanały z materiałów sypkich o gr. 10 cm, o wymiarach 1,0 x 8,0 - 0,80m3. - Część przelotowa przepustu o śr. 80 cm z rur polietylenowych PEHD SN6 -6KPa karbowane spiralnie - 8,00m. - Zasypywanie wykopów ze skarpami, w gruncie kat. I-III, z przerzutem na odl. do 3 m, z zagęszczeniem warstwami do 30 cm wraz z kosztami materiału -gruby piasek, pospółka 0+30 mm - 4,88m3. - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie kat.II-IV, na szer. 3 m - 16,20m2. - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm, gr. 20 cm -odtworzenie konstrukcyjnej i istniejącej - 16,20m2. - Umocnienie skarp wykopów do 1,5 m w obrębie wlotu i wylotu przepustu kamieniem brukowym lub kamieniem łamanym o wym. 16-20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej z zalaniem spoin zaprawą cementową - 4,43m2. - Umocnienie dna rowu na wlocie i wylocie płytami prefabrykowanymi JOMB na dł. po 5 m, szer. 0,75 m, na podsypce cementowo - piaskowej, gr. 10 cm - 7,50m2. - Umocnienie skarp rowu do i odpływowego płytami typu ECO o wym. 40x60 cm, na szer. skarpy 80 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, gr. 10 cm - 16,00m2. - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-VI przy użyciu równiarki i walca statycznego, na szer. projektowanej podbudowy - 3 637,71m2. - Podbudowy z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1 867,64m2. - Podbudowy z żużla stalowniczego 10-60 mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 12 cm, szer. 3,30 m - 1 770,45m2. - Podbudowa z żużla stalowniczego 0-10 cm, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 8 cm i szer. 3,20 m - 1 716,80m2. - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej -tłuczeń - 1 867,64m2. - Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -emulsją asfaltową jednokrotnie, pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg-m2 - 1 867,64m2. - Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową Standard II, 0-16 mm, żwirowo-grysową , dla KR-1-2, wg PN-S-96025-2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t, w ilości średnio 75 kg-m2, gr. 3cm - 138,26T. - Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t, na odl. 45 km - 138,26T. - Warstwa ścieralna nawierzchni ,wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym do 15 t na odl.5 km, 100 kg-m2, o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, gr. 0-12,8 mm, wg PN-S-96025-200 - 1 747,04m2. - Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odl. 45 km - 174,70T. - Podbudowy na poboczach -opaskach z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie o szer. 0,15 m obustronnie gr. średnio 17 cm - 67,96m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi -wykopanie poboczy ziemnych szer. po 50 i 40 cm, gr. 15 cm i 20cm, na odległość do 1 km - 142,31m3. - Dopłata za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej, gruntu kat.I-IV, wywrotką na odl. 5 km - 142,31m3. - Ręczne formowanie nasypów warstwami grub. do 30 cm, z wyk .koniecznych przerzutów, przy dostarczaniu ziemi samochodami samowyładowczymi, w gruncie kat. I-II, wraz z zagęszczeniem - 142,31m3. - Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur o średnicy 50 mm - 8szt. - Tablice ostrzegawcze znaków drogowych A-3 - 2 szt., A-4 - 2 szt. Razem 4 szt. - Tablice prowadzące o wym. 1,8 x 0,6 U-3c - 1 szt., U-3d - 1 szt. Razem 2 szt. - Tabliczki pod znaki drogowe T-2 - 2 szt. -na dł. 0,5 km, wym. 0,25 x 0,70, T-3 - 2 szt. -koniec o wym. 0,25 x 0,70 - Razem 4 szt. 1.B. Włączenie do dróg powiatowych na odcinku 28 mb. Zakres prac - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -drogach w terenie: równinnym - 0,028km. - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.III-IV przy użyciu walca statycznego - 132,53m2. - Podbudowa z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu: 10 cm - 111,88m2. - Podbudowa z żużla stalowniczego 10-60 mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 12cm, jako warstwa dolna - 20,65m2. - Podbudowy z żużla stalowniczego 0-10 mm, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 8 cm i szer. 3,20 m - 20,35m2. - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej - tłuczeń - 111,88m2. - Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -emulsją asfaltową jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg-m2 - 111,88m2. - Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową Standard II 0-16 mm, żwirowo - grysową, dla KR-1-2, wg PN-S-96025-2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t, w ilości średnio 75 kg-m2 - 3 cm - 8,20T. - Dodatek za transport mieszanki mineralno- asfaltowej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t na odległość 45 km - 8,20T. - Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym od 10 do 15 t na odl.5 km, o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm -100 kg-m2, o frakcji 0-12,8 mm wg PN-S-96025-2000 - 106,88m2. - Dodatek za transport mieszanki mineralno- asfaltowej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odległość 45 km - 10,69T. - Podbudowa na poboczach -opaskach z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, o szer. 0,15 m, obustronnie o gr. średnio 17 cm, od km 0+000 do km 0+025, strona lewa i prawa - 7,64m2. - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, wykonywanie poboczy ziemnych szer. 40 cm, gr. 20 cm - 1,26m3. - Dopłata za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej, gruntu kat.I-IV, s. wywrotką, na odl. 5 km - 1,26m3. - Ręczne formowanie nasypów warstwami z wyk. koniecznych przerzutów, przy dostarczaniu ziemi samochodami samowyładowczymi, w gruncie kat. I-II wraz z zagęszczeniem - 1,26m3. - Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur o średnicy 50 mm - 8szt. - Tablice ostrzegawcze znaków drogowych trójkątne o boku 90 cm A-30 -inne niebezpieczeństwa - 2szt. - Tablice okrągłe znaków drogowych, o średnicy 80 cm B-20 - STOP - 2 szt. B-33 -30 km-godzinę - 2 szt. Razem - 4 szt. - Tablice kwadratowe znaków drogowych, o boku 60 cm D-1 -droga główna - 4 szt., T-6a tablica pod znak - 2 szt. T-6c tablica pod znak - 1 szt. Razem - 7 szt. - Tablice pod znaki drogowe T-2 -Piesi - 2 szt. -0,25 x 0,70 T-3 -1 km - 2 szt. -0,25 x 0,70 - Razem 4szt. 2. Odbudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 44 od km 0+000 do km 0+350 w miejscowości Kłodnica. Zakres prac. - Roboty pomiarowe w liniowych robotach drogowych - 0,350km. - Wyprofilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z zagęszczeniem - 1 219,00m2. - Wykonanie podbudowy z kruszywa - tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie , gr. 20 cm po zagęszczeniu - 1 219,00m2. - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową - 1 219,00m2. - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0-16 mm , gr. 3 cm po zagęszczeniu - 1 149,00m2. - Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - 1 149,00m2. - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0-12,8 mm , grubości 4 cm po zagęszczeniu - 1 080,00m2. - Wyprofilowanie i uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem , śr. grub. 20 cm - 70,00m3. - Ustawienie słupków z rur stalowych 50mm dla znaków drogowych wraz z wykopaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami - 4szt. - Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typu A o boku 900 mm , folia odblaskowa I generacji A- 7 - 1 szt A-30 - 2szt. - Jw. lecz znaki informacyjne typu D 600x600 D-1 - 2 szt. - Przymocowanie do gotowych słupków tabliczek do znaków drogowych typu T-inf- -droga gruntowa - folia odblaskowa I generacji - 1szt. 3. Odbudowa drogi gminnej w m. Kłodnica na odcinku 203,00 mb W tym. 3.A. Odbudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 221 od km 0+000 do km 0+200 w m. Kłodnica. Zakres prac. - Roboty pomiarowe w liniowych robotach drogowych - 0,200km. - Wyprofilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z zagęszczeniem - 683,00m2. - Wykonanie podbudowy z kruszywa - tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie , gr. 20 cm po zagęszczeniu - 683,00m2. - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową - 683,00m2. - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0-16 mm , gr. 3 cm po zagęszczeniu - 643,00m2. - Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - 643,00m2. - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0-12,8 mm , grubości 4 cm po zagęszczeniu - 603,00m2. - Wyprofilowanie i uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem , śr. grub. 20 cm - 80,00m3. 3.B. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 3,00mb. Zakres prac. - Roboty pomiarowe w liniowych robotach drogowych - 0,003km. - Wyprofilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z zagęszczeniem - 23,70m2. - Wykonanie podbudowy z kruszywa - tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie , gr. 20 cm po zagęszczeniu - 23,70m2. - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową - 23,70m2. - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0-16 mm , gr. 3 cm po zagęszczeniu - 23,10m2. - Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - 23,10m2. - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0-12,8 mm , grubości 4 cm po zagęszczeniu - 22,50m2. - Wyprofilowanie i uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem , śr. grub. 20 cm - 1,20m3. - Ustawienie słupków z rur stalowych średnicy 50mm dla znaków drogowych wraz z wykopaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami - 4szt. - Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typu A o boku 900 mm , folia odblaskowa I generacji A- 7 - 1 szt , A-30 , A-6c , A-6b - 4szt. - Przymocowanie do gotowych słupków tabliczek do znaków drogowych typu T-inf -droga gruntowa, folia odblaskowa , I generacji - 1szt. 4. Odbudowa drogi gminnej w m. Brzozowa na odcinku 255mb W tym. 4.A. Odbudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 19 od km 0+000 do km 0+246 w miejscowości Brzozowa Zakres prac. - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych drogach, w terenie równinnym - 0,246km. - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV przy użyciu równiarki i walca statycznego, na szer. projektowanej podbudowy - 717,80m2. - Podbudowa z tłucznia, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 12 cm odcinek od km 0+000 do km 0+044 - 132,00m2. - Podbudowa z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 8 cm odcinek od km 0+000 do km 0+044 - 127,60m2. - Podbudowa z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm odcinek od km 0+044 do km 0+246 - 585,80m2. - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej - tłuczeń - 713,40m2. - Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - emulsją asfaltową jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg-m2 - 713,40m2. - Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -emulsją asfaltową jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg-m2 - 713,40m2. - Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową Standard II, 0-16 mm żwirowo - grysową, dla KR 1-2, wg PN-S-96025-2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t, w ilości średnio 75 kg-m2, gr. 3cm, szer. 2,80 m, odcinek od km 0+000 do km 0+246 - 51,66T. - Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t, na odległość 45 km - 51,66T. - Warstwa ścieralna nawierzchni ,wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym do 15 t w ilości 100 kg-m2, na odl.5 km, o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, 0-12,8 mm, wg PN-S-96025-2000 - 664,20m2. - Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odległość 45 km - 66,42T. - Podbudowy na poboczach -opaskach- z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, szer. 0,15 m, obustronnie, gr. 27 cm - a. od km 0+000 do km 0+044 - 13,20m2. - Podbudowy na poboczach -opaskach- z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, szer. 0,15 m, obustronnie, gr. 17 cm -a. od km 0+044 do km 0+246 - 60,60m2. 4.B. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 9 mb. Zakres prac. - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -drogach, w terenie równinnym - 0,009km. - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV przy użyciu równiarki i walca statycznego - 29,97m2. - Podbudowa z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 29,97m2. - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej -tłuczeń - 29,97m2. - Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -emulsją asfaltową jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg-m2 - 29,97m2. - Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową Standard II, 0-16 mm żwirowo - grysową, dla KR 1-2, wg PN-S-96025-2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t, w ilości średnio 75 kg-m2, gr. 3cm, szer. 2,80 m - 2,18T . - Dodatek za transport mieszanki mineralno-bitumicznej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t, na odległość 45 km - 2,18T. - Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym do 15 t w ilości 100 kg-m2, na odl.5 km, o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, 0-12,8 mm, wg PN-S-96025-2000 - 28,17m2. - Dodatek za transport mieszanki mineralno bitumicznej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odległość 45 km - 2,82T. - Podbudowy na poboczach -opaskach z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, szer. 0,15 m, obustronnie, gr. 17 cm - 3,21m2. - Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur o średnicy 50 mm - 4szt. - Tablice okrągłe znaków drogowych o średnicy 80 cm B-20 STOP - 2 szt., B-33 -30 km/h - 1 szt Razem 3szt. - Tablice ostrzegawcze znaków drogowych trójkątnych o boku 90 cm A-30 -inne niebezpieczeństwa - 2 szt. - Tablice pod znaki drogowe: T-2 -0,5 km - 1 szt. T-3 -piesi - 1 szt. T-3 -STOP 100 m - 1 szt. T-6a -tabliczka - 2 szt. T-6c -tabliczka - 2 szt. T-3 -koniec drogi utwardzonej - 1 szt. Razem : 8 szt. Szczegóły techniczne wykonania określają : projekty budowlano wykonawcze i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla każdej drogi stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych dróg w wysokości A. Odbudowa ciągu drogi gminnej Urządków - Wilków na odcinku 1 167,50mb - 2 000,00 złotych- słownie dwa tysiące złotych 00-100 B. Odbudowa drogi gminnej w m Kłodnica na dz. nr ew 44 na odcinku 350mb - 1 000,00 złotych - słownie jeden tysiąc złotych 00-100. C. Odbudowa drogi gminnej w m Kłodnica na dz. nr ew 221 na odcinku 203mb - 1 000,00 złotych - słownie jeden tysiąc złotych 00-100. D. Odbudowa drogi gminnej w m. Brzozowa na odcinku 255mb - 1 000,00 złotych - słownie jeden tysiąc złotych 00-100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego , oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wybudowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 -trzech dróg - każda o długości minimum 500mb i wartości minimum 80 000złotych w technologii - podbudowa + nawierzchnia bitumiczna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) W stosunku do zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia a) jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia b) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia c)jeżeli wystąpi przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy 2)W stosunku do zmiany osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz nadzór nad tymi robotami- zmiana osób może nastąpić, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego, pod warunkiem, że wskazane osoby będą posiadały uprawnienia tożsame z wymaganymi przez Zamawiającego. 3)W stosunku do zmiany zgłoszonych w formularzu ofertowym podwykonawców- pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego. 4.Wszystkie powyższe okoliczności stanowią podstawę do dokonania zmian postanowień umowy, na które Zamawiający po dokładnym przeanalizowaniu przesłanek do zmiany może wyrazić zgodę. 5.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w ust. 3 , lub zmiana korzystna jest dla Zamawiającego. 6. Zmiana umowy na powyższych zasadach następuje na pisemny wniosek strony wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkow - zakładka ogłoszenia przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego , lub otrzymać pocztą za pobraniem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilków Wilków 62A 24-313 Wilków Pokój nr 107 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.