eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Rozwój infrastruktury turystyki transgranicznej poprzez renowację parku przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Augustów: Rozwój infrastruktury turystyki transgranicznej poprzez renowację parku przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie
Numer ogłoszenia: 250443 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Augustowie , ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury turystyki transgranicznej poprzez renowację parku przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont kanału deszczowego. a/ demontaż rurociągu z rur betonowych fi 250, 200mm - 155mb, b/ demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1200mm - 6szt, c/ montaż kanału deszczowego z rur PCW fi 315, 200mm - 160mb, d/ montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1200mm - 5szt, 2. Budowa nawierzchni alei w parku łącznie z elementami małej architektury. a/ nawierzchnie alei z kostki granitowej surowo łupanej 15/17cm - 75,00m2, b/ nawierzchnie alei z kostki granitowej i bazaltowej surowo łupanej 8/10cm - 2225,00m2, c/ nawierzchnie alei z kostki granitowej i bazaltowej surowo łupanej 6/8cm - 3573,00m2, d/ nawierzchnie alei z płyty granitowej groszkowanej o grubości 8cm - 1140,00m2, e/ ławki parkowe - 60szt, kosze na śmieci - 60szt, kwietniki-donice - 38szt, słupki balustradowe -141szt, f/ trawniki dywanowe - 1,40ha, g/ tablice informacyjne, wymiary w formacie A1- 2szt, h/ tablice pamiątkowe, wymiary w formacie pomiędzy - 2szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 38000,00 PLN (trzydzieści osiem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: - wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - w okresie od 21.12.2004 do 21.12.2009 r. zrealizowali przynajmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia- za wykonanie zadania zamawiający uzna realizację robót budowlano-montażowych polegających na wbudowaniu nawierzchni z elementów kamiennych (kostka granitowa i bazaltowa surowo łupana o wymiarach 15/17cm, 8/10 cm, 6/8 cm i płyt granitowych o grubości 8 cm) o powierzchni 7 000,00 m2 z elementami małej archtektury oraz ułozenie co najmniej 200 mb. kanału deszczoego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzenie, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia, na załączniku nr 3 oraz dokumenty (dyplomy, uprawnienia) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia. W przypadku powierzenia do realizacji podwykonawcom zakresu robót wymagających posiadania określonych uprawnień, należy osoby odpowiedzialne za ich realizację wymienić w załączniku nr 3 oraz dołączyć niezbędne uprawnienia. W przypadku osób niebędących pracownikami wykonawcy należy dołączyć pisemne zobowiązanie właściwych podmiotów do udostępnienia tych osób. 7.Wykaz ważniejszych prac zrealizowanych w okresie od 21.12.2004 do 21.12.2009 r. odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączniku nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty, o których mowa w załączniku zostały wykonane z należytą starannością. 8.W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 3, 4 winien załączyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 9.Dowód wniesienia wadium. B. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Kosztorys ofertowy szczegółowy wg załączonych przedmiarów. Do kosztorysu załączyć tabelę elementów ze wskazaniem wartości za poszczególne elementy. 2.Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy robót uwzględniający przedmiar robót w podziale na elementy robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://urzad.augustow.pl/przetargi/2009/RZA.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.