eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn.Szansa na Eurosukces współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Kołczygłowy: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn.: Szansa na Eurosukces współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 250379 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184916 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie, tel. 59 8213521, faks 59 8213521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn.: Szansa na Eurosukces współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołczygłowach w ramach projektu pn.: Szansa na Eurosukces współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) CPV 80 50 00 00-9 Usługi szkoleniowe CPV 80 53 00 00-8 Usługi szkolenia zawodowego CPV 80 41 12 00-0 Usługi szkół nauki jazdy 2. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część: Część I - Trening aktywizacji zawodowej - 50 godzin; grupa 17 osób 1) W podziale na: - Prawo pracy, - Skuteczne metody poszukiwania pracy i planowania kariery - Nauka wizażu i stylizacji 2) Celem szkolenia będzie: - Zwiększenie poczucia kompetencji i pewności siebie - Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej - Nabycie umiejętności w poruszaniu się na rynku pracy 3) Termin szkolenia: sierpień 2011 r., całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 4. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 4) Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. 5) Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia na terenie gminy Kołczygłowy zapewnia Zamawiający. 6) Wykonawca szkolenia zapewnia: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, napoje zimne itp. 7) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 8) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 9) Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 11) Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca w którym będą odbywały się szkolenia i ich powrotu do miejsca zamieszkania. Część II - Kurs prawa jazdy kat. B - grupa 8 osób 1) W podziale na: - teorię - 30 godzin - praktyczną naukę jazdy - 30 godzin Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu przepisów o ruchu drogowym, nabycie umiejętności praktycznych kierowania pojazdem, odpowiednie przygotowanie do przystąpienia do egzaminów państwowych. 2) Termin szkolenia sierpień 2011 r. - listopad 2011 r. 3) Miejsce realizacji szkolenia dla części teoretycznej - pomieszczenia na terenie gminy Kołczygłowy zapewnia Zamawiający. Miejsce praktycznej nauki jazdy - miasto Słupsk, zrealizowanie nauki zapewnia Wykonawca. 4) Organizator szkolenia zapewnia uczestnikom kursu badania lekarskie i pokrycie kosztów z tym związanych. 5) Organizator szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu prawa jazdy kat. B. 6) Materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 7) Zajęcia w ramach kursu zrealizuje Wykonawca lub nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8) Wykonawca będzie prowadził dokumentację kursu, tj. imienne listy obecności, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. Część III - Pomoc kuchenna - 80 godzin, grupa 13 osób 1) Program szkolenia musi być oparty przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych uzupełnionych wskazówkami teoretycznymi. Celem szkolenia jest profesjonalne przygotowanie do zawodu kucharza. Uczestnicy mają poznać i doskonalić umiejętności samodzielnego przyrządzania potraw, sposobu ich podawania. Nabyć umiejętności w zakresie właściwego wykorzystania receptur, tworzenia menu na różne okazje. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu podstawowych wiadomości o żywieniu człowieka, planowanie wyżywienia dla różnych grup ludności, planowanie menu na różne okazje, procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności, technologia żywienia - przyrządzanie różnego rodzaju potraw, techniki przyrządzania dań, dekorowanie potraw, minimum sanitarne, przepisy BHP. Preferowane formy kształcenia: ćwiczenia praktyczne - sporządzanie potraw i ich prezentacja, degustacje, wykłady połączone z pokazem. 2) Termin szkolenia: październik 2011 r. całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 4. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 3) Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. 4) Miejsce realizacji szkolenia - salę spełniającą wymogi do przeprowadzenia takiego szkolenia i umożliwiającą nabycie umiejętności praktycznych z zakresu wykonywania prac pomocy kuchennej zapewnia Wykonawca w odległości nie większej niż 40 km od siedziby gminy. 5) Wykonawca szkolenia zapewnia wszystkim uczestnikom produkty i akcesoria niezbędne do zrealizowania szkolenia w tym odzież ochronną. 6) Zajęcia teoretyczne nie powinny stanowić więcej niż 50% wymiaru godzinowego całego szkolenia. Podczas zajęć praktycznych w ramach szkolenia Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom dostęp do wszelkich materiałów, produktów i narzędzi, umożliwiających sprawny i efektowny przebieg szkolenia. 7) Wykonawca szkolenia zapewnia: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, zimne napoje itp. 8) wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 9) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 10) Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 11) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 12) Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca w którym będą odbywały się szkolenia i ich powrotu do miejsca zamieszkania. Część IV - Szkolenie BHP - 8 godzin; grupa 17 osób 1) Poznanie przepisów i ogólnych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy 2) Termin szkolenia: sierpień 2011 r. całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 4. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 3) Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. 4) Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia na terenie gminy Kołczygłowy zapewnia Zamawiający. 5) Organizator szkolenia zapewnia: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, zimne napoje itp. 6) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 7) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 8) Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 10) Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca w którym będą odbywały się szkolenia i ich powrotu do miejsca zamieszkania. Część V - Bukieciarstwo i aranżacja roślin - 60 godzin, grupa 13 osób 1) Program szkolenia musi być oparty przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. Bukieciarstwo i aranżacje roślinne. 2) Zakres szkolenia: podstawowe wiadomości z zakresu anatomii i fizjologii roślin, postępowanie z materiałem roślinnym, materiał roślinny stosowany w kompozycjach, wyroby bukieciarskie, zasady i style kompozycji roślinnych, kompozycje z suszonych roślin, dekoracje pogrzebowe: dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych, wieniec obręczowy - technika wykonania, wieniec poduszkowy - technika wykonania, wieniec rzymski, wiązanki pogrzebowe - rodzaje i technika wykonania, technika wykonania poduszki, dekoracje w kształcie serca i krzyża; wyroby ślubne i komunijne: rodzaje wiązanek ślubnych i zasady układania roślin, materiał roślinny i materiały pomocnicze do wiązanek ślubnych, wiązanka biedermajerowska, wiązanka spływająca, wiązanki fantazyjne, dobór gatunków roślin do wianka, technika wykonania wianka i wiązanki komunijne, wiązanki i dekoracje okolicznościowe: zasady doboru kwiatów do kompozycji, technika układania kwiatów w ręku, zasady układania kwiatów w naczyniach, technika układania kwiatów w naczyniach, stroiki świąteczne (na Boże Narodzenie i Wielkanoc), girlanda i wianek na Boże Narodzenie, kompozycje w naczyniach, dekorowanie różnych wnętrz i powierzchni zewnętrznych roślinami ciętymi i doniczkowymi. 3) Wykonawca zapewnia odpowiednie materiały szkoleniowe do zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia. 4) Termin szkolenia: wrzesień 2011 r. całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 4. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 5) Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. 6) Miejsce realizacji szkolenia dla części teoretycznej - pomieszczenia na terenie gminy Kołczygłowy zapewnia Zamawiający, część praktyczną należy zrealizować na terenie gminy Kołczygłowy. 7) Wykonawca szkolenia zapewnia: zakup roślin niezbędnych do zrealizowania części praktycznej. 8) Wykonawca szkolenia zapewnia: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, zimne napoje itp. 9) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 10) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 11) Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 12) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 13) Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca w którym będą odbywały się szkolenia i ich powrotu do miejsca zamieszkania. Część VI - Kurs obsługi komputera - 40 godzin; grupa 9 osób 1) Przygotowanie teoretyczne i praktyczne do zdobycia podstawowych umiejętności obsługi komputera (MS WORD, MS EXCEL, Wykorzystanie Internetu i posługiwanie się pocztą elektroniczną) 2) Termin szkolenia: od listopad 2011 r. całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 4. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 3) Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. 4) Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenie do realizacji szkolenia zapewnia Zamawiający. 5) Wykonawca szkolenia zapewnia: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, zimne napoje itp. 6) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 7) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 8) Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 10) Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca w którym będą odbywały się szkolenia i ich powrotu do miejsca zamieszkania. Część VII - Szkoła dla rodziców - 120 godzin; grupa 8 osób 1) Podniesienie kompetencji opiekuńczo - wychowawczych rodziców, nabycie wiedzy o podstawowej opiece i żywieniu dzieci, nabycie wiedzy o chorobach dziecięcych i pojawiających się w późniejszym wieku zagrożeniach patologiami społecznymi. 2) Wykonawca szkolenia zapewnia: - poradnictwo specjalistyczne poprzez organizację spotkań tematycznych ze specjalistami z zakresu psychologii, pedagogiki, prawa rodzinnego. - poradnictwo zdrowotne poprzez organizację spotkań tematycznych z pielęgniarką lub lekarzem na temat zdrowego odżywiania, chorób zakaźnych, profilaktyki itp. - konsultację logopedyczną dla dzieci uczestników szkolenia, - przeprowadzenie warsztatów, których celem będzie zwiększenie umiejętności wychowawczych rodziców, Kurs podstaw obsługi komputera i zagrożeń dla dzieci wynikających z dostępu do Internetu. 3) Termin szkolenia: od wrzesień 2011 r. - październik 2011 r. całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 4. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 4) Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. 5) Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia na terenie gminy Kołczygłowy zapewnia Zamawiający. 6) Wykonawca szkolenia zapewnia: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, zimne napoje itp. 7) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 8) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 9) Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 10) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 11) Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca w którym będą odbywały się szkolenia i ich powrotu do miejsca zamieszkania. 3. Szkolenia powinny być zakończone wg poniższego: a) Trening aktywacji zawodowej - przedmiot zamówienia należy zakończyć egzaminem w formie testu. b) Kurs prawa jazdy kat. B do przedmiotu zamówienia należy zakończyć wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego. c) Pomoc kuchenna - w formie egzaminu praktycznego. d) Szkolenie BHP przedmiot zamówienia należy zakończyć egzaminem w formie testu. e) Bukieciarstwo i aranżacje roślinne przedmiot zamówienia należy zakończyć egzaminem praktycznym. f) Kurs obsługi komputera przedmiot zamówienia należy zakończyć egzaminem w formie testu. g) Szkoła dla rodziców przedmiot zamówienia należy zakończyć egzaminem w formie testu. 4. Wykonawca zobowiązuje się także do wydania uczestnikom szkoleń zaświadczeń na swój koszt na drukach zgodnych z wzorem z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z 2006 roku). 5. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników projektu przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń. 6. Podczas zajęć praktycznych w ramach wszystkich kursów, które takowych wymagają wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do wszelkich materiałów i narzędzi, umożliwiających sprawny i efektywny przebieg szkolenia. 7. Zamawiający żąda, aby wszystkie zajęcia zarówno praktyczne jak i teoretyczne prowadzone były w języku polskim. Materiały dydaktyczne oraz podręczniki mają zostać dostarczone również w języku polskim. 8. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania od uczestników kursu: - Potwierdzenia obecności wraz z potwierdzeniem odbioru posiłku wg załącznika nr 8 - Potwierdzenia odbioru materiałów wg załącznika nr 11 - Potwierdzenia odbioru zaświadczeń i dyplomów po skończonych kursach wg załącznika nr 12 - Dla każdego uczestnika w ramach kursu, w którym uczestniczy Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia Indywidualnej Karty Przebiegu Szkolenia wg wzoru z Załącznika nr 10 9. W ramach kursów, które wymagają przeprowadzenia badań lekarskich uczestników - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia ich a także dostarczenia imiennej listy potwierdzającej przebyte badania na druku opatrzonym odpowiednimi logotypami oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. 10. Każdorazowo na tydzień przed planowanym rozpoczęciem kursu lub szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć (załącznik Nr 14) 11. Po każdym zakończonym kursie wykonawca zobowiązuje się do przekazania zamawiającemu dokumentów o których mowa w pkt. 3.8 - 3.9 a także kserokopii zaświadczeń i dyplomów, jakie uzyskają uczestnicy a także indywidualnej karty przebiegu szkolenia dla każdego uczestnika wg załącznika nr 11. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli przebiegu kursów oraz ich wyników w dowolnym momencie realizacji zamówienia, bez wcześniejszej konsultacji z Wykonawcą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Trening aktywizacji zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Prosta 8, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8681,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjne TECHNIK s.c. Henryk Szyc, Bożena Musznicka, ul. Garncarska 21, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9302,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pomoc kuchenna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12355,20

  • Oferta z najniższą ceną: 12355,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16504,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Szkolenie BHP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Prosta 8, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 884,00

  • Oferta z najniższą ceną: 884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1768,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Bukieciarstwo i aranżacja roślin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet EUR, ul. 11 Listopada 28/3, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8905,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18103,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs obsługi komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Prosta 8, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3510,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9378,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Szkoła dla rodziców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Prosta 8, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.