eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, drzwi wejściowych oraz posadzek w lokalach mieszkalnych, administrowanych przez ROM Nr III w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Tychy: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, drzwi wejściowych oraz posadzek w lokalach mieszkalnych, administrowanych przez ROM Nr III w Tychach
Numer ogłoszenia: 250340 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, drzwi wejściowych oraz posadzek w lokalach mieszkalnych, administrowanych przez ROM Nr III w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1. Wymianie drewnianej stolarki okiennej na PCV - w 13 lokalach mieszkalnych 2. Montażu drzwi wejściowych do lokali (11szt.) 3. Wymianie posadzek - w 3 lokalach mieszkalnych Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach mieszkalnych (34 szt.) w tym: a) okna dwuskrzydłowe o wymiarach: 1,66m x 1,46m - 19 szt., b) okna trzyskrzydłowe o wymiarach: 1,70m x 2,20m - 8 szt., c) okna trzyskrzydłowe balkonowe o wymiarach: 2,20m x 2,50m - 6 szt., d) okno nietypowe o wymiarach: 0,90m x 2,00m + 1,76m x 1,30m - 1 szt. 2. Montaż drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych - 11 szt. 3. Wymianę posadzek w trzech lokalach mieszkalnych - 109,41 m2: 4. Roboty towarzyszące: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 113,06 m2 - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III - 5 m2 - wykucie z muru, ościeżnic drewnianych - 11 szt. - założenie na nowym miejscu okuć, drzwiowe: klamki z szyldami - 11 szt. - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych - 109,41 m2 - wywóz gruzu spryzmowanego - 5m3 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót: - Wymiana stolarki drzwiowej w lp. od 1.1 ÷ 1.5 - Posadzki w lp. od 2.1 ÷ 2.8 - Inne w lp. od 3.1 ÷ 3.3 - Wymiana stolarki okiennej w lp. od 4.1 ÷ 4.8 w którym przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę. Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej: - profil termoizolacyjny 5 - komorowy K -1,91 W/m2/ K - wkłady szybowe zespolone 4-16-4 K = 1,1 W/m2/K - uszczelki z tworzywa silikonowego, - okucia obwiedniowe - skrzydła rozwieralno - uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji z 1nawiewnikiem ciśnieniowym - okna ze słupkiem, - kolor skrzydeł biały,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1 800,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227 ,poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1. Dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 35 000, 00 zł (brutto). 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu wymagane dokumenty wyszczególnione w pkt. XII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu Stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 , poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie ). 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 , poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie XII. 2. p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. 3) kserokopie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Do uprawnień budowlanych jw. należy dołączyć aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty miejsca ich wykonania zamówienia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 35 000, 00 zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 35 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 12 zł (brutto). Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.