To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Kielce: zakup książek do czytelni wydziałowej z projektu PROGRES- Program rozwoju Gospodarka -Edukacja Sukces.
Numer ogłoszenia: 250308 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92861 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup książek do czytelni wydziałowej z projektu PROGRES- Program rozwoju Gospodarka -Edukacja Sukces..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : W części I zakup książek do czytelni wydziałowej z projektu PROGRES- Program rozwoju Gospodarka -Edukacja Sukces.Zakup w części I zostanie zrealizowany z projektu PROGRES - Program rozwoju- Gospodarka-Edukacja-Sukces- projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 22.11.30.00 - Książki biblioteczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup w części I zostanie zrealizowany z projektu PROGRES - Program rozwoju- Gospodarka-Edukacja-Sukces- projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup książek do czytelni wydziałowej z projektu PROGRES- Program rozwoju Gospodarka -Edukacja Sukces.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
- Centrala Handlu Zagranicznego ARS POLONA S.A., ul. Obrońców 25,, 03-933 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11252,85
Oferta z najniższą ceną: 11252,85 / Oferta z najwyższą ceną: 12915,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa pomp insulinowych dla III Oddziału Chorób Dziecięcych, Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do zabiegów aterektomi rotacyjnej kompatybilnych z posiadaną konsolą do rotablacji, oraz osłony sterylne na mikroskop neurochirurgiczny dla WSZZ
- Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy dla Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Ślazy w Kielcach
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- Dostawa urządzeń audiowizualnych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy ul. Klonowej w Lipinkach oraz uporządkowanie tego terenu
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.