eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Serwisowanie sprzętu biurowego (kopiarek, drukarek) po okresie gwarancyjnym dla Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-14

Toruń: Serwisowanie sprzętu biurowego (kopiarek, drukarek) po okresie gwarancyjnym dla Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 250293 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny, ul. gen. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6198300, fax 056 6521299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie sprzętu biurowego (kopiarek, drukarek) po okresie gwarancyjnym dla Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości poniżej 137.000 euro. a) Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie sprzętu biurowego (kopiarek, drukarek) po okresie gwarancyjnym, eksploatowanego przez Oddział Regionalny i podległe Biura Powiatowe. b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej, dokonywanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw drukarek i kopiarek, b. usuwanie awarii technicznych powstałych w trakcie eksploatacji sprzętu, c. dostarczanie i wymianę podzespołów niezbędnych dla zapewnienia stałej wysokiej jakości wydruków i niezawodnej pracy urządzenia (z wyłączeniem dostawy tonerów), d. dokonywanie niezbędnych regulacji, e. diagnostyka stanu urządzenia, f. konsultacje telefoniczne, g. w razie awarii sprzętu i braku możliwości natychmiastowej naprawy - zapewnienie na ten czas sprzętu zastępczego. c) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera projekt Umowy (stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami, które stanowią integralną część Umowy. d) Szczegółowy wykaz sprzętu z wyszczególnieniem rodzaju sprzętu, typu, stanu licznika (na dzień 31-10-2007 r.), nr seryjnego oraz lokalizacji określa załącznik nr 1 do Umowy. Minimalny zakres usług składających się na przedmiot umowy określa Załącznik nr 2 do Umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 lit. b)-c) SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) wraz z załączonym wykazem cen jednostkowych części / materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych objętych umową na serwisowanie; b) dla potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - Wykonawca składa: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5. a) 2, 3 i 4 SIWZ - Wykonawca składa: oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ); d) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); f) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; g) dokumenty i oświadczenia wymienione pod lit. b) - c) Wykonawca składa w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; h) brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie (np.: niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ul. Gen. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny, ul. Gen. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, Kancelaria - p. 0.10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.