eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, (znak sprawy D/Kw-220/14/2012)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Włocławek: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, (znak sprawy D/Kw-220/14/2012)
Numer ogłoszenia: 250253 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203441 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2355055, faks 054 2354063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, (znak sprawy D/Kw-220/14/2012).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych (kod CPV -15330000-0), których szczegółowy opis zawarto poniżej: 1. Grupa I 1) kalafior mrożony - pakowany w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78602:1996. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 800 kg 2) mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona - pakowana w worki max po 25 kg.; zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, pietruszka, seler, kalafior, fasolka szparagowa, groszek zielony, por. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78608: 1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 15 600 kg. 3) truskawki mrożone - całe, bez szypułek, pakowane w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997/A z 1:2002. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 600 kg 2. Grupa II 1) kapusta kiszona - z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max po 120kg. Nomenklatura CPV: 15331142-4, Polska Norma: PN-A-77700:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 16 000 kg 2) ogórki kiszone - o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max po 110 kg. Nomenklatura CPV: 15331000-7, Polska Norma: PN-A-77701:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 13 000 kg 3. Grupa III 1) chrzan tarty (na kwasku cytrynowym) - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77806:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 300 kg. 2) szczaw konserwowy - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77807: 1997/A z 1:2004. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 800 kg. 3) koncentrat pomidorowy 30% - w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15331425-2, Polska Norma: PN- 75/A-77601. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 4 000 kg. 4) leczo pieczarkowo-paprykowo-pomidorowe - w opakowaniach jednostkowych max po 5kg.; papryka i pieczarki w kawałkach 3 x 3 cm. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-86951:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 200 kg. 4. Grupa IV 1) dżem truskawkowy - 2900 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13 kg. Nomenklatura CPV: 15332296-5, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000. 2) dżem brzoskwiniowy - 2900 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13 kg Nomenklatura CPV: 15332290-3, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000. 3) marmolada wieloowocowa - 4900 kg, o konsystencji twardej, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15332230-5, Polska Norma: PN-A-75103:1993 B. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1, 15.33.22.90-3, 15.33.22.30-5, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7, 15.33.14.25-2, 15.33.14.00-1, 15.33.22.96-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: GRUPA I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LODART Artur Lewandowski Sp. j., ul. Wysoka 17, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58098,60

  • Oferta z najniższą ceną: 58098,60 / Oferta z najwyższą ceną: 103530,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: GRUPA II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolno-Warzywne Wincenty Nader, ul. Środkowa 18, Trkusów,, 63-460 Nowe Skalmierzyce, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28684,80

  • Oferta z najniższą ceną: 28684,80 / Oferta z najwyższą ceną: 91350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: GRUPA III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. GRACJA Jolanta Zdunek, ul. A. Mickiewicza 13, 98-354 Siemkowice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36553,26

  • Oferta z najniższą ceną: 36553,26 / Oferta z najwyższą ceną: 52818,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: GRUPA IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. JOGUŚ Jolanta Królak, ul. Jana Pawła II 63, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38523,60

  • Oferta z najniższą ceną: 38523,60 / Oferta z najwyższą ceną: 65831,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.