eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › /Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej w Karłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kolejowej 9/

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Popielów: /Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej w Karłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kolejowej 9/
Numer ogłoszenia: 250250 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148010 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: /Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej w Karłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kolejowej 9/.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Karłowice przy ulicy Kolejowej. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty budowlano-montażowo-instalacyjne: - Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne - Fundamenty żelbetowe - Konstrukcja żelbetowa nadziemna, ściany nadziemne - Dach, Stropy, sklepienia, schody, podesty, ścianki działowe - Izolacje przeciwwilgociowe, przeciwdźwiękowe - Tynki i oblicowania, roboty malarskie oraz inne roboty wykończeniowe - Podłoża, podłogi i posadzki - Różne roboty zewnętrzne - Instalacje: wentylacyjna, C.O., WOD-KAN, elektryczna, - Przyłącze WOD-KAN - Izolacje cieplne - Stolarka okienna i drzwiowa 2. Zagospodarowanie terenu: - Bieżnia 100m, boiska: do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki 2 szt., piłkochwyty - Zeskocznie, skocznie wzwyż i w dal - Mała architektura - amfiteatr - Roboty uprawne, sadzenie drzew i krzewów, trawniki, roboty pielęgnacyjne - Nawodnienie boiska 3. Budowa miejsc postojowych i drogi p.poż. 4. Wyposażenie Sali gimnastycznej Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; 2. przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3. zapewnienia na własny koszt na czas wykonywania robót energię elektryczną oraz wodę do celów budowlanych 4. przygotowania zaplecza budowy, 5. zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich ze szczególnym uwzględnieniem personelu i uczniów szkoły , 6. zapewnienia bezpiecznego dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac, 7. oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia, znaki geodezyjne) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego, wznowienia) na swój koszt, 8. przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm), 9. przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 10. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 11. uzyskania wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 12. zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz., 13. wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 14. stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 15. zawiadomienie Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć te roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na swój koszt. , 16. udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od następnego dnia od odbioru robót, 17. niezwłocznego sygnalizowania Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 18. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go protokołem zdawczo odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 19. stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 20. przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna - trzy egzemplarze, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń potwierdzone przez producenta/dostawcę, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta , za zmiany wprowadzone do projektu bez wiedzy Zamawiającego odpowiada wyłącznie Wykonawca. - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań, - rozliczenie końcowe budowy, z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości, - wyniki badania wody , - wszelkich wymaganych prawem instrukcji w tym również p. poż. 21. na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 22. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie wykonania przedmiotu umowy. 23. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia harmonogramu finansowo - rzeczowego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót STWiOR oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik do niniejszego SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 /inwestujemy w Twoją przyszłość/ Nr umowy o dofinansowanie projektu w ramach RPO WO 2007-2013 RPOP.06.02.00-16-001/10-00 z dnia 29 grudnia 2010 Nazwa projektu: /Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy szkole podstawowej w Karłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kolejowej 9/.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAMEX Obiekty Sportowe S.A., ul. Tamka 38, 00-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4826395,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4691946,92

  • Oferta z najniższą ceną: 4691946,92 / Oferta z najwyższą ceną: 7077700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.