Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-23
Wołów: Dostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów
Numer ogłoszenia: 250213 - 2013; data zamieszczenia: 23.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wołów , ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3809361, faks 071 3809361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wolow
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_wolow/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Wołów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażania wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów [do biurowca Nadleśnictwa - ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, do kancelarii dwóch leśnictw (leśnictwo Orzeszków - Orzeszków, 56-160 Wińsko i leśnictwo Stryjno - Węgrzce, 56-160 Wińsko). Zamawiający wskaże, gdzie należy zainstalować dane meble i elementy wyposażenia. Zamówieniu podlegają meble oraz wyposażenie wymienione w ofercie - załącznik nr 1, który Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia. Brak wypełnienia powoduje odrzucenie oferty. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 stanowiący opisy. 3. Oferta musi zawierać wymagane atesty, certyfikaty, próbki tapicerek krzeseł i płyt meblowych, w tym: a/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele obrotowe b/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele konferencyjne c/ atest higieniczny na płytę wiórową laminowaną d/ atest na płytę wiórową - spełnianiu normy PN-EN 14322:2005 - odporność na ścieranie e/ atest ścieralności tapicerki materiałowej f/ certyfikat o odporności kolorów tapicerek krzeseł na działanie światła, pilingu i mechacenia g/ atest badań odporności tkaniny tapicerek krzeseł na zapalenie oraz atest klasyfikacji ogniowej h/ atest higieniczny tapicerki materiałowej krzeseł i / próbka skóry tapicerki krzeseł o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm j/ próbki tapicerek materiałowych o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm w wymaganych przez Zamawiającego kolorach - bordowym, brązowym, ciemno zielonym, zielonym z ciemno zielonymi punktami k/ próbki płyt meblowych (blatów biurek w kancelariach) w wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm dwuwarstwowych - wg kolorystyki opisanej w załącznikach 4. Wymienione w niniejszej specyfikacji - w załączniku nr 2 meble stanowią wzór, według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być: - wizualnie takie same jak te, które stanowią przedmiot zamówienia, - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego. 5. Kod i nazwa grupy wg CPV: 39.13.00.00-2 - Meble biurowe 6. Wykonawca zapewni 24-miesięczną gwarancję na dostarczone meble i elementy wyposażenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 4 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 4 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 4 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele obrotowe b/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele konferencyjne c/ atest higieniczny na płytę wiórową laminowaną d/ atest na płytę wiórową - spełnianiu normy PN-EN 14322:2005 - odporność na ścieranie e/ atest ścieralności tapicerki materiałowej f/ certyfikat o odporności kolorów tapicerek krzeseł na działanie światła, pilingu i mechacenia g/ atest badań odporności tkaniny tapicerek krzeseł na zapalenie oraz atest klasyfikacji ogniowej h/ atest higieniczny tapicerki materiałowej krzeseł i / próbka skóry tapicerki krzeseł o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm j/ próbki tapicerek materiałowych o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm w wymaganych przez Zamawiającego kolorach - bordowym, brązowym, ciemno zielonym, zielonym z ciemno zielonymi punktami k/ próbki płyt meblowych (blatów biurek w kancelariach) w wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm dwuwarstwowych - wg kolorystyki opisanej w załącznikach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_wolow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Wołów, ul. Leśna 37, 56-100 Wołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Wołów (pokój nr 3), 56-100 Wołów, ul. Leśna 37.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego wraz z rozładunkiem do leśnictw Nadleśnictwa Wołów w roku 2024
- Świadczenie usług pocztowych
- Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.