eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa ultrawirówki podłogowej z rotorem uchylnym i możliwością jednoczasowego ultrawirowania 6 probówek o pojemności 38 ml dla Katedry Immunologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znakDZP/CM/242/3-38/ZP/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Kraków: Dostawa ultrawirówki podłogowej z rotorem uchylnym i możliwością jednoczasowego ultrawirowania 6 probówek o pojemności 38 ml dla Katedry Immunologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-38/ZP/13
Numer ogłoszenia: 250162 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71175 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ultrawirówki podłogowej z rotorem uchylnym i możliwością jednoczasowego ultrawirowania 6 probówek o pojemności 38 ml dla Katedry Immunologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-38/ZP/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ultrawirówki podłogowej z rotorem uchylnym i możliwością jednoczasowego ultrawirowania 6 probówek o pojemności 38 ml dla Katedry Immunologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ.Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2013r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zamawiający organizuje spotkanie z wykonawcami w dniu 15.05.2013r. o godz. 10:00 celem rozpoznania warunków realizacji zamówienia (transport, wniesienie na I piętro ultrawirówki). Spotkanie wszystkich zainteresowanych odbędzie się w budynku Katedry Immunologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, ul. Czysta 18, I piętro, pokój 114. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika (dostawa z wniesieniem na I piętro, pokój 114 Katedry Immunologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, ul. Czysta 18). 2.Instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń dla 2 osób. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum: - 60 miesięcznej gwarancji jakości na ultrawirówkę, - 60 miesięcznej gwarancji jakości na rotor, - 10 lat gwarancji jakości na silnik, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w każdym roku trwania gwarancji na ultrawirówkę i rotor. 7.Autoryzowany serwis gwarancyjny. 8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę do 48 godzin liczonych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku naprawy dłuższej wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt elementu zastępczego o parametrach nie gorszych niż naprawiany (na czas naprawy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMESA POLSKA SP. Z O.O., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405359,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 472000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 332776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 472000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.