eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Remont pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Grottgera 7.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Zielona Góra: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Remont pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Grottgera 7.
Numer ogłoszenia: 250085 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Remont pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Grottgera 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Remont pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Grottgera 7. 2.Zakres robót: 2.1. Sufity i stropy - naprawa i wymiana elementów 1) okładziny stropów płytami gipsowo kartonowymi grubość 12,5 mm (ppoż.) na ruszcie pojedynczym, mocowanym do podłoża, metalowym z kształtowników CD i UD, 2) ochrona murów przed występującą wilgocią i przed wykwitami soli- wyrównanie podłoża, 3) dodatkowa neutralizacja soli preparatem przeciwsobnym ESCO-FLUAT poprzez ręczne malowanie podłoża, 4) podstemplowanie zagrożonych stropów z deskowaniem, 5) wymiana elementów białych podłóg z desek podłogowych o grubości 32 mm, 6) wymiana drewnianych belek stropowych, 7) dwustronne wzmocnienie drewnianych belek stropowych, 8) rozebranie stemplowań stropów z deskowaniem, 2.2.Podłogi i posadzki - remont , regulacja wysokości i spadków: 1) rozebranie podłóg białych na wpust, 2) skucie nierówności i oczyszczanie podłoża, 3) naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko, 4) warstwy wyrównawcze i wygładzające - środek gruntujący, 5) warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubość 5 mm wykonane w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2, 6) płyta OSB 1x18 mm - wyrównanie poziomów. 2.3. Montaż naświetla i okna podawczego z PCV: 1) okna z kształtowników z wysokoudarowego PCV o pow. 0,6-1,0 m2 - naświetle ( 1,20x0,80), 2) okna z kształtowników z wysokoudarowego PCV o pow. 1,0 -1,5 m2 - okno portierni ( 1,40x 0,80), 3) spadki pod obróbki blacharskie parapetów z zaprawy, 4) obsadzenie parapetów w ścianach pł. GKB. 2.4. Montaż stolarki drzwiowej: 1) montaż ościeżnic drewnianych ( nie gorszych niż Porta typ Londyn), 2) montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, pełnych fabrycznie wykończonych ( nie gorsze niż Porta), 3) montaż klamek i szyldów patentowych, 4) przekucie w ścianie na grubość 1 cegły otworów drzwiowych, 5) osadzenie nadproża z dwuteownika 14 cm, 6) montaż drzwi antywłamaniowych klasa C, 7) osadzenie progu systemowego, 8) demontaż drzwi przejściowych w serwerowni, 9) zamurowanie otworu w ścianie na grubość 1 cegły, 10) tynki na ścianach III kategorii, 11) gładzie 1 krotność grubość do 3mm, 12) malowanie dwukrotne farbą emulsyjną. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20831.59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo -Malarski Jan Jakuboszczak, Zbąszyńska 4, 64-225 Kopanica, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20.831,59
  • Oferta z najniższą ceną: 20.831,59 oferta z najwyższą ceną: 20.831,59
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.