eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Szelków › Remont dróg gminnych poprzez wyrównanie nawierzchni oraz żwirowanie w miejscowości Ciepielewo oraz Nowy Szelków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Stary Szelków: Remont dróg gminnych poprzez wyrównanie nawierzchni oraz żwirowanie w miejscowości Ciepielewo oraz Nowy Szelków
Numer ogłoszenia: 250080 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków , Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, faks 029 7176004 w. 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych poprzez wyrównanie nawierzchni oraz żwirowanie w miejscowości Ciepielewo oraz Nowy Szelków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Remont dróg gminnych poprzez wyrównanie nawierzchni oraz żwirowanie w miejscowości Ciepielewo oraz Nowy Szelków Kruszywo powinno nadawać się do budowy nawierzchni żwirowych tj. jego uziarnienie powinno mieścić się granicach od 2 do 20 mm oraz nie powinno zawierać nadmiernych zanieczyszczeń gliną i humusem. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych, a w przypadku, gdy kruszywo to nie będzie spełniało wymagań Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa. Etap I: Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Ciepielewo Nr 237, 224/1, Nr 224/2 w tym: Na odcinku dróg gminnych o łącznej długości 2.935 mb i powierzchni 11.740,00 m2 w pierwszej kolejności zostanie wykonane mechaniczne profilowanie podłoża istniejącej nawierzchni gruntowo - żwirowej. Następnie na istniejącej nawierzchni zostanie wykonana warstwa wzmacniająca grubości do 15 cm z kruszywa naturalnego /pospółki/: drogi Nr 237 sz. 4,00 m x dł. 1.500 mb = 6.000,00 m2 drogi Nr 224/1 sz. 4,00 m x dł. 135 mb = 540,00 m2 drogi Nr 224/2 sz. 4,00 m x dł. 1.300 mb = 5.200,00 m2 ogółem dł. dróg 2.935,00 mb co stanowi - 11.740,00 m2 Po wykonaniu nawierzchni żwirowej powierzchnia drogi zostanie wyrównana w celu uzyskania profilu podłużnego i poprzecznego, tj. mechaniczne profilowanie nawierzchni żwirowej wraz z zagęszczeniem na odcinku o łącznej długości 2.935,00 mb i powierzchni 11.740,00 m2 Etap II Remont drogi gminnej Nr 53 poprzez wyrównanie oraz żwirowanie w miejscowości Nowy Szelków na odcinku o długości 1000 mb (zadanie realizowane w ramach funduszu sołeckiego), w tym: Na odcinku drogi gminnej Nr 53 o długości 1.000,00 mb i powierzchni 6.000,00 m2 w pierwszej kolejności zostanie wykonane mechaniczne profilowanie podłoża istniejącej nawierzchni gruntowo - żwirowej. Następnie na istniejącej nawierzchni zostanie wykonana warstwa wzmacniająca z kruszywa naturalnego /pospółki/, w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia. Pospółka rozłożona w remontowanych miejscach zostanie wyrównana do profilu drogi i zagęszczona. Szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarach robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania tych robót; dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować wykonanie co najmniej 1 zadania związanego z dostawą żwiru oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dysponowanie przez Wykonawcę: - Kierownikiem Robót lub Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia o specjalności drogowej - minimum 1 osoba. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) Wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót. 2) Wysokości cen brutto za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W trakcie realizacji umowy strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego dla części robót jeszcze niewykonanych w dniu zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.