eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie usługi usuwania nieczystości stałych pochodzenia socjalno-bytowego i dzierżawy pojemników z obiektów Poczty Polskiej położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Białystok: Wykonanie usługi usuwania nieczystości stałych pochodzenia socjalno-bytowego i dzierżawy pojemników z obiektów Poczty Polskiej położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 250075 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6623496, fax 085 6623544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi usuwania nieczystości stałych pochodzenia socjalno-bytowego i dzierżawy pojemników z obiektów Poczty Polskiej położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usuwania nieczystości stałych pochodzenia socjalno-bytowego i dzierżawy pojemników z obiektów Poczty Polskiej położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury w Białymstoku. Przedmiot umowy realizowany będzie na podstawie telefonicznego (fax) zgłoszenia zgodnie z kolumną 15 załącznika nr 3 do SIWZ. W takim przypadku podana w kolumnie 8 załącznika nr 3 do SIWZ - częstotliwość opróżniania pojemników - stanowi podstawę do sporządzenia kalkulacji lecz nie jest harmonogramem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają nw warunki: Warunek I a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek spełniać musi przynajmniej jeden z podmiotów, natomiast warunek nie podlegania wykluczeniu muszą spełniać wszystkie podmioty występujące wspólnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c) oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - oświadczenie może złożyć pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty wymienione w pkt a - winne być złożone przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia. Fakt posiadania uprawnień do wykonywania działalności Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie zezwolenie właściwych władz na świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia. Warunek II Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Warunek III Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej można załączyć również kserokopię umowy spółki. Zezwolenie właściwych władz na świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, pokój nr 109..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, pok. nr 116 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.12.2007 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego - pokój 108.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Miasto Łomża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Miasto Łomża - Łomża, Plac Pocztowy 1, 18-400 Łomża.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Gmina Zbójna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Gmina Zbójna - UP Zbójna ul. Łomżyńska 21, 18-416 Zbójna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Gmina Piątnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Gmina Piątnica - UP Piątnica ul. Szkolna 30, 18-421 Piątnica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Gmina Ciechanowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Gmina Ciechanowiec - UP Ciechanowiec ul. Kościuszki 25, 18-230 Ciechanowiec.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Gmina Wysokie Mazowieckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Gmina Wysokie Mazowieckie - UP Wysokie Mazowieckie, ul. Jagiellońska 55, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Gmina Szczuczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Gmina Szczuczyn - UP Szczuczyn ul. Kilińskiego 61.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Gmina Czyżew Osada.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Gmina Czyżew Osada - UP Czyżew Osada ul. Mały Rynek 2, 18-220 Czyżew Osada.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Gmina Kołaki Kościelne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Gmina Kołaki Kościelne - UP Kołaki Kościelne, ul. Kościelna 24, 18-315 Kołaki Kościelne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Miasto Zambrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 Miasto Zambrów - UP Zambrów 3, ul. Wojska Polskiego 37 C 18-301 Zambrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Gmina Szumowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 Gmina Szumowo - UP Szumowo, ul. 1 Maja 73, 18-305 Zambrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Gmina Rutka Tartak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 Gmina Rutka Tartak - UP Rutka Tartak, ul. 3 Maja 14, 16-406 Rutka Tartak.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Miasto Suwałki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 Miasto Suwałki - UP Suwałki 1, ul. Pułaskiego 52, 16-400 Suwałki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Gmina Ełk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 Gmina Ełk - UP Ełk 1, ul. Chopina 1, 19-300 Ełk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 Gmina Dubeninki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 Gmina Dubeninki - UP Dubeninki, ul. Mareckiego 12, 19-504 Dubeninki Zadanie dotyczące terenu Gminy Dubeninki - zamówienie obejmuje jedynie wywóz nieczystości stałych ( Poczta Polska posiada własne pojemniki)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 Gmina Banie Mazurskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 Gmina Banie Mazurskie - UP Banie Mazurskie, ul. Konopnickiej 39, 19-520 Banie Mazurskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 Gmina Perlejewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 Gmina Perlejewo - UP Perlejewo, Perlejewo 9A, 17-322 Perlejewo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 Gmina Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 Gmina Białystok - Centrum Logistyki Białystok ul. Kolejowa 26.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 Gmina Goniądz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 Gmina Goniądz - UP Goniądz, ul. 11 Listopada 1, 19-110 Goniądz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 Gmina Siemiatycze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 Gmina Siemiatycze - UP Siemiatycze1 ul. 11 Listopada 2, 17-300 Siemiatycze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 Gmina Turośl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 Gmina Turośl - UP Turośl, ul. Jana Pawła II 14, 18-525 Turośl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.