eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/7/2009 Dostawa interferonu beta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Opole: P/7/2009 Dostawa interferonu beta
Numer ogłoszenia: 25002 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/7/2009 Dostawa interferonu beta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OPIS Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest: 1.1. Dostawa do apteki szpitalnej zamawiającego interferonu beta w terminie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania ilości umownej, według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33660000-4 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi - maksymalnymi leku (prawo opcji) wyliczonymi na podstawie założeń do kontraktu na leczenie pacjentów w /Programie leczenia stwardnienia rozsianego/ i zamówienie to może ulec zmniejszeniu do ilości stanowiących rzeczywiste zapotrzebowanie na lek dla pacjentów zgodnie z zawartym kontraktem z NFZ, przy czym dostawy interferonów przeznaczone są do leczenia pacjentów rozpoczynających terapię stwardnienia rozsianego w 2009 r. 1.4. Podział zamówienia na części - Tak; Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części; 1.5. Częstotliwość dostaw - nie częściej niż 2 razy w miesiącu; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: /Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego./ Oferowane leki mają posiadać wszystkie wymagane przez zamawiającego w opisie zamówienia właściwości, cechy, mogą posiadać również dodatkowe /lepsze/ cechy, parametry. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie w okresie od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania ilości umownej. 3.2. zamówień cząstkowych - do max 3 dni od złożenia zamówienia cząstkowego. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu (świadectwo rejestracji leku). 2. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego jakie muszą zostać dołączone do oferty: Dokumenty dotyczące dopuszczenia oferowanego towaru do obrotu, oferowane wyroby muszą posiadać zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Dz.U. Nr 126, poz.1379 z dnia 31 października 2001 r.; świadectwo rejestracji leku. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokumentu potwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu, że Wykonawca posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego lub kserokopię wniosku złożonego do rejestracji produktu leczniczego lub zaświadczenie, że taki wniosek został złożony..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: wykonawca musi posiadać dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i posiadający zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub kserokopię złożonego do rejestracji wykazu wytwarzanych produktów leczniczych lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania środków farmaceutycznych, dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2, 2.3 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy: a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Uwaga: Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, a w przypadku braku konieczności ich posiadania - oświadczenie wykonawcy tj. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub kserokopia złożonego do rejestracji wykazu wytwarzanych produktów leczniczych lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania środków farmaceutycznych, dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zmn.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do apteki szpitalnej zamawiającego interferonu beta w terminie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania ilości umownej, według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. pakiet 1 Interferon Beta 1a 44 mcg w 0,5 ml roztworu (12 mln j.m.) amp i.m. (1 opakowanie = 12 amp.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do apteki szpitalnej zamawiającego interferonu beta w terminie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania ilości umownej, według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. pakiet 2 - Interferon Beta 1a 30 mcg ( 6 mln j.m.) amp i.m. (1 opakowanie = 4 amp.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do apteki szpitalnej zamawiającego interferonu beta w terminie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania ilości umownej, według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. pakiet 3 - Interferon Beta-1b 0,3mg / 9,6 mln .j.m./ s.subst.+rozpuszcz. (1 opak. = 15 amp.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.