eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb MWiK Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb MWiK Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 250008 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, fax 041 2661010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb MWiK Sp. z o.o. w Ostrowcu Św..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 1.01.2008-30.06.2009 roku oleju napędowego typu EKODIESEL w ilości 165 000 l. Zadanie B. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących produktów: - olej silnikowy - 2124 l, - olej przekładniowy - 525 l, - olej hydrauliczny - 1995 l, - smar - 110 kg, - olej maszynowy - 30 l, - płyn do chłodnic - 460 l, - płyn hamulcowy - 240 l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.12.30.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe Oryginalny kod CPV: 23.12.34.00 - Oleje do kół zębatych Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.14.00 - Oleje do kół zębatych Oryginalny kod CPV: 23.12.36.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów Oryginalny kod CPV: 23.12.36.50 - Płyny hamulcowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.16.50 - Płyny hamulcowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości: - zadanie A: 5 000 PLN (słownie trzy tysiące złotych), - zadanie B: 500 PLN (słownie trzysta złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (złotych), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Nr BPH PBK S.A. Oddział Ostrowiec Św. 38 1060 2142 0000 3200 0014 8864. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na dostawę oleju napędowego i materiałów eksploatacyjnych. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń - do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Niezależnie od powyższego oryginał dokumentu należy przesłać (złożyć) do sekretariatu w siedzibie Zamawiającego. 7) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego wadium dla Wykonawców Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od: - daty upływu terminu związania ofertą, - daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, - daty unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upływie terminu do ich wnoszenia. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego wadium na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od: - od daty wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, - od daty wykluczenia Wykonawcy z postępowania, - od daty odrzucenia oferty Wykonawcy. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium jako wykonawcy wykluczonego z postępowania lub wykonawcy, którego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - zadanie A Zgodnie z art. 22 Ustawy oraz wymaganiami Zamawiającego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.1.1.1 posiadanie koncesji na obrót paliwami, 3.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy oleju napędowego - wartość każdej dostawy w okresie rocznym winna wynosić co najmniej 300 000 złotych netto, 3.1.2.2 posiadają specjalistyczne środki do transportu paliw - udokumentowana własność Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do obsługi zamawiającego; w formie najmu, potwierdzone umową najmu; termin ważności umowy najmu nie może być krótszy niż na czas związania umową z Zamawiającym, 3.1.2.3 posiadają własną lub wynajętą bazę magazynową na terenie Polski - udokumentowana własność Wykonawcy lub wynajem, 3.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: 3.1.3.1 osiągnęli przychód ze sprzedaży za rok 2005, 2006 co najmniej w wysokości 1 000 000 złotych w każdym w/w roku, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.1.3.2 osiągnęli wynik finansowy dodatni za rok 2005, 2006 lub ujemny z tendencją poprawy; jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności. 3.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 3.1.1, 3.1.1.1, 3.1.4 musi spełniać każdy wykonawca. Warunek określony w punkcie 3.1.2, 3.1.2.1,3.1.2.2, 3.1.2.3, 3.1.3, 3.1.3.1, 3.1.3.2 musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - zadanie B Zgodnie z art. 22 Ustawy oraz wymaganiami Zamawiającego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.2.2.1 wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych - wartość każdej dostawy w okresie rocznym winna wynosić co najmniej 20 000 złotych netto, 3.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: 3.2.3.1 osiągnęli wynik finansowy dodatni za rok 2005, 2006 lub ujemny z tendencją poprawy, jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.2.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 3.2.1 oraz 3.2.4 musi spełniać każdy wykonawca. Warunek określony w punkcie 3.2.2, 3.2.2.1, 3.2.3, 3.2.3.1 musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - zadanie A Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa: 4.1.1 w punkcie 3.1.1 SIWZ oraz 3.1.1.1 - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na podstawie dokumentów, wymienionych w punkcie 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - decyzji udzielającej koncesji na obrót paliwami, - oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.1.3 SIWZ). 4.1.2 w punkcie 3.1.2, 3.1.2.1, 3.1.2.2, 3.1.2.3 SIWZ - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, na podstawie dokumentów, wymienionych w punkcie 5 SIWZ: - wykazu wykonanych dostaw oleju napędowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - dokumentu potwierdzającego posiadanie na własność specjalistycznych środków do transportu paliw (np. dowód rejestracyjny środka transportu wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego własności) lub wynajem środków (umowa najmu), - dokumentu potwierdzającego posiadanie własnej bazy magazynowej (np. koncesja na magazynowanie paliw) lub wynajem bazy (umowa najmu), - oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.1.3 SIWZ), 4.1.3 w punkcie 3.1.3, 3.1.3.1 i 3.1.3.2 SIWZ - znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5 SIWZ: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów, określających obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.1.3 SIWZ). 4.1.4 w punkcie 3.1.4 SIWZ - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, na podstawie dokumentów, wymienionych w punktach 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.1.3 SIWZ). OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - zadanie B Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa: 4.2.1 w punkcie 3.2.1 SIWZ - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.2.3 SIWZ). 4.2.2 w punkcie 3.2.2 i 3.2.2.1 SIWZ - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.9 SIWZ - wykazu wykonanych dostaw materiałów eksploatacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4.2.3 w punkcie 3.2.3, 3.2.3.1 SIWZ - znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.10 SIWZ: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów, określających obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.2.3 SIWZ). 4.2.4 w punkcie 3.2.4 SIWZ - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, na podstawie dokumentów, wymienionych w punktach 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (punkt 5.2.3 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY -zadanie A 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru formularza nr 1A), 2. specyfikacja techniczna oferowanego paliwa (wg wzoru formularza nr 2 A), 3. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (wg wzoru formularza nr 3), 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. koncesja na obrót paliwami, 6. dokument potwierdzający posiadanie własnej bazy magazynowej (np. koncesja na magazynowanie paliw) lub wynajem bazy (umowa najmu), 7. wykaz wykonanych dostaw oleju napędowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg wzoru formularza nr 4), 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. dokument potwierdzający posiadanie na własność specjalistycznych środków do transportu paliw (np. dowód rejestracyjny środka transportu wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego własności) lub wynajem środków (umowa najmu), 11. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument, określający obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 13. zaakceptowane i uzupełnione ogólne warunki umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4, 8, 9, 11 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY -zadanie B 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru formularza nr 1B), 2. specyfikacja dostawy materiałów eksploatacyjnych (wg wzoru formularza nr 2 B), 3. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (wg wzoru formularza nr 3), 4. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz wykonanych dostaw materiałów eksploatacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg wzoru formularza nr 4), 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument, określający obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 10. zaakceptowane i uzupełnione ogólne warunki umowy ( załącznik Nr 9 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4, 6, 7, 8 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MWiK Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Św. Cena specyfikacji: 24,40 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: MWiK Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Św. Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego w ilości 165 000 l dla potrzeb MWiK Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 1.01.2008-30.06.2009 roku oleju napędowego typu EKODIESEL w ilości 165 000 l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb MWiK Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 01.01.2008-30.06.2009 roku następujących materiałów eksploatacyjnych: - olej silnikowy - 2124 l, - olej przekładniowy - 525 l, - olej hydrauliczny - 1995 l, - smar - 110 kg, - olej maszynowy - 30 l, - płyn do chłodnic -460 l, płyn hamulcowy - 240 l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.30.00-5, 23.12.31.00-6, 23.12.34.00-9, 23.12.36.00-1, 23.12.36.50-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.