eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usługi monitoringu imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A. na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-03

Gliwice: Świadczenie usługi monitoringu imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A. na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20.
Numer ogłoszenia: 24 - 2016; data zamieszczenia: 03.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183273 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna, ul. Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 31 15-16, faks 32 335 31 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi monitoringu imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A. na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A. na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20 obejmujące następujące obszary działania: 1)Zadanie nr 1 - Świadczenie usługi monitoringu podczas meczów piłkarskich oraz innych imprez masowych - zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych oraz Rozporządzeniem Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia z dnia 10.01.2011 obejmuje następujące czynności: a)przygotowanie do rejestracji: sprawdzenie sprzętu (kamer, monitorów, dysków, itp), uruchomienie wszystkich stanowisk operatorskich w pomieszczeniu monitoringu oraz w pomieszczeniu policji, przełączenie systemu w tryb obsługi imprezy masowej, sprawdzenie parametrów obrazu kamer monitoringu - rozdzielczość i ilość klatek na sekundę, sprawdzenie harmonogramu nagrywania materiału filmowego, sprawdzenie prawidłowości nagrywania obrazu z kamer na zasobach dyskowych, - nie później niż na 3 godziny przed imprezą masową; b)pełną gotowość i rozpoczęcie rejestracji z chwilą otwarcia bram wejściowych - na 2 godziny przed rozpoczęciem imprezy masowej; c)obsługę monitoringu - minimum 4 osoby na każdej imprezie masowej. Jeżeli impreza masowa ma status imprezy podwyższonego ryzyka wówczas obsługa musi liczyć minimum 5 osób. Świadczący usługę monitoringu zobowiązany jest zapewnić dodatkowe stanowisko operatorskie w pomieszczeniu monitoringu składające się z komputera z zainstalowanym klientem systemu oraz minimum dwóch monitorów. 2)Przez imprezę masową rozumie się imprezę masową w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz. 504), w tym w szczególności mecze piłkarskie I drużyny, mecze pucharowe, charytatywne, pokazowe oraz wszelkie inne imprez masowe organizowane przez Zamawiającego na stadionie przy ul. Okrzei 20. 3)Harmonogramy rozgrywek z podaniem terminów i godzin będą przekazywane Wykonawcy odpowiednio wcześniej nie później jednak niż 14 dni od pierwszego meczu mającego się odbyć w siedzibie Klubu. 2.Zadanie nr 2 - Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. w Gliwicach przy ul. Okrzei 20 obejmuje następujące czynności: Kompleksowa obsługa techniczna polegająca na nadzorowaniu, nad prawidłową pracą, zarządzaniu zgodnie z życzeniem Zamawiającego oraz bieżące przekazywanie informacji o stanie technicznym systemów stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. Gliwice przy ul. Okrzei 20 i obejmuje realizację następujących czynności: a)Obsługa systemu alarmu pożarowego SAP (Systemu Alarmu Pożarowego) pozwalającego na wczesne wykrywanie i sygnalizację pożaru. Zainstalowane w obiekcie czujki wykrywają automatycznie pożar po jego oznakach np. wzrost temperatury, obecność dymu czy płomienia. Centrala pożarowa rozpoczyna akcję alarmową informując o zagrożeniu personel i wszystkich ludzi przebywających w obiekcie oraz Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej. W sytuacji zagrożenia pożarowego SAP: -uruchamia Dźwiękowy System Ostrzegawczy nadający komunikaty ewakuacyjne, -włącza systemy oddymiania wyłączając jednocześnie inne systemy wentylacji czy klimatyzacji, -zamyka drzwi, bramy i kurtyny oddzieleń pożarowych zapobiegając rozprzestrzenianiu się ognia. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy oraz sprawdzanie działania i gotowości systemu w sytuacjach awaryjnych b)Dźwiękowe Systemy Ostrzegania DSO są systemem wspomagającym ochronę przeciw-pożarową. Jest to połączenie alarmu p.poż. z systemem rozgłoszeniowym, w którym informacje są w sposób prosty przekazywane o ewentualnym zagrożeniu. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy oraz sprawdzanie działania i gotowości w sytuacjach awaryjnych c) Obsługa technicznej instalacji oddymiania. W zakres obsługi technicznej instalacji oddymiania wchodzą regularne przeglądy oraz czyszczenie oraz sprawdzanie działania i gotowości w sytuacjach awaryjnych. d) Obsługa systemu wentylacji obiektu. W zakresie obsługi wentylacji obiektu będzie wchodziła konserwacja ogólna, czyszczenie systemu, dbanie o prawidłowe działanie wentylacji oraz rozpoznawanie zapotrzebowania w innych pomieszczeniach np. serwerowniach. e)Obsługa systemu identyfikacji Kibica. W zakresie obsługi systemu identyfikacji kibica OLIMP wchodzi pełne wsparcie techniczne dla serwerów, czujników i prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z wymogami systemu. f)Zbudowanie i obsługa systemów zarządzania budynkami (BMS). System Zarządzania BMS (Building Managament Systems) to zintegrowany system, który daje możliwość monitorowania i zarządzania wszystkimi urządzeniami i systemami znajdującymi się w budynku i w jego otoczeniu. BMS pozwala na reagowanie w czasie rzeczywistym na zmiany warunków zewnętrznych i wewnętrznych, by uzyskać optymalne zużycie mediów, energii, poprawić funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz komfort. g)Obsługa systemu ekranów LED oraz systemu band reklamowych. W zakres obsługi ekranów LED jak również band reklamowych będzie wchodziła obsługa techniczna fizycznego sprzętu oraz po otrzymaniu odpowiednich materiałów graficznych, bądź szczegółowych wytycznych co do wyświetlanej zawartości, natomiast obsługa na systemach DYSTEN poprzez zestaw aplikacji ScreenMaster dostępnych na obiekcie. h)Obsługa systemu zasilania awaryjnego UPS. Obsługa systemu UPS jako drugiego niezawodnego systemu zasilania dla całego obiektu. i)Zapewnienie przesyłu danych dostępnych siecią internetową z prędkością nie mniejszą niż 50 Mbit/s. j)Obsługa systemu IT. k) Zgodnie z dokumentacją projektową CCTV IP Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania raz w roku (w miesiącach czerwiec - lipiec) jego przeglądu i konserwacji oraz złożenie Zamawiającemu stosownego raportu. l) Usługa przeglądów i konserwacji systemu CCTV IP. 3.Wykonawca wykonywał będzie przedmiot zamówienia od 1 stycznia 2016r do 31 grudnia 2016r. przy czym usługę monitoringu w terminach meczów piłkarskich i innych imprez masowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o. , 44-100, ul. Bojkowska 37 lok. 3, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 326196,00

  • Oferta z najniższą ceną: 326196,00 / Oferta z najwyższą ceną: 410000,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.