eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa dwóch zatok autobusowych przy ul. Sosnkowskiego w Opolu w rejonie ul. Ma³opolskiej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-09-20

Opole: Budowa dwóch zatok autobusowych przy ul. Sosnkowskiego w Opolu w rejonie ul. Ma³opolskiej
Numer og³oszenia: 249999 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa dwóch zatok autobusowych przy ul. Sosnkowskiego w Opolu w rejonie ul. Ma³opolskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch zatok autobusowych przy ul. Sosnkowskiego w Opolu w rejonie ul. Ma³opolskiej. Zakres robót jest zgodny z dokumentacj± projektow±, opracowan± przez Biuro Obs³ugi Technicznej SEWI - Opole oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. Rodzaj i zakres prac: Rodzaj: roboty drogowe, roboty energetyczne, kanalizacja deszczowa i gospodarka drzewostanem. Zakres prac: a) roboty drogowe: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, chodniki, krawê¿niki, odwodnienie, oznakowanie pionowe, prace wykoñczeniowe i uporz±dkowanie terenu budowy, przesadzenie i roczna pielêgnacja drzew oraz zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy, b) roboty energetyczne i telekomunikacyjne: przebudowa trasy linii kablowej 15 kV, demonta¿ i monta¿ latarni o¶wietlenia ulic, roboty kablowe, zabezpieczenie linii kablowej TP S.A. b) kanalizacja deszczowa - roboty ziemne i kablowe.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania siê o zamówienie publiczne okre¶lonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiaj±cy na podstawie art. 44 Prawa ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru za³±czonego do SIWZ. Dokonanie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie z³o¿onych w ofercie wykonawcy o¶wiadczeñ i dokumentów. Zamawiaj±cy sprawdzi kompletno¶æ dokumentów, a nastêpnie dokona sprawdzenia spe³nienia warunków wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia, co musi wynikaæ jednoznacznie z tre¶ci o¶wiadczeñ i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum 100.000 z³ ka¿da, polegaj±ce na robotach zwi±zanych z budow± lub przebudow± lub remontem nawierzchni jezdni z kostki brukowej i robotach elektrycznych. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Dokonanie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie z³o¿onych w ofercie wykonawcy o¶wiadczeñ i dokumentów. Zamawiaj±cy sprawdzi kompletno¶æ dokumentów, a nastêpnie dokona sprawdzenia spe³nienia warunków wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia, co musi wynikaæ jednoznacznie z tre¶ci o¶wiadczeñ i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ, b) kierownika robót elektrycznych, posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych bez ograniczeñ, c) kierownika robót kanalizacyjnych, posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wod. -kan. bez ograniczeñ. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Dokonanie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie z³o¿onych w ofercie wykonawcy o¶wiadczeñ i dokumentów. Zamawiaj±cy sprawdzi kompletno¶æ dokumentów, a nastêpnie dokona sprawdzenia spe³nienia warunków wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia, co musi wynikaæ jednoznacznie z tre¶ci o¶wiadczeñ i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, a w szczególno¶ci na jej zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, a w szczególno¶ci na jej zakres, termin 2. zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na cenê umowy, a w szczególno¶ci zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy 3. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmian± formy organizacyjno-prawnej, przekszta³ceniem lub po³±czeniem z inn± firm± 4. zmiany osób przewidzianych do kierowania , nadzorowania robót wymienionych w ofercie, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego 5. zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: 5.1. przed³u¿eniem z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez w³a¶ciwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizacjê robót 5.2. udzieleniem zamówienia dodatkowego powoduj±cego wstrzymanie zamówienia podstawowego 5.3. konieczno¶ci± przerwania robót, ze wzglêdu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacj± techniczn± 5.4. konieczno¶ci± usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego b±d¼ urz±dzeñ przez ich u¿ytkowników, co mo¿e uniemo¿liwiæ terminow± realizacjê zadania 5.5. wstrzymaniem robót, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, przez uprawniony organ 5.6. wyst±pieniem sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a maj±cej wp³yw na realizacjê robót Warunkiem zmiany umowy bêdzie udokumentowany wniosek Wykonawcy a zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia, a Strony wyra¿± zgodê.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Opola. Wydzia³ Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolno¶ci 7-8, pokój 118.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Miasta Opola. Wydzia³ Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolno¶ci 7-8, pokój 117 B.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.