Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Gdynia: ROZBUDOWA TECHNICZNYCH SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ
W OBIEKCIE DOWÓDZTWA MW ORAZ W ODDZIALE ZABEZPIECZENIA MW - SPRAWA 465/JW4024/2008
Numer ogłoszenia: 249981 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024 , ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax. 058 6265076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA TECHNICZNYCH SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ W OBIEKCIE DOWÓDZTWA MW ORAZ W ODDZIALE ZABEZPIECZENIA MW - SPRAWA 465/JW4024/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy technicznych systemów wspomagających ochronę w obiekcie Dowództwa Marynarki Wojennej oraz w Oddziale Zabezpieczenia Marynarki Wojennej. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: Część 1 - Rozbudowa systemu alarmowego SINTONY w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/2, 4011/3, 4089 Cześć 2 - Rozbudowa systemu kontroli dostępu w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/1, 4011/2, 4011/3 Cześć 3 - Rozbudowa systemu telewizji przemysłowej w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/1, 4011/2, 4011/3, 4089 Część 4 - Budowa zewnętrznego systemu alarmowego wokół magazynów wielobranżowych w Oddziale Zabezpieczenia MW w Gdyni Część 5 - Modernizacja systemu alarmowego SINTONY w Oddziale Zabezpieczenia MW w Gdyni Zakres rozbudowy i modernizacji systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Dowództwa MW i O Zabezpieczenia MW obejmuje: 1. Wykonanie, w ramach składanej oferty, oddzielnego projektu wstępnego wraz z kosztorysem inwestorskim dla każdej z części zamówienia objętej tą ofertą. 2. Dostawę i montaż elementów objętych oferowanymi projektami prac (dotyczy odpowiednio: systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i systemu telewizji przemysłowej w obiektach DMW oraz zewnętrznego i wewnętrznego systemu alarmowego w obiekcie Oddział Zabezpieczenia MW). 3. Konserwację - przegląd i serwisowanie w okresie gwarancyjnym systemów poddanych modernizacji i rozbudowie. Koszty przeglądów i serwisowania w deklarowanym okresie gwarancyjnym stanowią część kosztów przedstawionej oferty. 4. Przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie budowy urządzeń, ich pracy, ustawienia wszystkich elementów sterowania, bezpieczeństwa i kontroli oraz przekazanie wszelkich informacji niezbędnych dla zapewnienia bezawaryjnej pracy i bieżącej eksploatacji urządzeń. 5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej modernizowanego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i systemu telewizji przemysłowej, zawierającej: a) opis działania systemu, b) szczegółową organizację systemu, c) organizację zasilania i bilansu rezerwowego zasilania systemu alarmowego i telewizji przemysłowej, d) schemat blokowy systemu i schemat jego zasilania, e) rysunki instalacji kablowych i sposobów montażu, f) rysunki rozmieszczenia urządzeń lokalnych i dokładnej ich lokalizacji, g) rysunki rozmieszczenia urządzeń centralnych i operatorskich oraz dokładnej ich lokalizacji, h) zestawienie urządzeń i materiałów, i) atesty urządzeń i materiałów, j) dokumentację oprogramowania systemu, k) instrukcje obsługi urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności w odniesieniu do wymogów ochrony informacji niejawnych); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w dniu 09.10.2008r. od godz. 900 wizji lokalnej, która odbędzie się w towarzystwie przedstawicieli zamawiającego kmdr ppor. Andrzej ŁĘGOCKI, st. chor. Michał SŁAWIŃSKI, chor. Krzysztof ŚWIRBUTOWICZ oraz zapoznanie się (po przedłożeniu Zamawiającemu niezbędnych upoważnień i uprawnień oraz podpisaniu oświadczeń o zachowaniu tajemnicy) z dokumentacją systemów alarmowych (w tym niejawną), infrastrukturą telekomunikacyjną oraz uzyskanie szczegółowych informacji niezbędnych do określenia możliwości i ceny za wykonywanie ww. usług przez potencjalnego wykonawcę. Po zakończeniu wizji lokalnej koniecznym jest wypełnienie i podpisanie przez przedstawiciela firmy formularza uczestnictwa w wizji i późniejszego dołączenia go do dokumentacji przetargowej. Ww. czynności będą wykonane w budynkach Dowództwa Marynarki Wojennej z siedzibą w Gdyni 81-912 przy ul. Waszyngtona 44 oraz w budynkach Oddziału Zabezpieczenia Marynarki Wojennej z siedzibą w Gdyni 81-912 ul. Strażacka 2-8. Przedstawiciele firmy przystępującej do wizji lokalnej muszą przedstawić: a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, b) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, c) zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, d) ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, e) upoważnienie do reprezentowania firmy. 3. Wykonawca musi posiadać kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, stanowisko komputerowe uprawnione zgodnie z obowiązującymi przepisami do przetwarzania i wytwarzania informacji o klauzuli POUFNE lub wyższe zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa przemysłowego stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 5. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 -10, art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje jak spółki cywilne i konsorcja, tzn.: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VII niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. XII 7 3) SIWZ. b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców w trakcie jego realizacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 4. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 5. Upoważnienie o podpisywaniu oferty (fakultatywne). 6. Ważna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) - na czas trwania umowy. 7. Imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu wraz z kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem: a) licencji I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, b) poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE na cały czas trwania umowy, wydanych na podstawie ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2005 Nr 196 poz. 91631 z późn. zm.), c) zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, d) świadectw kwalifikacyjnych SEP dla instalatorów, e) autoryzacji w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 dla projektantów (dotyczy części 1, 4 i 5). 8. Dokumenty potwierdzające zatrudnianie przez Wykonawcę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. 9. Wykaz zawierający wykonanie przynajmniej DWÓCH USŁUG w zakresie technicznych systemów wspomagających ochronę (klasa SA3-SA4), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł. brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia został wykonany należycie - do każdej wykonanej usługi oddzielnie (np. REFERENCJE lub inne dokumenty). Przy czym za zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uznaje /budowę/ od podstaw oraz rozbudowę i modernizację technicznych systemów wspomagających ochronę. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). 11. Formularz uczestnictwa w wizji lokalnej podpisany przez przedstawiciela firmy wraz z wymaganymi dokumentami w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej: a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, b) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE, c) zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, d) ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, e) upoważnienie do reprezentowania firmy. 12. Projekt wstępny wraz z kosztorysem inwestorskim dla każdej z części zamówienia objętej tą ofertą. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda on przedłożenia przez potencjalnego wykonawcę n/w oświadczenia, że: 1. posiada własną kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, 2. posiada stanowisko komputerowe uprawnione zgodnie z obowiązującymi przepisami do przetwarzania i wytwarzania informacji o klauzuli POUFNE lub wyższe, 3. spełni warunki gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długość okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia, budynek sztabu pok. Nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia, Kancelaria (budynek sztabu JW4024 - II piętro), poniedziałek-piątek w godz. 7:30-11:00 oraz 13:00-15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa systemu alarmowego SINTONY w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/2, 4011/3, 4089.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozbudowy systemu alarmowego SINTONY w budynkach Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/2, 4011/3, 4089 Powyższe prace instalacje należy wykonać uwzględniając wytyczne zawarte w Normie Obronnej Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe NO - 04-A004;1,2,3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 42.96.11.00-1, 32.23.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Długość okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa systemu kontroli dostępu w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/1, 4011/2, 4011/3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozbudowy systemu kontroli dostępu w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/2, 4011/3, 4011/1 Powyższe prace instalacyjne należy wykonać uwzględniając wytyczne zawarte w Normie Obronnej Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe NO - 04-A004:6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 42.96.11.00-1, 32.23.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Długość okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa systemu telewizji przemysłowej w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/1, 4011/2, 4011/3, 4089.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozbudowy systemu telewizji przemysłowej w budynku Dowództwa Marynarki Wojennej RP nr 4011/1, 4011/2, 4011/3, 4089 Powyższe prace instalacyjne należy wykonać uwzględniając wytyczne zawarte w Normie Obronnej Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe NO - 04-A004:7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 42.96.11.00-1, 32.23.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Długość okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa zewnętrznego systemu alarmowego wokół magazynów wielobranżowych w Oddziale Zabezpieczenia MW w Gdyni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zewnętrznego systemu wokół magazynów wielobranżowych w Oddziale Zabezpieczenia MW w Gdyni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 42.96.11.00-1, 32.23.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Długość okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja systemu alarmowego SINTONY w Oddziale Zabezpieczenia MW w Gdyni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja istniejącego systemu alarmowego SINTONY 410 w Oddziale Zabezpieczenia MW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 42.96.11.00-1, 32.23.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Długość okresu gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
- Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.