eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Krotoszyn: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
Numer ogłoszenia: 24993 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, fax 062 7226531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 : Przebudowa ulicy Ofiar Katynia w Krotoszynie zakres obejmuje:odcinek o długości 96 mb; wymiana krawężnika na długości 203 mb; ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na powierzchni 38,40 m2 ; korytowanie na powierzchni 77 m2 ; wykonanie warstwy odsączającej na powierzchni 77 m2 , wykonanie podbudowy tłuczniowej na powierzchni 77 m2 ; wykonanie 2 szt studni ściekowych ; przykanaliki z rur PCV 160 mm na długości 18 mb ; ułożenie warstwy asfaltowej -wyrównawczej grub. 2 cm po zagęszczeniu na powierzchni 657,10 m2 ; ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zageszczeniu o strukturze zamkniętej na powierzchni 657,10 m2 ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 : Przebudowa ulicy 1 Stycznia w Krotoszynie, zakres obejmuje: odcinek na długości 70 mb; ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na powierzchni 21,40 m2; ułożenie kraweżnika na gługości 9,0 mb ; wzmocnienie podbudowy tłuczniem na powierzchni 469,0 m2; ułożenie warstwy wiążącej o grubości 2 cm po zagęszczeniu na powierzchni 547,30 m2; ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu o strukturze zamknietej na powierzchni 547,30 m2 ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 : Przebudowa drogi w m. Rębiechów , gmina Kobylin, zakres obejmuje: odcinek o długości 100,00 mb ; rozebranie krawężnika na długości 200 mb ; ułożenie krawężnika na ławie betonowej B-15 na długości 200 mb; wykonanie przykanalika z rur PCV o średnicy zewnętrznej 200 mm na długości 12 mb; studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 4 szt; profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni 300 m2; wykonanie ścieku z kostki betonowej grub. 8 cm na długości 200 mb ; zaklinowanie istniejącej podbudowy masą asfaltową w ilości 50,00 ton ; wyrównanie istniejącej podbudowy masą asfaltową w ilości 5,00 ton; ułożenie nawierzchni asfaltowej (warstwa wiążąca) na powierzchni 560,00 m2 ; oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy bitumicznej na powierzchni 560,00 m2; ułożenie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna) o grubości 5 cm na powierzchni 560 m2 ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4: Przebudowa drogi w m. Dzierżanów , gmina Krotoszyn ,zakres obejmuje: odcinek o długości 160,00 mb ; rozebranie krawężnika na długości 320 ,00 mb ; rozebranie nawierzchni brukowcowej w ilości 9,0 m2 ; studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi o średnicy 500 mm w ilości szt.2 ; przykanaliki z rur PCV o średnicy 160 mm w ilości 7,00 mb ; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 896,00 m2 ; wyrównanie podbudowy masą asfaltową w ilości 150,00 t ; ułożenie warstwy wiążącej o grubości 3 cm po zagęszczeniu na powierzchni 896,00 m2 ; ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu na powierzchni 896,00 m2; ułożenie krawężników na długości 320,00 mb ; wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na powierzchni 64,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy którzy:1/spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp;2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 5 zadań dotyczących budowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż 200 tyś PLN netto każde. Do doświadczeń nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty oraz poszerzenia pasa jezdnego dróg i ulic. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie,b/ zapewnią nadzór na prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa oraz dysponuja pozostałymi osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj: bitumiarze- 4, operator układarki -1 , walca statycznego - 1 , walca wibracyjnego - 1 , robotnicy niewykwalifikowani - 4 , operator równiarki -1 , operator koparki - 1 ; c/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz tj: (wytwórnia mas bitumicznych, układarka mas bitumicznych, walec drogowy , transport do przewozu masy bitumicznej, płyta wibracyjna, stopa wibracyjna, piła do cięcia asfaltu i betonu, skrapiarka, niwelator, teodolit, samochód ciężarowy samowyładowczy, koparka podsiębierna, równiarka samojezdna; 4/ znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , a w szczególności :a/ potwierdzą wysokość środków finansowych lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości złożonej oferty brutto, b/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletnośći prawidłowość złożonych oświadczeń jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp; 2/ aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał on przewidziane prawem zwolnnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) ; 4/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonymw art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp; 6/ aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ist. 1 pkt 9 ustawy pzp, 7/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa; 8/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia; 9/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie; 10/ oświadczenie wykonawcy o tym , w którym banku posiada podstawowy rachunej bankowy wraz z podaniem numeru rachunku; 11/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środkówf inansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; 12/ polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty które należy dołączyć do ofert: - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, - w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w krotoszynie ul. Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn , pok. nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn ,pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego-ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 :Przebudowa ulicy Ofiar Katynia w Krotoszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odcinek odługości 96,00 mb ; wymiana krawężnika na długości 203,00 mb ; ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na powierzchni 38,40 m2 ; korytowanie na powierzchni 77,00 m2 ; wykonanie warstwy odsączającej na pow. 77,00 m2 ; wykonanie podbudowy tłuczniowej na pow. 77,00 m2; wykonanie 2 szt studni ściekowych ; przykanalik z rur PCV 160 mm na długości 18,00 mb ; ułożenie warstwy asfaltowej -wyrównawczej o grub. 2 cm po zagęszczeniu na powierzchni 657,10 m2 ; ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu o strukturze zamkniętej na powierzchni 657,10 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego-ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: Przebudowa ulicy 1 Stycznia w Krotoszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odcinek o długości 70,00 mb ; ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grub. 8 cm na pow. 21,40 m2 ; ułożenie krawężnika na dług. 9,00 mb ; wzmocnienie podbudowy tłuczniem na pow. 469,00 m2 ; ułożenie warstwy wiążącej o grubości 2 cm po zagęszczeniu na pow. 547,30 m2 ; ułożenie warstwy ścieralnej o grub. 4 cm po zagęszczeniu o strukturze zamkniętej na pow. 547,30 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego-ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3- Przebudowa drogi w m. Rębiechów , gmina Kobylin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odcinek o długości 100,00 mb ; rozebranie krawężnika na długości 200,00 mb ; ułożenie krawężnika na ławie betonowej B-15 na długości 200,00 mb ; wykonanie przykanalika z rur PCV o śred, zewn. 200 mm na dług. 12,00 mb ; studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 4 szt ; profilowanie i zagęszczenie podłoża na pow. 300 m2 ; wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej grub. 8 cm na dług. 200,00 mb ; zaklinowanie istniejącej podbudowy masą asfaltową w ilości 50,00 ton; wyrównanie istn. podbudowy masą asfaltową w ilości 5,00 to , ułożenie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca na pow. 560,00 m2 ; oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy bitumicznej na pow. 560,00 m2 ; ułożenie nawierzchni asfaltowej -warstwa ścieralna o grub. 5 cm na pow. 560,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego- ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4 - Przebudowa drogi w m. Dzierżanów ,gmina Krotoszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odcinek o długości 160,00 mb ; rozebranie krawężnika na dług. 320,00 mb ; rozebranie naw. brukowcowej na pow. 9,0 m2 ; studzienki ściekowe w wpustami ulicznymi o średnicy 500 mm w ilości sz.2 ; przykanaliki z rur PCV o średn. 160 mm w ilości 7,0 mb ; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową na pow. 896,00 m2 ; wyrównanie podbudowy masą asfaltową w ilości 150 ,00 ton ; ułożenie warstwy wiążącej o grub. 3 cm po zagęszczeniu na pow. 896,00 m2 , ułożenie warstwy ścieralnej o grub. 4 cm po zagęszczeniu na pow. 896,00 m2 , ułożenie krawężników na długości 320 ,00 mb , ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej grub. 8 cm na pow. 64,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.