eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz utrzymanie czystości w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Jarosław: Ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz utrzymanie czystości w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 249938 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6248840, faks 0-16 6248840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz utrzymanie czystości w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A Ochrona osób i mienia w budynku Sądu i na terenie posesji-1.Wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu i w obrębie posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie: 1 osoba w godzinach urzędowania Sądu 7.30-15.30 w dni robocze oraz 1 osoba w godzinach 7.00-19.00 w dni robocze 2. Wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających tj. obsługę bramki detekcyjnej(wykrywacza metali ) w godzinach pracy Sądu oraz całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 10 minut od rozpoczęcia alarmu. 3.konserwację i utrzymanie sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających Część B Konwojowanie wartości pieniężnych tj. ochrona oraz transport pracownika Sądu,na odległość do 1 km,w ilości do 25 konwojów miesięcznie Część C Utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu Sądu tj.na podwórzu, parkingu i chodniku dla pieszych przylegającym do posesji-Łączna powierzchnia do 600 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z ppostępowania o udzielenie zamówienia( art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przdłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.Ocena dokonana zostanie metodą spełnia-nie spełnia ,w opraciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć: 1.1.oświadczenie,że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp 1.2.aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.oświadczenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 1.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności 1.6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,jeżeli w wykazie, októrym mowa w pkt.5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.7.polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej objętej niniejszym postępowaniem.Wymagana suma ubezpieczenia conajmniej: OC deliktowa 100 000 PLN OC kontraktowa 100 000 PLN 1.8.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi,że usługi były wykonane należycie 1.9. oświadczenie o przedłożeniu w dniu podpisania umowy licencji I stopnia dla pracowników ochrony i licencji II stopnia dla osoby nadzorującej pracowników ochrony ( dotyczy osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia w części A i B),oraz poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę słuzbową oznaczonych klauzulą -poufne-dotyczy osób wyznaczonych do wykonywania ochrony fizycznej w budynku Sądu(ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych(dzU. z 2005 r. Nr 196 poz.1631) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu o którym mowa w ust.1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ustępie 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Jarosławiu, 37-500 Jarosław,ul.Jana Pawła II 11,pokój nr 117.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Jarosławiu,37-500 Jarosław, ul.Jana Pawła II 11, pokój nr 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.