eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb MNK - trzy zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb MNK - trzy zadania
Numer ogłoszenia: 249937 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb MNK - trzy zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuję trzy zadania: 1) zadanie nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego: a) komputery stacjonarne - 28 sztuk, b) monitory LCD typ I - 28 sztuk, b) monitory LCD typ II - 4 sztuki, d) komputery przenośne typ I - 17 sztuk, e) komputery przenośne typ II - 3 sztuki, f) tablety - 2 sztuki 2) zadanie nr 2 - dostawa netbooków z rozłączaną klawiaturą - 15 sztuk. 3) zadanie nr 3 - dostawa licencji oprogramowania: a) Windows 7 Professional PL 32-bit - licencje MOLP - 5 szt. b) Microsoft Office 2010 professional PL - licencje MOLP - 55 szt. (5 paczek po 10 licencji I 1 paczka po 5 licencji) c) Total Commander 8.01 - 10 szt. d) Nero 12 PL - 3 szt. e) ABBY Finereader 11 Professional - 1 szt. f) CorelDRAW Graphics Suite X6 licencja edukacyjna - 2 szt. g) CorelDRAW Graphics Suite X6 nośnik - 1 szt. h) WordPerfect Office X6 licencja edukacyjna + nośnik - 1 szt. i) Norton Utilities 15 - 1 szt. j) Norton Ghost 15 - 1 szt. k) Adobe Acrobat XI Standard - 1 szt. l) Adobe InDesign CS6 MLP PL AOO licencja edukacyjna - 1 szt. ł) Adobe Creative Suite 6 Design Standard MLP PL licencja edukacyjna - 3 szt. m) Adobe Creative Suite 6 Design Standard Mac PL upgrade z CS5 - 1 szt. n) Adobe Creative Suite 6 Design Standard Win PL upgrade z CS5 - 1 szt. o) Adobe Photoshop Elements 11 Win PL licencja edukacyjna - 1 szt. p) Zuzia 10 - 1 szt. r) Norma PRO 4.4 - 1 szt. Szczegółowy zakres dostaw znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania/oprogramowania - w zależności od wyników postępowania (wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego). Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, a oprogramowanie pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji, a cały sprzęt w ramach danej podgrupy w zadaniu ma być powtarzalny (składający się z identycznych komponentów). Wszystkie urządzenia zaproponowane przez Wykonawców powinny być przystosowane do pracy w sieci elektrycznej działającej na terenie Polski o parametrach tj. napięcie zasilania U=230V, częstotliwość f=50Hz, dotyczy urządzeń zasilanych bezpośrednio z sieci elektrycznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunku - metoda spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 - Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie komputerów stacjonarnych, monitorów i komputerów przenośnych, o wartości co najmniej 70 tys. zł brutto. W przypadku trwających umów, w których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których suma dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert wyniesie co najmniej 70 tys. zł. brutto Do wykazu wykonawcy załączają dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie ww. warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza, że spełnienie warunku udziału w postepowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postepowaniu). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia. Dla zadania nr 2 - Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie komputerów przenośnych, o wartości co najmniej 15 tys. zł brutto. W przypadku trwających umów, w których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których suma dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert wyniesie co najmniej 15 tys. zł. brutto Do wykazu wykonawcy załączają dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie ww warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza, że spełnienie warunku udziału w postepowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postepowaniu). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia. Dla zadania nr 3 - Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie licencji oprogramowania. Do wykazu wykonawcy załączają dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie ww warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza, że spełnienie warunku udziału w postepowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postepowaniu). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunku - metoda spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunku - metoda spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunku - metoda spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi: 1) Dla Zadania nr 1: a) sporządzony w języku polskim lub z tłumaczeniem na jęz. polski opis parametrów technicznych (wraz z detalami architektury wewnętrznej sprzętu) urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowane urządzenia posiadają wszystkie parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach - załącznik nr 7.1. do specyfikacji, lub karty katalogowe urządzeń będących przedmiotem zamówienia, w tym informacje o parametrach technicznych oferowanych urządzeń w języku polskim lub z tłumaczeniem na jęz. polski. b) raporty z testów wydajnościowych sprzętu (gdzie wymagane, zgodnie z informacjami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w formie wydruków w języku polskim, bądź z tłumaczeniem na język polski. Wydruki powinny być zaparafowane przez Wykonawcę składającego ofertę. 2) Dla Zadania nr 2: a) sporządzony w języku polskim lub z tłumaczeniem na jęz. polski opis parametrów technicznych (wraz z detalami architektury wewnętrznej sprzętu) urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowane urządzenia posiadają wszystkie parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach - załącznik nr 7.2. do specyfikacji, lub karty katalogowe urządzeń będących przedmiotem zamówienia, w tym informacje o parametrach technicznych oferowanych urządzeń w języku polskim lub z tłumaczeniem na jęz. polski. b) raporty z testów wydajnościowych sprzętu, w formie wydruków w języku polskim, bądź z tłumaczeniem na język polski. Wydruki powinny być zaparafowane przez Wykonawcę składającego ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty po za przewidzianymi poniżej. Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. I. Zamawiający. 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy (dla obu zadań) w zakresie: -wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami, z wyłączeniem przyczyn niedotrzymania terminu realizacji umowy z winy Wykonawcy; -sposobu realizacji zamówienia (w zakresie warunków płatności, odbioru i dostawy) o ile wpływa ona pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron; -ceny brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie ulega zmianie); -Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania części dostawy. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę o zmianie w terminie co najmniej 5 dni przed terminem dostawy. Wykonawcy w przypadku wprowadzenia ww. zmiany przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw; -rodzaju sprzętu w przypadku zaoferowania urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach. Zmiana taka nie może skutkować podwyższeniem wynagrodzenia wykonawcy. Zmiany powyższe mogą być uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi. 2. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. II. Wykonawca 1. WYKONAWCA zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość dostaw (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji dostaw. Zamawiający zażąda od WYKONAWCY oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na datę zakończenia wykonywania dostawy. 2. WYKONAWCA opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. 3. Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy. 4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie : wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany 2) wpływ na wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot umowy 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. 5. Wnioski o zmianę. Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe, al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Narodowe, al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie ze środków Unii Europejskiej - nie dotyczy. Termin realizacji zamówienia: Do 7 dni od daty zawarcia umowy - wszystkie zadania. Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostarczenie do siedziby zamawiającego (Gmach Główny Muzeum Narodowego w Krakowie, Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków) fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania wraz z atestami, certyfikatami, instrukcjami i kartami gwarancyjnymi/kodów licencyjnych lub nośników oprogramowania ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia przez Wykonawców ofert wariantowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych tj. dla poszczególnych zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w ramach zadania i zawierać jednoznacznie opisaną propozycję zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie ceny /wartości/ netto i brutto PLN. W ramach zadania Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zamawiający dopuszcza składanie równoważnych na następujących zasadach: Dla Zadania nr 1: Obecna infrastruktura informatyczna MNK jest w całości oparta o oprogramowanie kompatybilne z systemem operacyjnym MS Windows. Wszystkie stacje robocze pracują pod kontrolą systemów MS Windows (XP, Vista, Millenium, 98, Windows 7) oraz współpracują z serwerami działającymi pod oprogramowaniem MS Windows Server 2003 oraz MS Windows Server 2008, dlatego też Zamawiający opisał przedmiot zamówienia wskazując znaki towarowe preinstalowanego oprogramowania, zgodnie z dokumentem Udzielanie zamówień publicznych na zestawy komputerowe - rekomendacje (Urząd Zamówień Publicznych 10.01.2012 r.). Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem opisanych znaków towarowych oferowanego oprogramowania - systemów operacyjnych dla zestawów PC. Oferowane oprogramowanie równoważne musi zachować: - pełną kompatybilność, - całkowitą zgodność funkcji, z oprogramowaniem znajdującym się w posiadaniu MNK. Oprogramowanie równoważne nie może powodować konieczności przeprowadzania dodatkowych szkoleń wśród personelu Zamawiającego. Dla Zadania nr 3: Wprowadzenie zapisu o odrębnym zakupie licencji oprogramowania w Zadaniu nr 3 wynika z uzasadnionych potrzeb ekonomicznych Zamawiającego oraz z zadań stojących przed komórkami Zamawiającego i pozostaje w zgodzie z zapisami Rekomendacji (por. s. 12-13) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem opisanych znaków towarowych oferowanego oprogramowania. Oferowane oprogramowanie równoważne musi zachować: - pełną kompatybilność, - całkowitą zgodność funkcji, z oprogramowaniem znajdującym się w posiadaniu MNK oraz partnerów konsorcjum. Oprogramowanie równoważne nie może powodować konieczności przeprowadzania dodatkowych szkoleń wśród personelu Zamawiającego. Dla wszystkich Zadań: Dla wszelkich norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na następujących warunkach. 1) dotyczy obu zadań: a) bieg gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie trwania gwarancji Wykonawca świadczyć będzie w ramach zapłaconego Wykonawcy wynagrodzenia pełny zakres usług wiążących się z zapewnieniem prawidłowego działania przedmiotu umowy b) Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie (dotyczy wszystkich materiałów, zespołów i podzespołów oraz części). 2) dla Zadania nr 1 a) dla komputerów stacjonarnych -min. 36 miesięczna gwarancja na wszystkie podzespoły, realizowana w miejscu instalacji sprzętu z czasem reakcji serwisu - następny dzień roboczy po zgłoszeniu, -gwarancja realizowana jest przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, posiadającego ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych, -wsparcie techniczne producenta, -możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, -stały, nielimitowany, bezpośredni dostęp on-line w trybie 24/7 do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej, czas otrzymania plików zależeć może jedynie od szybkości łącza i komputera odbiorcy- należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania. b) dla monitorów LCD typ I -min. 36 miesięczna gwarancja na wszystkie podzespoły, realizowana w miejscu instalacji sprzętu z czasem reakcji serwisu - następny dzień roboczy po zgłoszeniu, -gwarancja realizowana jest przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, posiadającego ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych, -wsparcie techniczne producenta. c) dla monitorów LCD typ II -min. 5 letnia gwarancja na sprzęt, realizowana w systemie door-to-door z czasem reakcji na następny dzień roboczy po zgłoszeniu, -Czas naprawy nie przekroczy 14 dni, -Gwarancja realizowana jest przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, posiadającego ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych. d) dla komputerów przenośnych typ I i II -min. 36-miesięczna gwarancja na wszystkie podzespoły, realizowana w miejscu instalacji sprzętu z czasem reakcji serwisu - następny dzień roboczy po zgłoszeniu, -Gwarancja realizowana jest przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, posiadającego ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych, -stały, nielimitowany, bezpośredni dostęp on-line w trybie 24/7 do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej, czas otrzymania plików zależeć może jedynie od szybkości łącza i komputera odbiorcy- należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania. e) dla tabletów - min. 12-miesięczną gwarancja na wszystkie podzespoły, realizowana w systemie door-to-door z czasem reakcji na następny dzień roboczy po zgłoszeniu, -Gwarancja realizowana jest przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, posiadającego ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych. 3) dla Zadania nr 2: -min. 24-miesięczną gwarancja na sprzęt, realizowana w systemie door-to-door z czasem reakcji na następny dzień roboczy po zgłoszeniu, -gwarancja realizowana jest przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, posiadającego ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych, -stały, nielimitowany, bezpośredni dostęp on-line w trybie 24/7 do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej, czas otrzymania plików zależeć może jedynie od szybkości łącza i komputera odbiorcy- należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania. Warunki dostawy, odbioru i płatności. 1) Warunki dostawy i odbioru: a) dla Zadań nr 1-2 1. O planowanym terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej na 1 dzień roboczy przed planowaną dostawą. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia urządzenia/sprzęt/oprogramowanie do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Przez dostarczenie urządzeń/sprzętu/oprogramowania rozumie się jego wniesienie do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczając sprzęt przedstawi jednocześnie sporządzony przez siebie protokół odbioru zawierający szczegółowy, ilościowy wykaz wszystkich dostarczonych urządzeń (2 egz. po 1 egz. dla Wykonawcy i 1 dla Zamawiającego), który po dokonaniu odbioru zostanie podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wykonawca do protokołu odbioru zobowiązany jest załączyć: a) instrukcje obsługi urządzeń, b) podręczniki użytkownika dla wszystkich urządzeń i podzespołów, c) wymagane atesty, certyfikaty i licencje, potwierdzenia zgodności, d) wykaz wszystkich dostarczonych urządzeń, e) szczegółowe warunki gwarancji i karty gwarancyjne, f) listę autoryzowanych kontaktów serwisowych. 5. Podczas czynności odbiorowych przedstawiciel zamawiającego dokona odbioru ilościowego i jakościowego. 6. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dostarczonego sprzętu lub niezgodności ze szczegółowym wykazem sprzętu, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym pisemnie/faksem/drogą elektroniczną/ Wykonawcę. Wykonawca w terminie do 2 dni od daty stwierdzenia uszkodzeń sprzętu lub niezgodności w odbiorze dostarczy na swój koszt nowy lub brakujący sprzęt. Zwrot przez Zamawiającego uszkodzonego podczas transportu sprzętu odbywa się na koszt Wykonawcy. 7. Odbiór jakościowy polegać będzie wyłącznie na wizualnym sprawdzeniu kompletności i jakości sprzętu. Szczegółowe sprawdzenie jakości sprzętu następować będzie sukcesywnie podczas jego montażu. Zamawiający poinformuje wykonawcę o ujawnionych wadach niezwłocznie po ich wykryciu zgodnie z zasadami opisanymi w załączniku nr 5 do specyfikacji - tj. istotnych postanowieniach umowy. b) dla Zadania nr 3 Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy kody licencyjne lub nośniki z programami i wszystkimi wymaganymi ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji. Zamawiający wystawia protokół odbioru, który jest dla Wykonawcy podstawą wystawienia faktury. Szczegółowe sprawdzenie jakości oraz legalności oprogramowania następować będzie sukcesywnie podczas jego instalacji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o ujawnionych wadach niezwłocznie po ich wykryciu zgodnie z zasadami gwarancji udzielanymi przez producentów oprogramowania. 2) Warunki płatności: 1. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT oraz protokołu odbioru podpisanego przez strony (dla każdego zadania oddzielnie). 2. Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT (dla Zadań 1 i 2. wraz z załącznikami o których mowa w p. B.4.1.a.4 specyfikacji) 3. Faktura ma zawierać wyszczególnienie rodzaju oraz ilości sprzętu lub oprogramowania (w zależności od rodzaju zadania). 4. Za dzień zapłaty należności uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku konsorcjum, płatność nastąpi na konto lidera konsorcjum. 6. Wierzytelności z tytułu realizacji niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Cenę należy określić: netto, podatek VAT i brutto. Należy podać cenę za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań. Wykonawcy do oferty dołączą formularz cenowy, na podstawie którego obliczają cenę w danym zadaniu - załącznik nr 6.1 lub 6.2. lub 6.3 do specyfikacji (w zależności od zadania, którego dotyczy oferta), w którym szczegółowo określą oferowany sprzęt (z wyszczególnieniem typu/oznaczenia sprzętu), z podaniem cen jednostkowych (netto) oraz wartości netto i brutto poszczególnych pozycji w ramach wybranego zadania. Cena oferowana obejmuje całkowitą należność jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za sprzęt/oprogramowanie i jego dostarczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ramach danego zadania, a także usługi gwarancji i serwisu (gdzie dotyczy). Cena oferowana zawiera wszystkie elementy wykonania zamówienia w danym zadaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego: a) komputery stacjonarne - 28 sztuk, b) monitory LCD typ I - 28 sztuk, b) monitory LCD typ II - 4 sztuki, d) komputery przenośne typ I - 17 sztuk, e) komputery przenośne typ II - 3 sztuki, f) tablety - 2 sztuki Szczegółowy zakres dostaw znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - dostawa netbooków z rozłączaną klawiaturą - 15 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - dostawa netbooków z rozłączaną klawiaturą - 15 sztuk Szczegółowy zakres dostaw znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - dostawa licencji oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa licencji oprogramowania: a) Windows 7 Professional PL 32-bit - licencje MOLP - 5 szt. b) Microsoft Office 2010 professional PL - licencje MOLP - 55 szt. (5 paczek po 10 licencji I 1 paczka po 5 licencji) c) Total Commander 8.01 - 10 szt. d) Nero 12 PL - 3 szt. e) ABBY Finereader 11 Professional - 1 szt. f) CorelDRAW Graphics Suite X6 licencja edukacyjna - 2 szt. g) CorelDRAW Graphics Suite X6 nośnik - 1 szt. h) WordPerfect Office X6 licencja edukacyjna + nośnik - 1 szt. i) Norton Utilities 15 - 1 szt. j) Norton Ghost 15 - 1 szt. k) Adobe Acrobat XI Standard - 1 szt. l) Adobe InDesign CS6 MLP PL AOO licencja edukacyjna - 1 szt. ł) Adobe Creative Suite 6 Design Standard MLP PL licencja edukacyjna - 3 szt. m) Adobe Creative Suite 6 Design Standard Mac PL upgrade z CS5 - 1 szt. n) Adobe Creative Suite 6 Design Standard Win PL upgrade z CS5 - 1 szt. o) Adobe Photoshop Elements 11 Win PL licencja edukacyjna - 1 szt. p) Zuzia 10 - 1 szt. r) Norma PRO 4.4 Szczegółowy zakres dostaw znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.