eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › FIZYCZNA OCHRONA OBIEKTÓW OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WARTA S.A. w CZĘSTOCHOWIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Częstochowa: FIZYCZNA OCHRONA OBIEKTÓW OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WARTA S.A. w CZĘSTOCHOWIE.
Numer ogłoszenia: 249930 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. , ul. Srebrna 172/188, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3618986, 34 3618877 w. 147, faks 34 3619070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: FIZYCZNA OCHRONA OBIEKTÓW OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WARTA S.A. w CZĘSTOCHOWIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: FIZYCZNA OCHRONA OBIEKTÓW OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WARTA S.A. w CZĘSTOCHOWIE. Zakres ochrony fizycznej obiektu obejmuje: 1.Ochronę osób i mienia znajdujących się na chronionym terenie przed kradzieżą lub zniszczeniem. 2.Przeciwdziałanie próbom zakłócenia porządku publicznego, udzielanie pomocy przedmedycznej oraz zapobieganie lub gaszenie pożarów w zarodku. 3.Nadzór nad środkami odurzającymi. Opis obiektu chronionego. Praca w Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. realizowana jest w sposób ciągły w systemie trzy zmianowym. W skład Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. wchodzą: 1.Centralna Oczyszczalnia Ścieków - Częstochowa, ul. Srebrna 172/188 (zwana dalej COŚ) wraz z całą infrastrukturą budowlano - techniczną zlokalizowaną na obszarze około 50 ha, w tym około 21 ha całkowicie ogrodzonych płotem betonowym i częściowo z siatki stalowej. Do Oczyszczalni prowadzą dwie bramy wjazdowe kontrolowane przez Ochronę: a)brama przemysłowa od ul. Srebrnej, b)brama osobowo - przemysłowa wraz z portiernią od ul. Mirowskiej. Na terenie COŚ znajdują się budynki administracyjno - biurowe, magazyny oraz budynki i budowle technologiczne. Ilość pracowników - 90 osób. 2.Centralna Przepompownia Ścieków - Częstochowa, ul. Żabia 7/9 (zwana dalej CPŚ) - zlokalizowana na terenie około 0,7 ha . Ilość pracowników - 10 osób. 3.Oczyszczalnia Ścieków Dźbów - Częstochowa, ul. Anyżkowa (zwana dalej OŚ Dźbów) - zlokalizowana na terenie około 2 ha. Ilość pracowników - 5 osób gdzie będzie prowadzona ochrona doraźna na wyraźne polecenie Dyspozytora zmianowego COŚ. Czas pełnionej służby ochrony i skład patrolu zmianowego ochrony. 1.Na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków służba ochrony fizycznej osób i mienia musi być pełniona codziennie w sposób ciągły we wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny na dobę: a)w godz. 8:00 - 20:00 przez dwie osoby, b)w godz. 20:00 - 8:00 przez dwie osoby + pies patrolowy. Zmiany dokonuje się o godz. 8:00 i 20:00. 2.Na terenie CPŚ i OŚ Dźbów na żądanie Dyspozytora zmianowego COŚ nadzór o każdej porze dnia i nocy. Forma ochrony. 1.Na terenie COŚ: a)w godzinach od 5:30 do 16:00 oraz od 21:30 do 22:30 obsada portierni od ul. Mirowskiej w celu kontroli całego ruchu osobowo samochodowego w sposób ciągły wraz z elektronicznym nadzorem bram wjazdowych od ul. Srebrnej i od ul. Mirowskiej, ponadto dozorowanie terenu Centralnej Oczyszczalni Ścieków w jej granicach, b)w godzinach od 20:00 do 8:00 kontrola ruchu osobowego i samochodowego w sposób ciągły wraz z elektronicznym nadzorem nad bramą wjazdową od ul. Srebrnej oraz patrolowanie w sposób ciągły terenu Centralnej Oczyszczalni Ścieków w jej granicach przez patrol 2 osobowy odpowiednio wyposażony w środki ochrony osobistej wraz z psem wartowniczo - stróżującym. 2.Na terenie CPŚ i OŚ Dźbów doraźnie w razie potrzeby na wyraźne polecenie Dyspozytora zmianowego COŚ w celu kontroli osób i mienia lub interwencji nadzwyczajnych w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia z uprawnieniami jak na COŚ z dojazdem własnym. Wymagania stawiane patrolowi oraz pracownikom ochrony. Pracownicy ochrony oraz patrol powinni spełniać następujące wymagania: 1.Posiadać kwalifikacje zgodnie z wymaganiami Kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 2.Być odpowiednio każdorazowo wyposażonym w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia. 3.Co najmniej jeden pracownik wchodzący w skład każdego patrolu musi być przewodnikiem psa i posiadać uprawnienia do prowadzenia psa obronno- wartowniczego. 4.Posiadać osobiste bezprzewodowe środki łączności. 5.Posiadać możliwość przywołania patrolu interwencyjnego będącego w gestii Wykonawcy. 6.Posiadać kompetencje do udzielania pomocy przedmedycznej i przeciwpożarowej potwierdzone stosownym przeszkoleniem. 7.Posiadać potwierdzoną umiejętność posługiwania się sprzętem gaśniczym. 8.Posiadać jednakowe umundurowanie służbowe z charakterystycznym oznakowaniem Firmy. Wymagania jakie musi spełniać pies. Pies powinien posiadać: 1.Zaświadczenie o posiadanych umiejętnościach wartowniczo - stróżujących wystawione przez odpowiednią jednostkę szkolącą z zaznaczonym jednym przewodnikiem. 2.Aktualne zaświadczenie o szczepieniu ochronnym. 3.O każdej zmianie stanu zdrowia lub utraty zdolności przez psa Wykonawca ma obowiązek każdorazowo poinformować Zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca przejmuje obowiązki polegające na: 1.Przedstawieniu wykazu pracowników oddelegowanych przez Wykonawcę do pełnienia ochrony osób i mienia u Zamawiającego. 2.Zmiana osoby w składzie wykazu pracowników oddelegowanych do pełnienia ochrony osób i mienia może być dokonana z trzy dniowym wyprzedzeniem i po złożeniu kompletu dokumentów wymaganych wobec pracownika ochrony zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3.Objęciu stałego posterunku umiejscowionego w budynku C (portiernia ul. Mirowska). 4.Objęciu posterunku umiejscowionego w portierni przy ul. Srebrnej. 5.Kontrolowaniu ruchu osobowo - towarowego z COŚ na podstawie instrukcji i rejestrów obowiązujących w tym zakresie przy pomocy ręcznych i elektronicznych środków ewidencyjnych oraz przekazu informacji. 6.Patrolowaniu obiektu w jego granicach pod kątem ochrony osób i mienia w sposób ciągły. (Patrol przemieszcza się po terenie dozorowanym tak, aby swym zasięgiem objął całe patrolowane terytorium. Trasy obchodu są wybierane przypadkowo). 7.Wyposażeniu pracowników ochrony w bezprzewodowe środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami w tym zakresie, niezbędne do prawidłowego wykonania tej umowy. 8.Zapewnieniu możliwość korzystania z patrolu interwencyjnego przez ochronę, gdy istnieje uzasadnione użycie wsparcia w przypadku zagrożenia życia lub mienia z czasem dojazdu do Centralnej Oczyszczalni Ścieków, Centralnej Przepompowni Ścieków nie dłuższym niż 5 minut, Oczyszczalni Ścieków - Dźbów nie dłuższym niż 5 minut. Zadania służby ochrony. Służba ochrony fizycznej obiektu Centralnej Oczyszczalni Ścieków musi realizować następujące zadania: 1.Każdorazowo fakt objęcia i zdania służby dokonywać w obecności Dyspozytora Centralnej Oczyszczalni Ścieków poprzez zarejestrowanie się w elektronicznym systemie RCP indywidualnym identyfikatorem. 2.Utrzymywać stałą łączność z Dyspozytorem zmianowym COŚ. 3.Informować Dyspozytora zmianowego COŚ o każdych zauważonych nieprawidłowościach. 4.Przyjmować i reagować natychmiast na sygnały o zauważonych zagrożeniach. 5.Nie dopuszczać do przebywania na terenie oczyszczalni osób nieuprawnionych (ewentualne wątpliwości będzie rozstrzygał pełniący dyżur Dyspozytor zmianowy COŚ). 6.Nie dopuszczać do przebywania na terenie oczyszczalni osób nietrzeźwych lub będących pod wpływem środków o podobnym działaniu. 7.W razie potrzeby na wniosek Dyspozytora zmianowego COŚ wysłać patrol interwencyjny do kontroli osób i mienia Centralnej Przepompowni Ścieków oraz Oczyszczalni Ścieków - Dźbów z uprawnieniami jak na COŚ. 8.Ewidencjonować zewnętrzny ruch osobowy oraz samochodowy poprzez system elektronicznego dostępu. 9.Obsługiwać moduł gość elektronicznej Kontroli Dostępu. 10.Przyjmować wszelkie połączenia bramofonowe i domofonowe w każdym czasie oraz telefoniczne w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 11.Prowadzić elektroniczny monitoring wewnętrzny przy użyciu kamer i monitorów stacjonarnych. 12.Kontrolować stan zabezpieczeń technicznych (zamknięcie drzwi i okien, plomby itp.) budynków znajdujących się na terenie oczyszczalni i informować Dyspozytora zmianowego COŚ o zauważonych nieprawidłowościach. 13.W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zabezpieczeniach technicznych współdziałać z załogą Oczyszczalni w zabezpieczeniu obiektu. 14.Podejmować niezwłocznie interwencję w przypadku stwierdzenia kradzieży lub próby kradzieży albo dewastacji mienia. 15.Zabezpieczać miejsca ewentualnego włamania lub dewastacji mienia. 16.W przypadkach, w których patrol lub pracownik ochrony nie będzie mógł samodzielnie wykonać zadania ochrony osób i mienia wezwać do pomocy patrol interwencyjny będący w dyspozycji Wykonawcy. 17.Zabezpieczać miejsca ewentualnego zdarzenia. 18.Udzielać pierwszej pomocy przedmedycznej osobom poszkodowanym oraz w razie potrzeby wezwać niezwłocznie jednostkę ratowniczą. 19.Pilnować mienia poszkodowanych. 20.Gasić pożary w zarodku oraz podejmować działania ratownicze osób i mienia. 21.Powiadamiać Dyspozytora zmianowego COŚ o każdym zdarzeniu mającym wpływ na bezpieczeństwo osób, technologii i środowiska ekologicznego. 22.Przestrzegać przepisów wewnętrznych BHP, przeciw pożarowych oraz Zintegrowanego Systemu ISO, chronionych obiektów jak również zasad i przepisów ogólnie obowiązujących. 23.Prowadzić dziennik służby zgodnie z obowiązującymi zasadami. 24.Brać czynny udział w zwalczaniu klęsk żywiołowych lub zdarzeń nadzwyczajnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przedstawi: a)aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b)koncesję na usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, główne usługi wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym wskazanie obiektów na rzecz których była realizowana ochrona przez okres minimum jednego roku z użyciem przeszkolonego psa obronno - wartowniczego i pracownika ochrony posiadającego uprawnienia - przewodnika psa obronno - wartowniczego oraz załączenie dowodów należytego wykonania lub wykonywania tych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca usług przedstawi pisemne oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku poleganiu na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca wraz z wnioskiem składa dla tych podmiotów wszystkie dokumenty, których zamawiający wymaga od Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania usługi ochrony osób i mienia jeżeli wskaże do uczestnictwa w wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby posiadające: a)zaświadczenie wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, b)zaświadczenie wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i ta osoba może sprawować ze strony Wykonawcy nadzór nad pracownikami ochrony, c)zaświadczenie potwierdzające odbycie przeszkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, d)zaświadczenie potwierdzające odbycie przeszkolenia z zakresu ochrony przeciw pożarowej, e)zaświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenie psa obronno - wartowniczego. 2)Wykonawca przedstawi oświadczenie o realizacji klauzuli społecznej. Wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna. Na podstawie art. 29 ust 4 Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była jedna osoba bezrobotna na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2008r. nr 69, poz.415 z późn.zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwalnie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia 1 osoby bezrobotnej zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - klauzula społeczna, oraz w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, przedłożenia Zamawiającemu oferty pracy, przedstawionych Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy, oraz umowę o pracę. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt, zatrudnienia w/w osoby. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwalny przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości iloczynu kwotowego najniższego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenia społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zmówienia za każdego niezatrudnionego bezrobotnego, chyba że Wykonawca, wykaże że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a zatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nielezącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych posiadających odpowiednie kwalifikacje, zdolnych do wykonywania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowana zamówienie i w okresie jego realizacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże: że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 zł. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1.Wypełniony i podpisany druk Oferty załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie Wykonawcy o stanie prawnym wg załącznika nr 6 do SIWZ, 3.Kserokopia Certyfikatu Jakości Usług Ochrony, 4.Imienna lista pracowników wchodzących w skład ochrony przeznaczonej do pełnienia służby w Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. (minimum 5 osób), ze wskazaniem osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz z dokumentami: - legitymacja pracownika kwalifikowanego, - minimalny staż w formacjach ochrony fizycznej - 3 lata, - udokumentowane kwalifikacje udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej, - udokumentowane kwalifikacje przeciw pożarowe, - pozytywna opinia pracy za ostatnie 3 lata. 5.Kserokopia zaświadczeń wydanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, że osoby zatrudnione do pełnienia służby na OŚ WARTA S.A. zostały wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 6.Wykaz minimum 2 pracowników Wykonawcy, którzy będą nadzorowali pracę pracowników na obiektach Oczyszczalni Ścieków z załączonymi kserokopiami zaświadczeń wydanych przez Komendanta Wojewódzkiej Policji, że osoby te zostały wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 7.Kopię zaświadczeń - minimum dla 1 osoby - wydanego przez Komendanta Wojewódzkiej Policji, że osoba ta została wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i może sprawować ze strony Wykonawcy nadzór nad zabezpieczeniem technicznym obiektów Zamawiającego. 8.Kserokopie zaświadczeń potwierdzających, że minimum 3 pracowników ochrony, którzy będą zatrudnieni na obiekcie OŚ WARTA S.A. posiadają uprawnienia przewodnika psa obronno - wartowniczego. 9.Oświadczenie o zatrudnieniu osoby bezrobotnej według wymagań opisanych w dziale V 3, 2) SIWZ w ilości minimum 1 osoba na czas realizacji zamówienia - Klauzula społeczna. 10.Kserokopia zaświadczenia dla psów (minimum 3 psy): - że ukończyły szkolenie i posiadają umiejętności psa obronno-wartowniczego, - aktualne szczepienia ochronne. 11.Dokument potwierdzający posiadanie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej, a w przypadku nie posiadania patrolu interwencyjnego kserokopia umowy z właściwą firmą. 12.Pisemną deklarację o wymaganym czasie dojazdu patrolu interwencyjnego do COŚ, CPŚ lub OŚ Dźbów a w przypadku nie posiadania patrolu interwencyjnego umowa intencyjna z właściwą firmą z określeniem miejsca i czasu dojazdu. Dokumenty w pkt.3 mogą być potwierdzone w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartasa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A. ul. Srebrna 172-188 42-201 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A. (sekretariat budynek A) ul. Srebrna 172-188 42-201 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.