eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa elementów umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-13

Częstochowa: Dostawa elementów umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 249901 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179655 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów umundurowania strażackiego, w następujących asortymencie i ilościach: ZADANIE I Ubranie koszarowe 4-o częściowe (kamizelka bez rękawów) 130 kpl. Ubranie koszarowe 4-o częściowe (kamizelka z dopinanymi rękawami) 100 kpl. ZADANIE II Kurtka PSP ? 90 szt. ZADANIE III Koszula wyjściowa PSP z długim rękawem 100 szt. Koszula służbowa PSP z długim rękawem 200 szt. ZADANIE IV Krawat z haftem PSP 90 szt. ZADANIE V Sweter służbowy PSP 95 szt. ZADANIE VI Koszulka letnia PSP z emblematem i napisem wykonanym metodą haftu komputerowego 280 szt. ZADANIE VII Koszulka letnia PSP typu polo 100 szt. ZADANIE VIII Koszulka zimowa PSP 280 szt. ZADANIE IX Rękawiczki zimowe 90 par ZADANIE X Pas bojowy strażaka PSP 50 szt. ZADANIE XI Pasek do spodni 90 szt. Pas główny 15 szt. ZADANIE XII Skarpety letnie 360 par Skarpety zimowe 360 par ZADANIE XIII Kominiarka dziana 90 szt. ZADANIE XIV Czapka zimowa z haftowanym wizerunkiem orła 90 szt. ZADANIE XV Szalik zimowy PSP 90 szt. ZADANIE XVI Płaszcz letni z podpinką 1 szt. Płaszcz zimowy 1 szt. ZADANIE XVII Ubranie treningowe (dres) 90 kpl. ZADANIE XVIII Pokrowiec na mundur 100 szt. ZADANIE XIX Toporek strażacki z pochewką 30 kpl. Pochewka na toporek 70 szt. 2. Postępowanie podzielone jest na 19 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do XIX. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.XIX (opis przedmiotu zamówienia) 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4, poz. 25). -Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów od użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002 ze zm.) 4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I - 1.XIX. 6. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 7. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62-64. 8. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 9. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20 procent ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 10. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 7 procent, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 11. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 12. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.53.00 - Swetry 18.33.10.00 - Koszulki 18.33.20.00 - Koszule 18.33.30.00 - Koszulki polo 18.41.21.00 - Odzież treningowa 18.42.20.00 - Szale 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.42.50.00 - Paski 18.31.70.00 - Skarpety 18.44.33.20 - Czapki 18.21.20.00 - Płaszcze 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 18.93.00.00 - Worki i torby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa ubrania koszarowego strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56528,10

  • Oferta z najniższą ceną: 56528,10 / Oferta z najwyższą ceną: 70555,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa Kurtek ? strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONFEKCJONER Sp. z o.o., ul. MIeszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18585,90

  • Oferta z najniższą ceną: 18585,90 / Oferta z najwyższą ceną: 22245,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa koszul wyjściowych i służbowych strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG Ryszard Czykun Spółka Jawna, ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9469,50

  • Oferta z najniższą ceną: 9469,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10914,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa krawatów z haftem PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 789,66

  • Oferta z najniższą ceną: 789,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa swetrów służbowych strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Usługowy GALEX Leszek Gałęza, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8075,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6302,30

  • Oferta z najniższą ceną: 6302,30 / Oferta z najwyższą ceną: 9046,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa koszulek letnich z haftem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5542,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5542,60 / Oferta z najwyższą ceną: 11384,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa koszulek letnich typu polo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2568,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4601,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa koszulek zimowych PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4464,04

  • Oferta z najniższą ceną: 4464,04 / Oferta z najwyższą ceną: 8688,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa rękawiczek zimowych strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG Ryszard Czykun Spółka Jawna, ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2985,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2985,30 / Oferta z najwyższą ceną: 4237,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Dostawa pasków do spodni oraz pasów głównych strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG Ryszard Czykun Spółka Jawna, ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2740,70

  • Oferta z najniższą ceną: 2740,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3113,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Dostawa skarpet zimowych i letnich strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2311,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2311,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2696,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Dostawa kominiarek dzianych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 963,00

  • Oferta z najniższą ceną: 963,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1829,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Dostawa czapek zimowych strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2118,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2118,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6211,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Dostawa szalików zimowych strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 674,10

  • Oferta z najniższą ceną: 674,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1444,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Dostawa płaszczy strażaka PSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Odzieżowy KREATOR Wojciech Makowski, ul. Mazurska 20, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1316,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1316,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1515,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Dostawa ubrań treningowych - dresów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10111,50

  • Oferta z najniższą ceną: 10111,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10111,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Dostawa pokrowców na mundur

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG Ryszard Czykun Spółka Jawna, ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3103,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3103,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4173,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.