eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowa fontanny przy ul. 3 Maja w Oleśnicy wraz z zagospodarowaniem terenu w jej najbliższym otoczeniu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Oleśnica: Przebudowa fontanny przy ul. 3 Maja w Oleśnicy wraz z zagospodarowaniem terenu w jej najbliższym otoczeniu
Numer ogłoszenia: 249897 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fontanny przy ul. 3 Maja w Oleśnicy wraz z zagospodarowaniem terenu w jej najbliższym otoczeniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przebudowa fontanny przy ul. 3 Maja w Oleśnicy wraz z zagospodarowaniem terenu w jej najbliższym otoczeniu 1. Zakres robót obejmuje m.in.: - Rozbiórkę istniejącej fontanny oraz istniejących schodów - Budowę nowej fontanny w układzie kaskadowym wraz z wkomponowanymi schodami - Budowę nawierzchni z płyt betonowych piaskowanych, z pasem zieleni oraz siedziskami - Wykonanie komory technicznej - Nasadzenia zieleni - Wykonanie pełnych instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz oświetlenia terenu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane i wykonawcze opracowane przez: Autorska Pracownia Projektowa Konarzewscy, ul. Trentowskiego 9, Wrocław stanowiące załączniki do SIWZ 3. Wykonawca własnym kosztem powinien sporządzić projekt +spektaklu wodnego+ oraz dobrać inteligentny system sterowania światłem i obrazami wodnymi, zapewniający odpowiednią wysokość podnoszenia wody oraz dysze do zaprojektowanego układu budowlanego fontanny, a także układ zapewniający stabilizację poziomu wody w fontannie (np. systemy firm: Watersystem, Bovin, Grundfos, oraz każdy inny zapewniający spełnianie wymogów.) 4. W cenie oferty należy uwzględnić również podświetlenie dyszy wodnej o wysokości podnoszenia wody - 2m, trzema oprawami o mocy 50W. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z załączonymi do SIWZ Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót 6. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądz - przelew na konto: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004 - z dopiskiem +wadium - fontanna+ 2. Poręczenia oraz gwarancje bankowe, poręczenia SKOK 3. Gwarancje ubezpieczeniowe 4. Poręczenie, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej - najpóźniej do upływu terminu składania ofert (nie dotyczy formy z pkt 1 - przelew na konto. Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z form przewidzianych w ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania a Wykonawca będzie wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i posiadają uprawnienia do działalności w zakresie tożsamym z niniejszym zamówieniem b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (fontanna, basen wraz z urządzeniami typu kaskady, gejzery itp.) o wartości co najmniej 200 000,00 PLN - dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobami z uprawnieniami: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiedniej oraz w branży sanitarnej i elektrycznej - dysponują sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia: samochód ciężarowy (ciągnik z przyczepą), koparka, dźwig, urządzenie do zagęszczania gruntu c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (przynajmniej deliktowej). d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia 2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania. 3. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą +spełnia - nie spełnia+
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać (numery załączników oznaczają załączniki do SIWZ): 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - załącznik nr 1 2. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej) 3. Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 5. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy wraz z gwarancją - załączniki nr 5 i 6 6. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym w rozdziale V pkt. 1 ppkt. b tiret pierwsze, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 4 8. Wykaz podmiotów określonych w rozdziale V pkt. 1 ppkt. b tiret drugie (wraz ze wskazaniem kierownika budowy), które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3 9. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wyżej wskazanej stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego - pok. 213, po uprzednim złożeniu zapotrzebowania - koszt SIWZ - 60,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego -pok. 11 - Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.