eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa grobów



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Radom: Budowa grobów
Numer ogłoszenia: 249863 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Cmentarz Komunalny , ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 3451260, faks 0-48 3451260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmk.radom.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cmk.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa grobów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 460 sztuk grobów oraz dostarczenie 424 sztuk płyt nakrywowych groby.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 10 000 PLN (dziesięć tysięcy PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 9.1. Warunki ogólne 9.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 9.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp 9.2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych; b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 500.000,- PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). UWAGA! Zaleca się, aby przedstawione referencje - opinie zawierały informacje o wartości wykonanych robót. 9.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie 9.3.1. Wymagania określone w pkt 9.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 9.1.1.b) i 9.2.muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonaw-ców oferty wspólnej. 9.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 9.4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 9.1. i 9.2. nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu po-twierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 10.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 9.1. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 10.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie pod-lega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 10.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podat-ków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 9.2. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 10.2.1. Wykaz podstawowej kadry wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwier-dzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 9.2.1.a) niniejszej specyfikacji. 10.2.2. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wraz z referencjami - opiniami zamawiających (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 9.2.1.b) niniejszej specyfikacji. 10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenie wymienione w pkt 10.1.1. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider). Dokument wymieniony w pkt 10.1.2., 10.1.3. winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10.2.1., 10.2.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 10.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów doku-mentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605,z pózniejszymi zmianami). 10.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 10 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymie-nionych dokumentów. Dokumenty dotyczące wpłaty wadium należy złożyć zgodnie z pkt 12.2 niniejszej specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmk.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cmentarz Komunalny w Radomiu 26-600 Radom, ul. Ofiar Firleja 45.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Cmentarz Komunalny w Radomiu 26-600 Radom, ul. Ofiar Firleja 45 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.